• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    GUMAGUARANGAZOVANE UMENI / umeni vs. politika a společnost --- aktivismus, propaganda, kritika, subverze NOVÉ: 666
    IOT_JH
    IOT_JH --- ---
    Disobedient Objects

    From a Suffragette tea service to protest robots, this exhibition will be the first to examine the powerful role of objects in movements for social change.

    Disobedient Objects: About the Exhibition - Victoria and Albert Museum
    http://www.vam.ac.uk/...nt/exhibitions/disobedient-objects/disobedient-objects-about-the-exhibition/
    GGG
    GGG --- ---
    Kapitalismus unplugged | č. 16 | 2014 | archiv - A2 – zvíře nikdy nespí
    http://www.advojka.cz/archiv/2014/16/kapitalismus-unplugged
    SPIPI
    SPIPI --- ---
    Gil Scott-Heron's anti-nuclear song speaks to us across 40 years | Greenpeace International
    http://www.greenpeace.org/...lear-reaction/gil-scott-herons-anti-nuclear-song-speaks-to-/blog/50023/

    Gil Scott Heron - We Almost Lost Detroit
    https://www.youtube.com/watch?v=yotCw66_G1g
    MTO
    MTO --- ---
    Massive Attack make Gaza statement using headline stage at Longitude Festival - News - Music - The Independent
    http://www.independent.co.uk/...za-statement-using-headline-stage-at-longitude-festival-9622836.html

    MASOO
    MASOO --- ---
    vrsovicka galerie pod sirym nebem

    NOIK
    NOIK --- ---
    Umělkyně rozesílala selfie své vagíny. Japonsko ji poslalo za mříže | Svět | Lidovky.cz
    http://www.lidovky.cz/...ji-poslalo-za-mrize-1pk-/zpravy-svet.aspx?c=A140717_152516_ln_zahranici_msl
    SGNLR
    SGNLR --- ---
    Tranzitdisplay vás zve
    Projekt TALKS


    Suzana Milevska: (Ne)možnost společného vlastnictví
    Čtvrtek 17. 7. 17:00

    Projekt „Talks“ připravují tranzitdisplay a Curators & Critics Program

    Přednáška se zaměří na rozporuplnost společného vlastnictví v postsocialistických kontextech. Suzana Milevska si klade otázku, do jaké míry se v socialistických zemích kdysi dominantní paradigma týkající se vlastnictví, výrobních prostředků či veřejného prostoru zproblematizovalo, stalo se irelevantním nebo dokonce ignorovaným. Různé příklady z oblasti současného umění a vizuální kultury zemí střední a jihovýchodní Evropy budou příspěvkem k jakési dekonstrukci dichotomie „veřejného - soukromého“, jež do jisté míry potřebu společného vlastnictví diskvalifikovala. Zvláštní důraz bude položen na nedávnou městskou výstavbu ve Skopji a na vládní projekt "Skopje 2014", který monopolizoval veřejný prostor hlavního náměstí v centru Skopje, přičemž ale veřejnou sféru umrtvil a odhalil konflikty mezi různými komunitami v Makedonii.

    Přednáška s obrazovou dokumentací proběhne v anglickém jazyce


    Suzana Milevska je teoretička a kurátorka vizuálních studií a kultury z Makedonie. Mezi oblasti jejího zájmu patří postkoloniální kritika, feministické umění, teorie genderu, participativní a kolaborativní umělecké praktiky. Získala doktorský titul na Goldsmiths College v Londýně, kde také vyučovala mezi lety 2002 – 2004. V roce 2004 byla řešitelkou výzkumného projektu v rámci Library of Congress. Učila vizuální kulturu a gender na institutu Gender Studies a dějiny a teorii umění na fakultě výtvarných umění na Univerzitě sv. Cyrila a Metoděje ve Skopji. Byla jedou z kurátorů Prague Biennale v Národní galerii v Praze s projektem Workers' Club. V roce 2010 vydala knihy Gender Difference in the Balkans aThe Renaming Machine: The Book, která je výsledkem jejího dlouhodobého mezioborového projektu. V roce 2011 kurátorovala výstavy Roma Protocol (Austrian Parliament, Vienna) a Call the Witness (BAK, Utrecht) a realizovala výzkum pro Roma Pavilion v Benátkách. V roce 2012 Milevska získala cenu kultury a teorie Igora Zabela. Mezi lety 2013-2015 působí jako profesorka dějin umění střední a jihovýchodní Evropy na Akademii výtvarných umění ve Vídni.
    MTO
    MTO --- ---


    puvodne sem sto chtel dat do humoru beze slov, ale ono je to spis k placi.
    jako proti akce tomu filtrovani na fb vznikla tahle kampan, ale asi valny ucinek mit nebude :-]
    uvidime.

    ale claim dobrej :-)

    Do you ever wonder what life is like without Facebook?

    99 Days Of Freedom
    http://99daysoffreedom.com/
    SGNLR
    SGNLR --- ---
    TUHO
    TUHO --- ---
    MTO: od tech me spis bavil klip, kterej udelali pred druhejma prezidentskyma volbama ve kterych kandidoval bush
    weapon systems activated, puritans have invaded :))
    Otep - Warhead
    http://www.youtube.com/watch?v=VXRM2PoHGDw
    MTO
    MTO --- ---
    Otep - Smash the Control Machine
    https://www.youtube.com/watch?v=Rt_7jaX8CsY
    TWORBO
    TWORBO --- ---
    nevim kam s tim, tak mozna sem? treba nekdo oceni
    Politická literatura na českých pultech
    http://www2.rozhlas.cz/podcast/podcast_porady.php?p_po=1016
    MTO
    MTO --- ---
    The Lost Children Of Babylon - Skull & Bones (Prod. Snowgoons) Unofficial Music Video
    http://www.youtube.com/watch?v=yjvbxuaJ2IU
    SGNLR
    SGNLR --- ---


    Jani Leinonen: “Hunger King” | rebel:art
    http://rebelart.net/jani-leinonen-hunger-king/0016265/
    MASOO
    MASOO --- ---
    HYNEK: tak proto v tech kontejnerech skoro nic nebylo:)
    SPIPI
    SPIPI --- ---
    HYNEK: nebo :)

    Genius Germans Invent Supermarket So Radically Simple You Don't Have To Speak German To Get It
    http://www.upworthy.com/...market-so-radically-simple-you-dont-have-to-speak-german-to-get-it?c=ufb1
    HYNEK
    HYNEK --- ---
    underground -> mainstream

    Supermarket začal prodávat "Ošklivé ovoce a zeleninu". Mezi zákazníky jde na dračku | byznys.ihned.cz - Zpravodajství
    http://byznys.ihned.cz/...arket-zacal-prodavat-osklive-ovoce-a-zeleninu-mezi-zakazniky-jde-na-dracku

    Z Ošklivého ovoce a zeleniny Intermarché udělal samostatný brand, s vlastním logem, nálepkami a vlastní reklamní kampaní.

    Dokonce z netypického ovoce a zeleniny začal vyrábět polévky a šťávy, které prodává v kelímcích označených například jako Džus z Ošklivého pomeranče. A s tímto artiklem zaznamenal Intermarché okamžitý úspěch. O 30 procent levnější, ovšem chuťově stejně dobré ovoce a zelenina bývají vyprodány.

    „Během prvních dvou dnů jsme na jedné prodejně prodali průměrně 1,2 tuny Ošklivého ovoce a zeleniny. A k tomu se celkový počet zákazníků na prodejnách zvýšil o 24 procent,“ pochvaluje si Intermarché v promo videu.

    Ošklivé ovoce a zeleninu si v prvním měsíci prodejů koupilo přes třináct milionů zákazníků a celá akce vzbudila velký ohlas ve francouzských médiích. Intermarché spustil tuto kampaň mimo jiné proto, že Evropská unie vyhlásila rok 2014 rokem boje proti plýtvání potravinami.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam