• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    DAVESADEPoznej PC HRU podle hlášky, popisu, detailu, obrázku, čtyř pixelů nebo barevného kolečka
    CYBERKOTLIK
    CYBERKOTLIK --- ---
    GANDHI: LOL byl celkem propracovanej, jak dramaticky, systemove tak hlavne teda ty cachry s tou krychli, co se dala prebarvit a povedlo se mi ji i rozmnozit - coz dodnes nevim zda bylo schvalne nebo bug:))
    GREAT_R
    GREAT_R --- ---
    GANDHI: mě přijde výjimečný, že LoL měl vypracovaný příběh. Schválně tě to nechávalo vylézt z dungu, aby ses dozvěděl, co se zatím stalo. Filmečky, daboš, docela dobrý efekty... Ten formát mi hodně vyhovoval. Dung, co by takhle fungoval, bych zas jednou bral. RPG primitivnost mě tolik netrápila, zase to mělo rozumnej herní čas... Velice dohratelný a postavu nešlo zkazit špatným levlením.
    GANDHI
    GANDHI --- ---
    CYBERKOTLIK: lands of lore (on teda uz i ten beholder (taktez od westwoodu)) mela o rad lepsi grafiku, nez DM, lepsi ozvuceni a jako takovy eyecandy treba plynuly otaceni o 90 stupnu - jiank to byl furt ten samej krokovaci dungeon a oproti tomu behulderovi, DM ale ostatne prakticky vsem starsim kouskum byl co se tyce rpg podstatne primitivnejsi
    CYBERKOTLIK
    CYBERKOTLIK --- ---
    GREAT_R: ony tenkrat ty hry nevychazely/nedostavaly se k nam v takovym tempu, takze si mel fakt cas probijet se nekolik tydnu v dungeon masterovi, nez si mel neco dalsiho:)) Ale lands of lore mi teda moc modernejsi neprislo.
    GREAT_R
    GREAT_R --- ---
    HUGH_BOYLAN: Tak to je celkem věc vkusu, jestli rád hodně čteš nebo ne. Já to mám rád brief a radši si dám nějaký pěkný filmeček nebo scénu, než aby mě nechali číst dlouhej lore... V tomhle ohledu jsem měl rád Skyrim, že se dokázal docela zavděčit oběma skupinám. V TES si dodnes neužívám knihy... Stručná Historie císařství nebo N'Gasta! Kvata! Kvakis! jsou fuj fuj
    LOVE_DALI
    LOVE_DALI --- ---
    HUGH_BOYLAN: Tak to už je taková klasika :)
    If Quake was done today
    https://www.youtube.com/watch?v=W1ZtBCpo0eU
    DOCKINEZ
    DOCKINEZ --- ---
    Hint:

    HUGH_BOYLAN
    HUGH_BOYLAN --- ---
    GREAT_R: Kamarád ročník 1999 teď hraje Fallout 2 a je vidět, že jak neprošel tou dobou kamennou, vůbec si neví rady. Několikrát mi to streamoval na Discordu a musel jsem se občas smát. Hlavně je vidět, že ta mladší generace nedokáže pořádně ani přečíst texty. A pak se diví, když mu po frenetickém klikání v konverzaci unikne podstatná informace, že Vic je v úplně jiné lokaci. Trochu mu radím, jinak by možná neměl vůli to dohrát. A postavil si tedy úplně hloupý build. Žena obchodnice. Má sice celkem dost peněz, ale občas jí v ruce bouchne i vzduchovka. On je FPS specialista, ale když vidím, jak se ani pořádně nedívá na staty zbraní, jak netakticky je schopný polomrtvý naběhnout na nepřítele s hasákem. No, kdo v tom nevyrostl, je zvyklý na jiné hry.
    GANDHI
    GANDHI --- ---
    tenhle hambatej pan tu relativne nedavno byl, ale pamatuju si jen ze slo o nejakej side project k elder scrolls:p
    DOCKINEZ
    DOCKINEZ --- ---
    Název hry?

    GREAT_R
    GREAT_R --- ---
    KAOZZ: :-D Normální to asi je, ale na druhou stranu tohle je moment, kdyby mi vůbec nevadilo bejt o pár dřívě narozenej, abych si užil tyhle věci naplno tak jak byly vymyšlený. S čtverečkovaným papírem a s tím tempem, jaký to mělo mít...
    KAOZZ
    KAOZZ --- ---
    GREAT_R: To je asi normální... já tenkrát z těch dungeon crawlerů fakt dohrál do konce asi jen DM a Ravenloft. Beholdera, Lands of Lore, Arenu, Might & Magic 6 - tyhle všechny jsem dohrál v posledních 5 letech.
    GREAT_R
    GREAT_R --- ---
    GANDHI: Pro mě je to celkově problematickej žánr, protože to, co byly zlatý časy (za ty považuju konec osmdesátek, začátek devadesátek) je pro trochu mladší děcka (co se narodily kolem roku 90) docela náročný (Jo tady se přiznávám, nebyl jsem schopnej dohrát ani Ishar, ani DM ani skullkeep, ani beholdera. Někdy se k nim vrátím, ale bude mě to stát trochu odhodlání). Pak se udělaly docela moderní brány skeldalu a lands of lore a najednou ten žánr na 15 let zmizel a vrátil se až v době Grimrocka a Vaporea (který mi zase přijde humpolácký, ale aspoň to vyšlo na ps4).
    GREAT_R
    GREAT_R --- ---
    DOCKINEZ
    DOCKINEZ --- ---
    To je ta píčovina s katapultem, že jo? Asmodeus
    GANDHI
    GANDHI --- ---
    GREAT_R: ale prd, v tech devadesatkach tu nebyl poradne nikdo, kdo by zvladl delat poradnou cg grafiku, vsechno to bastlili samouci v deluxpaintu a kdo mel kliku tak na piratskym photoshopu. I ty zminovany brany skeldalu byly puvodne delany tak, ze se scannovaly Zhoufovy airbrushe. Latku v tomhle ohledu (alespon do miry srovnatelny se svetovym standardem) zvedli az vetsi studia, at uz slo o Bohemku nebo Vochozku. a btw tohle vyslo par let po Wizardry VII - to rozhodne neni srovnatelny se svetovym standardem ty doby:p Sorry za historicke okenko:)
    GREAT_R
    GREAT_R --- ---
    GURBON: Ti krátcí nebyli. Někdy bych je chtěl dohrát, ale uvidíme. Tohle bylo fakt kratinký. Byla to spíš point and click adventura s několika málo souboji.
    GANDHI
    GANDHI --- ---
    GURBON: ty byli jeste hnusnejsi:p
    GURBON
    GURBON --- ---
    GREAT_R: Rytíři grálu?
    GREAT_R
    GREAT_R --- ---
    DWAY: Jako relativně mi přijde, že si Češi nevedli o tolik hůř, než byl standard :-)
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam