• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    OVERDRIVERPG - $HADOWRUN : hello Case, this is Wintermute, its time to talk
    PRAWITZ
    PRAWITZ --- ---


    tohle jsem myslel
    PRAWITZ
    PRAWITZ --- ---
    PRAWITZ: debile, mas si zkontrolovat co mas v clipboardu:/
    PRAWITZ
    PRAWITZ --- ---


    JVMLOK
    JVMLOK --- ---
    OVERDRIVE: nenasel jsem o bobym ani pul slova
    JVMLOK
    JVMLOK --- ---
    OVERDRIVE: nonono. Troll to vzal po svym a udelal si novou postavicku, s hakovacima skillama atd :)
    Snovej run jsi z toho udelal ty, ja mluvil o Alchere (viz recent) a jako takovou jsem ji vrazil i do svyho Seattlu a postavicky z toho maj polizanici jeste na peknejch par dopredu. O pozadavku, ze musi prezit, jsem nerekl ani slovo, nicmene prezili :) Krome trolla (Gyagiho nestihly benga popravit v dobe trvani Alchery) Jinak uzus je takovej, ze na pristi SC run si udelaji specialni postavy. Co se tyce hackovani, o vikendu jsme meli zacvik ve VR/AR a myslim ze uz to hraci maji cely, ja ti rikal, ze to byl jejich 2. run ve 4ed. Kazdopadne se dobre bavili a o to prece jde ze :)
    ATOMOUSEK
    ATOMOUSEK --- ---
    OVERDRIVE
    OVERDRIVE --- ---
    ATOMOUSEK: taky jsem si dycky rikal, ze je to jak ze spatny telenovely, delat snovy shadowruny, ale holt postavy musely prezit a vratit se do Seattle, coz jaxi nebylo v celkovem zajmu celeho hrani, takze to bylo proste jedno takovy zajimavy OT hrani no, ale kazdopadne vecy se udaly minimalne v SinCIty, diky magnetum jsem moh posunout pozadi o kus dal, takze mi vubec nevailo, ze jsem pritom vybrazdil jeden mlady nadejny tym :) nemeli hackera, a kdo nema hackera at si hraje dracak, jak trefne podotknul chorche jinde, holt takovej tym proste neubeha ani starou belu no.
    OVERDRIVE
    OVERDRIVE --- ---
    JVMLOK
    JVMLOK --- ---
    Se mi snad zdas :)
    ATOMOUSEK
    ATOMOUSEK --- ---
    JVMLOK: no, ten sen, ne? :o)
    JVMLOK
    JVMLOK --- ---
    přežil co?
    ATOMOUSEK
    ATOMOUSEK --- ---
    prezil to i boby ewing? :o)
    JVMLOK
    JVMLOK --- ---
    Což nás přivádí k drakovi, který se podle cvrkotu a ulicích objevil během setkání streetparty s jednotkami templářů. Dochází k posunu v mocenské rovnováze? Pak je nejvyšší čas zvolit si strany!
    JVMLOK
    JVMLOK --- ---
    btw Shedim: Street magic st. 154-155
    JVMLOK
    JVMLOK --- ---
    V našem případě šlo očividně o displacement Alchera, s několika velmi specifickými znaky. Vzhledem k tomu, že všechny subjekty které přešly do alchery, byly těsně předtím vystaveny Atral Rifu do metaroviny Shedim, dá se tento znak identifikovat jako důvod, proč se z celého Redmontu přenesli do Alchery právě a jen oni. Na druhé straně je otázkou co Alcheru vyvolalo. V Seattlu byl tento jev samozřejmě zcela zjevný, nicméně Alchera odolávala veškerým pokusům o průzkum a poměrně rychle fluktuovala. Což nebylo pro astrální průzkumníky právě povzdbudivým jevem. Vzhledem k nedávné přítomnosti Shedim a Astral riffu byla nicméně aktivován code red. Sledované subjekty bude potřeba ASAP podrobit výslechu a identifikovat místo dislokace. Ukolu se ujmou agenti FM a DA kteří byli již v předchozím případě se subjekty v kontaktu. Podrobnou zprávu ocekáváme na ústředí ASAP.... >>>>fragment ze zašifrované komunikace mezi velením a UCFU podle všech znaků identifikované jako jedné z exekutivních jednotek Draco Foundation<<<<
    JVMLOK
    JVMLOK --- ---
    BTW Spider to pise jakoze sen. Co jsem navrhoval ja se jmenuje Alchera. Tady je kratka stat ze street magic.

    Alchera
    Alchera is a term from the Arrernte Aborigines in Central
    Australia used to describe the Dreamtime, the co-existing past,
    present, and future world shaped by the spirits and gods. It has
    been adopted by the global magical community to describe
    unusually complex astral terrain features that occasionally appear
    on the physical plane. Sometimes alchera take the form of
    natural terrain such as lakes, rivers, or mountains. Other times
    they appear as seemingly man-made structures like buildings or
    bridges. Whatever form they take, they appear on the physical
    plane in one of three ways: manifestation, materialization,
    or displacement and typically appear only for short periods of
    time, often during the anniversary of a significant event or during
    a time of astrological importance (such as an equinox).
    Manifest alchera appear on the physical plane as they do
    on the astral, but they are insubstantial and cannot be interacted
    with by physical beings (much like a manifesting spirit).
    They appear ghostly and hazy and are believed responsible for
    some sightings of haunted mansions, ghost ships, UFOs, and
    the like.
    Materialized alchera actually become dual natured, and
    as such are solid to physical beings and can be interacted with.
    Materialized alchera cannot replace existing terrain or objects
    and only appear on otherwise unoccupied physical space.
    Despite their physical presence, materialized alchera often
    carry some otherworldly aspect to their nature, such as being
    cold to the touch or emitting a smoky haze or strange glow.
    If a character is caught within a materialized alchera when it
    materializes or de-materializes, he must make a Willpower
    + Intuition (3) Test or become disoriented, suffering –2
    dice pool to all actions for 10 minutes. Getting caught in a
    (de-)materializing alchera is rarely dangerous; characters are
    shoved aside to avoid being trapped in materializing walls
    and placed upon the ground when terrain vanishes out from
    under them (though gamemasters may alter this to keep the
    characters on their toes … ).
    Displacement alchera are similar to materialized alchera,
    except they actually replace existing terrain, sending it to an
    unknown location for the duration of the alchera’s appearance.
    Wherever the terrain is sent to, living creatures do not go with
    it—they are instead moved and disoriented, similar to being
    caught in a materializing alchera. Magical constructs placed
    upon the original terrain—such as sustained spells or wards—
    collapse when the original terrain is displaced, but otherwise
    the original terrain reappears when the alchera vanishes as if
    nothing ever happened to it. Displacement alchera, like materialized
    alchera, are dual natured and can be interacted with by
    physical beings
    Magical scholars believe that alchera may be formed by
    emotional historical events or the consensual belief of many
    metahumans, but so far the appearance of alchera has been too
    haphazard for true experimentation. Stranger still, not all alchera
    are even permanent features on the astral landscape. These
    impermanent astral constructs do tend to linger on the astral
    plane before and after appearing on the physical, but they will
    fade from even the astral plane over time. Whether they completely
    dissipate or simply move somewhere else is unknown,
    but this observation has fed a competing theory that alchera
    originate from the metaplanes as they come into conjunction
    with the Gaiasphere.
    JVMLOK
    JVMLOK --- ---
    SORBAK: aha. jak rikam. musim si precist wireless world. hlavne proto, ze to zatim vubec neumim. ale jak se rika, odrikanyho nejvetsi krajic

    OVERDRIVE: staniz se
    SORBAK
    SORBAK --- ---
    JVMLOK: no ja nevim, rigger rozhodne neni dobrej k tomu, aby vstupoval nekam do databazi, tam se pohyboval skryte, menil veci a bojoval s IC. Ale kdyz mi tam vstoupis ty a udelas mi cestu, muzu pak riggovat zarizeni k uzlu pripojeny. Rigger v zadnym pripade hackera nenahradi.
    OVERDRIVE
    OVERDRIVE --- ---
    SORBAK a MLOK dostanou do posty specialni nabiidku.
    Mlok by byl moc hodnej, kdyby dal zapis precist Bohunovicakum.
    OVERDRIVE
    OVERDRIVE --- ---
    GPS signal... 50m...

    Jasne je, ze dalsi kroky povedou do stare zastavky podzemky, hlidane dvema tezce ozbrojenymi orky. Zrejme trunni sal mistniho warlorda.
    Kouzelnik se ukazal jako schopny manipulator a i pres neznalost orzet ukecal oba ozbrojence, aby PC primo milovaly. Kdyz s nima zkoncil, tekli jim slzy.
    PC se tedy vydaly do, orky preplneneho, podzemniho trunniho salu, kde Umbra briskne vyuzil sve komplexni znalosti orkstiny nabyte v armade:
    "AHOJ, JA JSEM UMBRA, KDE JE TU RAKETOVE SILO?"
    Zeptal se s nevynym usmevem ve tvari. Procez se vele orkske spolecenstvi zacalo seskupovat tak, aby nebylo videt na raketove silo.
    A jen o mlaou chvilku zacal opravdovy masakr, orkove proti PC, panika, uslapane deti, strelba do davu. PANIKA.
    Saman zabity odhozenym Ubrovim batohem.
    Krve po kotniky, po kolena.

    PC se nakonec opravdu prostrilely k raketovemu silu obsazenemu jedinou raketou o vaze cca 800-900kg.
    Kdyz se vsak pokusili odnest jeji hlavici po stojicich pohyblivych schodech, Umbrovi se zlomil jeden ze starych stropnich nosniku, na kterem visel, pod rukama, coz zpusobilo, ze hlavice se s hlasitymi bouhnutimi zacala kutalet po cca 250 schodech zpet do metra.
    "To nevybuchne, neutikejte.", zakricel trol, ale ostatni se dali na utek a nechali jej zirat na padajici hlavici.
    [mlok: hele to si zapisu, to by mohla byt posledni hlaska pred smrti a taky ze jo].

    Rychlejsi utek uz vazne videl malokdo. Navic byl cas na koncert.

    Kazdy se postavil kam mohl.
    Jeden k baru, kde si na ucet podniku [jako oficialni ochranka] dal nejakej panak od holohlave, straslive pokerovane a i jinak modifikovane holohlave barmanky. Dalsi na podium, za bedny, aby byl blizko potencionalni obeti.
    Dalsi nahore u vychodu z klubu.
    Umbra do prostred publika.

    Zacalo vystoupeni. Na podium vyslo pet postav s velkou ocni bulvou na hlave ve zlutych pizamech a se zlutou spaci cepickou.
    Zacala hrat hypnoticka hudba. Prvni zachvevy ritualni magie zabzicely vzduchem temer stejne intenzivne jako duniva hudba.
    Na podium vystopuila drobna postava a zacala zaklinat v pentagramu ok.

    A najednou to prislo. Pokerovana holohlava holka shodila elfa z baru, zaroven tasila a vystrelila na podium.
    Jedno z ok se slozilo, stejne jako nove prichozi bytost.
    Z poza beden vyskocil dalsi britvak, aby sveho chranence prikril telem.

    Cosi se zvrhlo, hudba zacala tepat v jinych rytmech nez magie, kazdy kdo za tech par chvilek stihnul upadnout do hypnotickeho opojeni najednou pocitil straslivou bolest v hlave, pocit jako by se mu varil mozek.
    Umbra upadnul a zustal bezmocne ochrnuty lezet uprostred umirajiciho davu.

    Kdesi z pavlace zasvistela olovena sprcha a rozsekala aparat okolo prikrceneho britva na podiu, ktery okamzite nastesti stihnul zmizet i s klientem do relativniho bezpeci zbytku beden.

    Na baru mezitim probihala vyrovnana prestrelka spojena s bitkou.

    Par nouzovych volami.

    Kouzelnik nahore u vchodu se probral a vyridil strelce na pavlaci pomoci omracujicih strel, coz zpusobilo, ze vrzeny granat nedopadnul na podium, ale mezi umirajici dav.

    Britvak hodil zraneheho umelce na zada a pres zbytky davu se prebrodil k nouzovemu vytahu, venku se vecpal do pristavene sanitky a odjel do nemocnice.

    Britvak dole u baru dorazil pokerovanou holku a dal se na utek, pred policejnimi houkackami, protoze tenhle masakr asi tezko nekomu vysvetlis. Zvlast bez stesti a SIN.

    Kouzelnik zbalil bezvedomeho strelce [asi-holku] ne nepodobnou te, co byla dole na baru, prosel kolem bezvedomeho Marvina [kdo?], a odvezl ji do safehouse, kde ji po vyslechu, pomoci kouzel, oddelal.

    Cela scena se uzavira, kdyz britvak, sedici v nemocnici, ztraci nachvilki kontrolu nad udajnym agentem tajne sluzby a opravdovym policistou.
    Chvikla neopatrnostoi se okamzite promenila v mrtveho umelce a i kdyz britvak jeste stihnul zabit utocnika, jehoz telo okamzite po jeho smrti explodovalo, nedokazal uz opustit nemocnici, byl zajat policisty a ... ...... ..... jeho zivot zkoncil v cele smrti.

    Posledni dva prezivsi zustali tedy Kouzelnik a Face0britvak z baru.

    Podle prani Mloka: se vsechny PC probouzi druhy den rano v Seattle [ne Umbra a ne Zacharias - jejichz osudy jsou nejasne, ani jeden neni zatim explicitne mrtev, jen potrebuji opravdu specifickou pomoc].
    Oba prezivsi si pamatuji co se stalo, dokonce nektere veci v jejich realite ukazuji, ze to cele nebyl sen, ti, co to vsechno neprezili, se probouzi po straslive nocni mure a chybi jim v pameti nekolik dni zivota.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam