• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    FENRISFenris
    FENRIS
    FENRIS --- ---
    a konecne sem si po asi 6ti ltech poridil novej tablet :) ale bude az k vanocum... nekonecna doba.. kazdopadne musel sem vyzkouset, jestli je vsechno oukej a tohle je takovej 20min výsledek...

    FENRIS
    FENRIS --- ---
    ukol do skoly.. muselo to bejt cernobily
    FENRIS
    FENRIS --- ---
    spíš pokus než nějaká hlubší myšlenka.. zkoušel jsem si nový techniky postprodukce s matte paintingem

    FENRIS
    FENRIS --- ---
    je to ilustrace do concept klubu na téma SKIN

    pojmenoval sem ji NIKS (přečtěte ze zadu .))
    neco malo z postupu- http://www.fenrisart.net/illustration/048bs.jpg

    FENRIS
    FENRIS --- ---
    a este jak vypadaj ve skutecnosti.. :)

    FENRIS
    FENRIS --- ---
    Už máš svoji placku?
    konečně jsem dodělal sérii placek, kterou jsem už dlouho plánoval :) takže pokud by ste měl někdo zájem a něco vás zaujalo a chtěli udělat radost sobě, nebo někomi blízkému, tak se ozvete :)

    http://shop.fenrisart.net/



    (plánuju další série a pokud bude někdo chtít dostávat aktuální info do pošty napište mi na shop.fenrisart@gmail.com a do předmětu napište "INFO")
    FENRIS
    FENRIS --- ---
    vcera vecerní rychlovka
    FENRIS
    FENRIS --- ---
    huhej ted sem se tu prohraboval a nasel jeden svuj starsi prvni pixelart :))

    FENRIS
    FENRIS --- ---
    můj první "street art" :))
    byl sem požádán abych tak nějak "vyzdobil" trafiku zvenčí.. tohle jsou první ilustrace.. další budou následovat

    FENRIS
    FENRIS --- ---
    rychlý dobarvení :) docela mě to ba

    LOJZA
    LOJZA --- ---