underground -> mainstream
Supermarket začal prodávat "Ošklivé ovoce a zeleninu". Mezi zákazníky jde na dračku | byznys.ihned.cz - Zpravodajství
http://byznys.ihned.cz/...arket-zacal-prodavat-osklive-ovoce-a-zeleninu-mezi-zakazniky-jde-na-dracku
Z Ošklivého ovoce a zeleniny Intermarché udělal samostatný brand, s vlastním logem, nálepkami a vlastní reklamní kampaní.
Dokonce z netypického ovoce a zeleniny začal vyrábět polévky a šťávy, které prodává v kelímcích označených například jako Džus z Ošklivého pomeranče. A s tímto artiklem zaznamenal Intermarché okamžitý úspěch. O 30 procent levnější, ovšem chuťově stejně dobré ovoce a zelenina bývají vyprodány.
„Během prvních dvou dnů jsme na jedné prodejně prodali průměrně 1,2 tuny Ošklivého ovoce a zeleniny. A k tomu se celkový počet zákazníků na prodejnách zvýšil o 24 procent,“ pochvaluje si Intermarché v promo videu.
Ošklivé ovoce a zeleninu si v prvním měsíci prodejů koupilo přes třináct milionů zákazníků a celá akce vzbudila velký ohlas ve francouzských médiích. Intermarché spustil tuto kampaň mimo jiné proto, že Evropská unie vyhlásila rok 2014 rokem boje proti plýtvání potravinami.