• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    DAVESADEPoznej PC HRU podle hlášky, popisu, detailu, obrázku, čtyř pixelů nebo barevného kolečka

    Poznej PC hru podle hlášky, popisu, detailu nebo obrázku - zábavný kvíz

    Závazná pravidla

    Last update: 18.9.2024
    1. Google a spol. VERBOTEN!! Pro pomalejší z vás - jde o kvíz paměti, nikoliv hledání na internetu! Takže když nevím, neodpovídám!
    2. Otázku zadává výhradně ta osoba, která správně odpověděla na minulou otázku. Vyhodnocení správnosti odpovědi dělá zadavatel otázky, případně správce klubu (v jehož osvícení všichni bezmezně věříme i v případě že se splete, což se stává jednou ya deset let maximálně).
      Výjimky:
      1. Správce smí určit, že se smí znova zadávat za jakýchkoliv okolností.
      2. Je-li oprávněný řešitel a tedy zadavatel delší dobu mimo Nyx (2 hodiny). Nastane-li tato situace, zadává nejrychlejší. Pomalejší své otázky mažou.
    3. Otázku zadávejte tučnými písmeny (pomocí <b>text</b>) a dodržujte formát potvrzení správné odpovědi (viz dodatek B).
    4. Zadávající má právo určit počet pokusů hádání na osobu. Není-li počet specifikován, není nijak omezen. Počet pokusů hádání na osobu se resetuje po každé nápovědě, je-li nějaká.
    5. Zadávejte jasně formulované otázky, na které lze jasně odpovědět. Rovněž přesně specifikujte, co budete považovat za správnou odpověď (přesný název hry, název série...).
      • příklad špatně zadané otázky: "Ve které hře můžete narazit na zbraň BFG?"
      • příklad správně zadané otázky: "Ve které hře byla poprvé použita zbraň BFG?"
    6. Je-li přeci jen více odpovědí, o správnosti rozhoduje autor otázky (jinými slovy - správně je to, co měl zadávající na mysli).
    7. Zadávané hry musí být možné ověřit na MOBYGAMES v sekci her pro DOS nebo Windows! Žádné freewareovky nebo dosud nevydané hry. Žádné remaky nebo emulace. Jen oficiálně, komerčně vydané hry řádným distributorem!
    8. Jdete-li na déle než 2 hodiny pryč (během dne), předejte odpověď některému ze správců nebo třeba někomu, kdo už možnost odpovědi vyčerpal a může hádanku vyhodnotit. (Správce: DAVESADE)
    9. Pokud zadáte skutečný oříšek, který nikdo nedokáže uhodnout a uběhlo již 6 hodin od poslední hádací aktivity, pak může kdokoliv zadat otázku další a původní zadání je tímto zrušeno.
    10. Extra hold vzdáváme autorovi našeho věrného KBOTa, který nám automaticky počítá body!

      BODOVÁNÍ:

    1. Bod náleží pouze tomu, kdo zadá otázku dle pravidel.
    2. Bodovat smí kdokoli kohokoli - čili chcete-li mít jistotu, obodujte i sami sebe za zadání!
    3. Snažte se bodovat POUZE za zadání otázky. Totiž v případě, kdy dostane člověk bod za odpověď a nezadá, klub zamrzne. Bod by tak v takovém případě neměl hadači náležet - ale to se už zpětně těžko dohledá. Apeluji ještě jednou - Bod náleží pouze tomu, kdo zadá otázku dle pravidel.

      BONUSY:

    1. Zadal někdo těžkou, vtipnou, neuhodnetulnou, zapeklitou otázku nebo chyták? Chceš povzbudit zadávající k co největší invenci v zadávání otázek? Ohodnoťte kvalitní zadání tím, že napíšete "LOJZA: BONUS"! Tím vzdáváte hold zadavateli. Typicky se může dát bonus za zadání, které nikdo neuhodl a které jsme přitom všichni věděli. Bonusy nemají vliv na bodování, ale budou se počítat zvlášť, jako vyjádření spokojenosti návštěvníků klubu.

    Pokud vás zajímá, kolik má zatím kdo bodů, podívejte se na nástěnku. Nástěnka je aktualizovaná AUTOMATICKY, takže na bodování se hraje!

    Doporučená dodatková pravidla:

    1. Žádné otázky, k jejichž zodpovězení je třeba znalost cheatů k dané hře. (24. 10. 2006, viz anketa)
    2. Při bodování korektního zadání je formát např. "LOJZA: bod".
      Důležité je to slovo "bod", podle kterého se pak počítají automaticky body parserem - DODRŽUJTE TENTO FORMÁT BODOVÁNÍ!
    3. Zadávejte pokud možno známější hry.
    4. V případě méně známé hry je doporučen komplexnější popis.
    5. Omezte hru v nočních hodinách.
    6. Správce musí tento jít večer do pohostinství.

    Pokud potřebujete prostor na upload jakýchkoliv materiálů souvisejících s kvízem (screenshoty, hudební ukázky, apod.), je k dispozici ftp, potom linkujte např. http://hernikviz.ic.cz/hq/000.gif.

    << | Nyxring | >>

    z MOBYGAMES se nedá linkovat, použijte prosím ftp!!

    rozbalit záhlaví
    GURBON
    GURBON --- ---
    Z jiné části hry:
    Do obchodu levého vejděte a seberte zahradnické nůžky ze stěny, plyšového psíka, plyšovou krysu a letadélko z drátěného koše. Použitím letadélka na plyšového psíka v inventáři vyhoďte hračku ven z obchodu aniž byste zaktivovali alarm. Vezměte si další letadélko a psíka a proces opakujte. Pak ještě jednou do třetice a... najednou bude psíků plná chodba.


    TOOMIX: muzes znovu
    GURBON
    GURBON --- ---
    TOOMIX: ne
    TOOMIX
    TOOMIX --- ---
    střelím od boku - Sanitarium?
    GURBON
    GURBON --- ---
    ... Z filtru budete po chvíli vtaženi do cely číslo 2. Teď opět rychle. V druhé cele seberte ze země hadr, použitím opět rozbijte lavičku, seberte prkno, které se z lavičky odštípne, otevřte jídelní otvor Food-Mat a aniž byste vidličku a nůž, jež jsou jeho součástí, brali do inventáře, použijte je na gizma zaseknutého v troskách lavičky. Druhý gizmo tak bude váš. Vyčkejte do druhé návštěvy Filtru Myšlenek. Ve filtru znovu přečtěte Saulovu zprávu a prozkoumejte libovolného gizma v inventáři. Ve třetí cele zkuste běžným způsobem rozbít kavalec. Nepůjde to však, takže nezbyde než ho rozbít pomocí prkna z minulé cely. Při zuřivé demolici bohužel nenávratně poškodíte třetího gizma. O tomto průšvihu musíte nyní sepsat zprávu Saulovi tak, že použijete hadr na blitek tekoucí z Food-Matu. Hadřík se zprávou připevněte v inventáři na dřevěnou třísku a otvorem ve dveřích pak výsledný Note-on-the-Stick prostrčte Saulovi do protější cely.
    GURBON
    GURBON --- ---
    GURBON: BOD
    GURBON
    GURBON --- ---
    ... podle kousku návodu:
    Vězení je poměrně zmatená záležitost. První důležitá věc, kterou musíte pochopit je řád věznice. Trýzeň vězňů je neustále udržována tak, že jsou v jednom kuse vytahováni z cel do Filtru Myšlenek a tam propráváni. Po chvíli soužení jsou opět na moment transportováni do cel, aby si maličko odpočinuli. Problém je v tom, že z filtru nejsou transportováni do cely, ve které byli původně, ale do cely další. Z této druhé cely po dalším "filtrování" přechází do cely třetí a teprve po třetím "filtrování" se vrací do cely výchozí.
    XAKROO
    XAKROO --- ---
    GURBON:
    Ano je to tak, zadáváš.
    GURBON
    GURBON --- ---
    XAKROO: Simon the sorcerer?
    XAKROO
    XAKROO --- ---
    XAKROO
    XAKROO --- ---
    XAKROO: Bod
    XAKROO
    XAKROO --- ---
    V které hře vyřídíte hlavního záporáka tak že vylijete kbelík na podlahu a záporák uklouzne a spadne do lávy?
    NESS
    NESS --- ---
    XAKROO: nene je to tvoje, jen pekne nadhod :-)
    XAKROO
    XAKROO --- ---
    NESS:
    Klidně přenechám bod za zadání. .)
    DOCKINEZ
    DOCKINEZ --- ---
    XAKROO: Ano
    NESS
    NESS --- ---
    ale ne to sem chtel rict ja, moje nej hra, bych ji snad odeehral i na slepo, gladtone keep lesik pred, jeskyne banditu
    XAKROO
    XAKROO --- ---
    DOCKINEZ:
    Lands of Lore
    DOCKINEZ
    DOCKINEZ --- ---
    DOCKINEZ
    DOCKINEZ --- ---
    Poznej hru podle části návodu.

    TOOMIX
    TOOMIX --- ---
    NESS: 1994 DOS, 1996 Windows :)

    Alone in the Dark 3 (1994) - MobyGames
    https://www.mobygames.com/game/908/alone-in-the-dark-3/
    TOOMIX
    TOOMIX --- ---
    DOCKINEZ: ano, je to tak!

    Ta recenze tady

    Alone in the Dark 3 :: Score 15
    https://www.oldgames.sk/mag/score-15/page/18/
    NESS
    NESS --- ---
    TOOMIX: sem za cheatoval a kouknul do skrinky a zjistil ze nejblizs mam score c18, tak nic, ale bude to nejaka poradna vykopavka co byla in v roce 1995 :-)
    DOCKINEZ
    DOCKINEZ --- ---
    Sám ve tmě 3?
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam