mmchodem TOHLE je presne run, ktery preferuju, podle me udelat z minima maximum je dovednost Ceskych Shadowrunneru, neni to asi dost US-like, pac tam se hraje na to, ze jako delas veci "according book" ale to neni hackerina... to, ze nekdo hackne system tak, ze misto tanku pouzije stovku sekacek a pyrotechniku z cinskyho kramu, to ROZHODNE ocenuju,... a zkus proti tomu postavit postavu na "beta, delta.... AAA levelu"... proste to neda, pac proste kobercovka a zichrhajcka ve spravne situaci plne nahradi HI-tech dilnu plnou nastroju a software
GILHAD --- --- 20:32:47 21.7.2015
(+1)
JVMLOK: Tak tohle v podstatě hrajeme podle SR, akorát se občas až tak detailně neřeší zdroje u laciných věcí z OBI/od vietmaců/levné čínské pyrotechniky a podobných hraček, které nemají reálné bojové hodnocení - ani přímý zásah čínskou rachejtlí nedonutí kohokoli si házet na obranu, pokud má aspoň náznak improvizované pancvesty, ale když se rozprskne robokopovi před obličejem, tak je šance (nikoli jistota), že dotyčný mrkne a cukne hlavou, protože prostě to na kameře vypadá dobře. Sestřelit sekačkosondu taky není problém, zásah pistolí do motoru ji vyřadí, zásah do výmetnice odzbrojí, zásah raketou anihiluje. Problém je když těch cílů jsou stovky, každý z nich střílí desítky rozprskávacích světlic a vzduch je plný alobalu - to pak je prostě zmatek - stejně jako třeba v písečné bouři či vánici. A problém je, když protivník očekává realnou opozici na své úrovni v počtu kusů a najednou zjistí, že je mnohonásobně přečíslen něčím, co nemá v databázi. Tak se splaší a naplní vzduch nejen olovem, ale i těžšími kalibry, čímž se situace moc nevylepší, neboť je pak vzduch taky plný železných kusů letících všemi směry. Na radaru, sonaru i kameře (v noci) je to prostě bordel na kvadrát. Vzhledem k odolnosti cílů boj netrvá dlouho, ale než se stihne usadit prach, tak těch pár kol (tuším 7 nebo tak nějak), co jsme potřebovali získat, uteče jak nic. A pak už je celkem pozdě. Rozpočet byl nějaké tisíce nových ...
(a moje postavy mají dovednosti typu Kutilství K/O 6 a podobně - se souhlasem GM a ve správných rukou strašná věc - měl jsem i postavu se skilem The Incredible Machine 5)
Všechny moje divné akce byly založeny na tom, udělat něco absurdního, co protivník prostě absolutně nečeká a na krátkou chvíli ho vyvést z míry. Místo šílených čísel na útok / obranu radši sázím na šílená čísla na překvapení / zmatení :)