• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    GUMAGUARANGAZOVANE UMENI / umeni vs. politika a společnost --- aktivismus, propaganda, kritika, subverze NOVÉ: 666
    EPOS_257
    EPOS_257 --- ---
    SGNLR: z tohohle je opravdu na bliti
    RAVEBOY
    RAVEBOY --- ---
    SGNLR: Nevim, jestli už to tady bylo, ale já mám od Cautyho nejradši ty jeho poštovní známky aka Cautése National Postal Disservice:



    James Cauty (KLF) 5-11 / Urban Hangings
    http://www.urbanhangingsuk.bigcartel.com/product/james-cauty-klf

    James Cauty stamps - Telegraph
    http://www.telegraph.co.uk/culture/film/3675203/James-Cauty-stamps.html

    James Cauty Limited Edition Prints
    http://www.duck-artshop.com/acatalog/James_Cauty_Limited_Edition_Prints.html

    GUY/FAWKES
    NOIK
    NOIK --- ---
    tak zase má pan Jahoda teď dost čokolády na mlsání když na něj po brkách přijdou chutě
    SGNLR
    SGNLR --- ---
    dekujeme blbvaru, ze ukazal dalsim zlatejm ceskej kreativnim rucickam jak nas nove oslovit!!jsem rad, ze se s milkou konecne potkam uz i mezi punkacema a mozna si jeji logo necham i vytetovat

    Troufni si na jemnost • Milka
    http://www.troufnisinajemnost.cz/en

    krasa je, ze tam maj vylozene napsany vysokoskolsky pedagogy sociaologie, co na tom makaj :D:D

    a koment k tomu(2010 se me tady nekdo ptal co to znamena, tak myslim, ze o par let pozdeji to uz neni diky prima kampanim treba vysvetlovat:):

    GUMAGUAR
    GUMAGUAR --- ---
    Milan Mikuláštík - Corrupted Bus Stop | MILAN MIKULÁŠTÍK / artist & curator
    http://milanmikulastik.blog.cz/1408/milan-mikulastik-corrupted-bus-stop

    MILAN MIKULÁŠTÍK
    CORRUPTED BUS STOP
    zastávka MHD, digitálně upravené reklamy z reálných slovenských politických kampaní, Bratislava
    2014





    SGNLR
    SGNLR --- ---
    vystava Pret Park v prostoru Mediamatic v Amsterdamu








    monstrozni instalace "Aftermath" Jamese Cautyho z legendarnich KLF zobrazuje postapokalyptickou krajinu moderniho mesta a skryva se v ni tisice podobnych detailu velkych jak nehet malicku. Dole fotka samotnyho Jamese(sedivy pan) vedle naseho Kolotoce a dalsiho projektu "Stardust Machine" umelce Yuriho Veermana( http://yuriveerman.nl/Stardust )- stroj, do ktereho hazite mince Eur a stroj je drti na prach..


    a byl se tam podivat i terorista "We Are All Terrorists"


    vic tu
    Flickr: Vladimír Turner's Photostream
    https://www.flickr.com/photos/signaler/
    GGG
    GGG --- ---
    GGG: klicova slova

    Témata: Zlín, Zlínský kraj, ČSSD, Erotika, KSČM, Porno, pornografie, Umělec, Zlínský hejtman
    GGG
    GGG --- ---
    !
    Nápis z fotek souložícího páru vadil politikům, výstava skončila - iDNES.cz
    http://zlin.idnes.cz/...otografky-natalie-ll-121-/zlin-zpravy.aspx?c=A140815_2090790_zlin-zpravy_ras
    IOT_JH
    IOT_JH --- ---
    Disobedient Objects

    From a Suffragette tea service to protest robots, this exhibition will be the first to examine the powerful role of objects in movements for social change.

    Disobedient Objects: About the Exhibition - Victoria and Albert Museum
    http://www.vam.ac.uk/...nt/exhibitions/disobedient-objects/disobedient-objects-about-the-exhibition/
    GGG
    GGG --- ---
    Kapitalismus unplugged | č. 16 | 2014 | archiv - A2 – zvíře nikdy nespí
    http://www.advojka.cz/archiv/2014/16/kapitalismus-unplugged
    SPIPI
    SPIPI --- ---
    Gil Scott-Heron's anti-nuclear song speaks to us across 40 years | Greenpeace International
    http://www.greenpeace.org/...lear-reaction/gil-scott-herons-anti-nuclear-song-speaks-to-/blog/50023/

    Gil Scott Heron - We Almost Lost Detroit
    https://www.youtube.com/watch?v=yotCw66_G1g
    MTO
    MTO --- ---
    Massive Attack make Gaza statement using headline stage at Longitude Festival - News - Music - The Independent
    http://www.independent.co.uk/...za-statement-using-headline-stage-at-longitude-festival-9622836.html

    MASOO
    MASOO --- ---
    vrsovicka galerie pod sirym nebem

    NOIK
    NOIK --- ---
    Umělkyně rozesílala selfie své vagíny. Japonsko ji poslalo za mříže | Svět | Lidovky.cz
    http://www.lidovky.cz/...ji-poslalo-za-mrize-1pk-/zpravy-svet.aspx?c=A140717_152516_ln_zahranici_msl
    SGNLR
    SGNLR --- ---
    Tranzitdisplay vás zve
    Projekt TALKS


    Suzana Milevska: (Ne)možnost společného vlastnictví
    Čtvrtek 17. 7. 17:00

    Projekt „Talks“ připravují tranzitdisplay a Curators & Critics Program

    Přednáška se zaměří na rozporuplnost společného vlastnictví v postsocialistických kontextech. Suzana Milevska si klade otázku, do jaké míry se v socialistických zemích kdysi dominantní paradigma týkající se vlastnictví, výrobních prostředků či veřejného prostoru zproblematizovalo, stalo se irelevantním nebo dokonce ignorovaným. Různé příklady z oblasti současného umění a vizuální kultury zemí střední a jihovýchodní Evropy budou příspěvkem k jakési dekonstrukci dichotomie „veřejného - soukromého“, jež do jisté míry potřebu společného vlastnictví diskvalifikovala. Zvláštní důraz bude položen na nedávnou městskou výstavbu ve Skopji a na vládní projekt "Skopje 2014", který monopolizoval veřejný prostor hlavního náměstí v centru Skopje, přičemž ale veřejnou sféru umrtvil a odhalil konflikty mezi různými komunitami v Makedonii.

    Přednáška s obrazovou dokumentací proběhne v anglickém jazyce


    Suzana Milevska je teoretička a kurátorka vizuálních studií a kultury z Makedonie. Mezi oblasti jejího zájmu patří postkoloniální kritika, feministické umění, teorie genderu, participativní a kolaborativní umělecké praktiky. Získala doktorský titul na Goldsmiths College v Londýně, kde také vyučovala mezi lety 2002 – 2004. V roce 2004 byla řešitelkou výzkumného projektu v rámci Library of Congress. Učila vizuální kulturu a gender na institutu Gender Studies a dějiny a teorii umění na fakultě výtvarných umění na Univerzitě sv. Cyrila a Metoděje ve Skopji. Byla jedou z kurátorů Prague Biennale v Národní galerii v Praze s projektem Workers' Club. V roce 2010 vydala knihy Gender Difference in the Balkans aThe Renaming Machine: The Book, která je výsledkem jejího dlouhodobého mezioborového projektu. V roce 2011 kurátorovala výstavy Roma Protocol (Austrian Parliament, Vienna) a Call the Witness (BAK, Utrecht) a realizovala výzkum pro Roma Pavilion v Benátkách. V roce 2012 Milevska získala cenu kultury a teorie Igora Zabela. Mezi lety 2013-2015 působí jako profesorka dějin umění střední a jihovýchodní Evropy na Akademii výtvarných umění ve Vídni.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam