• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    GUMAGUARVISUAL ERROR & NOISE & GLITCH
    ESTEN
    ESTEN --- ---
    tak z animaku uz nemam pocit ze je to 3decko ;)

    VJ_KOLOUCH: nestvi! ;)
    JIMMI15
    JIMMI15 --- ---
    anebo zeby swift3d?
    GUMAGUAR
    GUMAGUAR --- ---
    HOOKER: no, jistej si nejsem ))
    HOOKER
    HOOKER --- ---
    pardon. omlouvam se za neznalost, jsem antiflashista:]
    GUMAGUAR
    GUMAGUAR --- ---
    todlecto je prece jedna ze zakladnich funkci flashe, ne? uz jsem v nem pet sest let nedelal sice ...
    VJ_KOLOUCH
    VJ_KOLOUCH --- ---
    HOOKER: jasny,)
    HOOKER
    HOOKER --- ---
    VJ_KOLOUCH: hmmm...parada. dik za brouka v hlave:]...
    mohl bys ale aspon prozradit v cem je to delany.] co?
    VJ_KOLOUCH
    VJ_KOLOUCH --- ---
    SAIL_OR
    SAIL_OR --- ---
    kuchařovi se přece nemá nahlížet do kuchyně:)

    rozhodně ale je tahle animace další důvod, proč se těšit na New New! :)
    EMBRYO
    EMBRYO --- ---
    HOOKER: ilustrator obrazek rozdelenej na maly kousky podle barev, transform each s funkci random rek bych ;] vzhledem k tomu ze ty jednotlivy objekty mi pripada ze nemenej svuj tvar ale jen pozici a rozmer


    VJ_KOLOUCH: je to tak ;] ?
    ICE
    ICE --- ---
    UF0UN: vybornej digg ;)
    GUMAGUAR
    GUMAGUAR --- ---
    to je normalne animace ve flashi, ne?
    HOOKER
    HOOKER --- ---
    nesmime na nej moc tlacit, jinak nam to neukaze.
    ESTEN: 3d objekty to budou, s kamerou bych pockal.
    prijde mi jakoby to vzal z illu rozsekany na kousky a hodil na to v aftrech nejakej distortion do pohyb/pootocil/.. a pak az hejbal s kamerou. ale nevim...nejsem odbornik.]
    UF0UN
    UF0UN --- ---
    Ja mam podobny screensaver:

    Repeatedly rotates a bitmap by 90 degrees by using logical operations: the bitmap is divided into quadrants, and the quadrants are shifted clockwise. Then the same thing is done again with progressively smaller quadrants, except that all sub-quadrants of a given size are rotated in parallel. As you watch it, the image appears to dissolve into static and then reconstitute itself, but rotated.
    ESTEN
    ESTEN --- ---
    HOOKER: to vypada na 3d, objekdy stoji na miste, kamera prejizdi do jinyho uhlu. Zajimalo by me, jakym postupem pan VJ tu scenu vytvarel, protoze to mi neprijde zrovna trivialni ;)

    a pripojuju se k prani videt celou animaci .)
    HOOKER
    HOOKER --- ---
    VJ_KOLOUCH: ok a ted bych si vzal 50na50.]
    to ty tisice objektu, na ktery to rozdelis, ruco presouvas?..snad ne.
    VJ_KOLOUCH
    VJ_KOLOUCH --- ---
    HOOKER: mala napoveda,)
    VJ_KOLOUCH
    VJ_KOLOUCH --- ---
    JIMMI15:pracuji na tom, objevi se na new new,)
    UF0UN
    UF0UN --- ---
    hm to by slo lehce udelat nejakym gl shaderem...kez bych mel vic casu na experimenty :)
    HOOKER
    HOOKER --- ---
    VJ_KOLOUCH: tos delal? by me zajimalo cim je to prohnaty.]
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam