• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    DAVESADEPoznej PC HRU podle hlášky, popisu, detailu, obrázku, čtyř pixelů nebo barevného kolečka

    Poznej PC hru podle hlášky, popisu, detailu nebo obrázku - zábavný kvíz

    Závazná pravidla

    Last update: 18.9.2024
    1. Google a spol. VERBOTEN!! Pro pomalejší z vás - jde o kvíz paměti, nikoliv hledání na internetu! Takže když nevím, neodpovídám!
    2. Otázku zadává výhradně ta osoba, která správně odpověděla na minulou otázku. Vyhodnocení správnosti odpovědi dělá zadavatel otázky, případně správce klubu (v jehož osvícení všichni bezmezně věříme i v případě že se splete, což se stává jednou ya deset let maximálně).
      Výjimky:
      1. Správce smí určit, že se smí znova zadávat za jakýchkoliv okolností.
      2. Je-li oprávněný řešitel a tedy zadavatel delší dobu mimo Nyx (2 hodiny). Nastane-li tato situace, zadává nejrychlejší. Pomalejší své otázky mažou.
    3. Otázku zadávejte tučnými písmeny (pomocí <b>text</b>) a dodržujte formát potvrzení správné odpovědi (viz dodatek B).
    4. Zadávající má právo určit počet pokusů hádání na osobu. Není-li počet specifikován, není nijak omezen. Počet pokusů hádání na osobu se resetuje po každé nápovědě, je-li nějaká.
    5. Zadávejte jasně formulované otázky, na které lze jasně odpovědět. Rovněž přesně specifikujte, co budete považovat za správnou odpověď (přesný název hry, název série...).
      • příklad špatně zadané otázky: "Ve které hře můžete narazit na zbraň BFG?"
      • příklad správně zadané otázky: "Ve které hře byla poprvé použita zbraň BFG?"
    6. Je-li přeci jen více odpovědí, o správnosti rozhoduje autor otázky (jinými slovy - správně je to, co měl zadávající na mysli).
    7. Zadávané hry musí být možné ověřit na MOBYGAMES v sekci her pro DOS nebo Windows! Žádné freewareovky nebo dosud nevydané hry. Žádné remaky nebo emulace. Jen oficiálně, komerčně vydané hry řádným distributorem!
    8. Jdete-li na déle než 2 hodiny pryč (během dne), předejte odpověď některému ze správců nebo třeba někomu, kdo už možnost odpovědi vyčerpal a může hádanku vyhodnotit. (Správce: DAVESADE)
    9. Pokud zadáte skutečný oříšek, který nikdo nedokáže uhodnout a uběhlo již 6 hodin od poslední hádací aktivity, pak může kdokoliv zadat otázku další a původní zadání je tímto zrušeno.
    10. Extra hold vzdáváme autorovi našeho věrného KBOTa, který nám automaticky počítá body!

      BODOVÁNÍ:

    1. Bod náleží pouze tomu, kdo zadá otázku dle pravidel.
    2. Bodovat smí kdokoli kohokoli - čili chcete-li mít jistotu, obodujte i sami sebe za zadání!
    3. Snažte se bodovat POUZE za zadání otázky. Totiž v případě, kdy dostane člověk bod za odpověď a nezadá, klub zamrzne. Bod by tak v takovém případě neměl hadači náležet - ale to se už zpětně těžko dohledá. Apeluji ještě jednou - Bod náleží pouze tomu, kdo zadá otázku dle pravidel.

      BONUSY:

    1. Zadal někdo těžkou, vtipnou, neuhodnetulnou, zapeklitou otázku nebo chyták? Chceš povzbudit zadávající k co největší invenci v zadávání otázek? Ohodnoťte kvalitní zadání tím, že napíšete "LOJZA: BONUS"! Tím vzdáváte hold zadavateli. Typicky se může dát bonus za zadání, které nikdo neuhodl a které jsme přitom všichni věděli. Bonusy nemají vliv na bodování, ale budou se počítat zvlášť, jako vyjádření spokojenosti návštěvníků klubu.

    Pokud vás zajímá, kolik má zatím kdo bodů, podívejte se na nástěnku. Nástěnka je aktualizovaná AUTOMATICKY, takže na bodování se hraje!

    Doporučená dodatková pravidla:

    1. Žádné otázky, k jejichž zodpovězení je třeba znalost cheatů k dané hře. (24. 10. 2006, viz anketa)
    2. Při bodování korektního zadání je formát např. "LOJZA: bod".
      Důležité je to slovo "bod", podle kterého se pak počítají automaticky body parserem - DODRŽUJTE TENTO FORMÁT BODOVÁNÍ!
    3. Zadávejte pokud možno známější hry.
    4. V případě méně známé hry je doporučen komplexnější popis.
    5. Omezte hru v nočních hodinách.
    6. Správce musí tento jít večer do pohostinství.

    Pokud potřebujete prostor na upload jakýchkoliv materiálů souvisejících s kvízem (screenshoty, hudební ukázky, apod.), je k dispozici ftp, potom linkujte např. http://hernikviz.ic.cz/hq/000.gif.

    << | Nyxring | >>

    z MOBYGAMES se nedá linkovat, použijte prosím ftp!!

    rozbalit záhlaví
    CIVETTA
    CIVETTA --- ---
    THINWHITEDUKE: Revolt, ten je tu častěji 😁 boží autíčka, těžká. Kvůli nim jsem si i koupila N64
    TOOMIX
    TOOMIX --- ---
    THINWHITEDUKE: nevim, ale asi si to chci zahrát!
    THINWHITEDUKE
    THINWHITEDUKE --- ---
    THINWHITEDUKE
    THINWHITEDUKE --- ---
    Poznej hru podle screenu:

    JORGES
    JORGES --- ---
    THINWHITEDUKE: Správně, zadej
    HUGH_BOYLAN
    HUGH_BOYLAN --- ---
    JORGES: zamek.exe
    THINWHITEDUKE
    THINWHITEDUKE --- ---
    Stronghold
    JORGES
    JORGES --- ---
    Ve které hře byli vašimi protivníky Prase, Krysa a Vlk?
    PLOMBDENTIST
    PLOMBDENTIST --- ---
    JORGES: je to OverKill, ale zadej:)
    JORGES
    JORGES --- ---
    PLOMBDENTIST: Slayer se jako název pro hru celkem hodí :)
    PLOMBDENTIST
    PLOMBDENTIST --- ---
    hra se jmenuje stejne jako jedna americka thrash metalova kapela:)
    PLOMBDENTIST
    PLOMBDENTIST --- ---
    ??? is a vertical scrolling shooter that was developed by Tech-Noir and published by Epic MegaGames in 1992. The game was designed by Ste Cork with assistance from Martin Holland. Ste Cork declared the registered version freeware on July 23, 2008.[1]

    Plot
    A pilot who has been handed a very difficult assignment to destroy the menacing alien forces that have captured six planets in a neighboring allied solar system. The aliens have enslaved all of the inhabitants of the planets and must be killed.

    Gameplay
    The objective in ??? is to destroy all enemies on a planet, thus restoring order. The ship has some basic necessities such as fuel, shields, and a weapon but it can be upgraded by picking up various goodies. Being hit by projectiles or running into enemy ships and walls damages the ship. Once the shield meter is depleted, the ship is destroyed and costs a life.

    Development
    After the Commodore 64 market was declining, Martin Holland went on to do art for games that ran on systems of the time. Together with Ste Cork (who came up with the concept) they developed ???. Sales for the game were successful due to the solid EGA graphics. After the game's release, Ste Cork had no plans to do a follow up. This was one of the few games that supported the digital gameport on Amstrad PCs for Atari-compatible joysticks.
    PLOMBDENTIST
    PLOMBDENTIST --- ---
    NE7RA: jj r-type byl horizontalni, tohle je vertikalni:)
    NE7RA
    NE7RA --- ---
    PLOMBDENTIST: vypada jako R-type, ale ten byl urco left2right...
    PLOMBDENTIST
    PLOMBDENTIST --- ---
    CABOWITZ
    CABOWITZ --- ---
    xenon 2?
    PLOMBDENTIST
    PLOMBDENTIST --- ---
    AVATAR
    AVATAR --- ---
    THINWHITEDUKE: nahodou pecka :D
    DOCKINEZ
    DOCKINEZ --- ---
    PLOMBDENTIST: jj

    THINWHITEDUKE: když s těma složitejma zadáníma je trabl, že to tu pak visí. Už si dávám pozor :)
    THINWHITEDUKE
    THINWHITEDUKE --- ---
    Až tak přímočaré? A já v tom zas hledal složitosti
    PLOMBDENTIST
    PLOMBDENTIST --- ---
    Dune 2000
    DOCKINEZ
    DOCKINEZ --- ---
    Hint 2: k jakýmu filmu patří pán vlevo? jaká herní frenčíza s tím filmem souvisí?

    A konečně: jaké číslo psali Římané pomocí dvou velkých písmen vpravo?


    Tak šup, snadnější už to být nemůže.
    DOCKINEZ
    DOCKINEZ --- ---
    Hint: u obrázku vlevo je ta asociace v podstatě velmi, velmi těsná.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam