• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    OVERDRIVERPG - $HADOWRUN : hello Case, this is Wintermute, its time to talk
    JVMLOK
    JVMLOK --- ---
    OVERDRIVE: mam to koupeny na kindlu.
    OVERDRIVE
    OVERDRIVE --- ---
    JVMLOK: dwnld? gdisk?
    JVMLOK
    JVMLOK --- ---
    OVERDRIVE: jojo to je ono
    OVERDRIVE
    OVERDRIVE --- ---
    JVMLOK: muzes na tohle bud hodit link, nebo napsat celou bibliografickou citaci, at si to muzu nekde poridit?

    je to tohle? http://www.barnesandnoble.com/w/rewire-richard-oconnor/1117163983?ean=9780698156968

    mmchodem tohle je i k aktualne nadhozenemu tematu tady : [ Cyber.Punk: cyberpunk is not dead! cyberpunk is NOW! : SubHuman, PostHuman, TransHuman, InHuman ] [takze repast]
    JVMLOK
    JVMLOK --- ---
    OVERDRIVE: moje field medic tady nekde plapola pruvanem:
    Nina Fourleaves - Combat Medic - Karmagen - Final Cut
    http://forums.shadowruntabletop.com/index.php?topic=3650.msg180217#msg180217

    je tam jak zacinajici postava tak "nextgen" pro military rescue team kampaň
    JVMLOK
    JVMLOK --- ---
    OVERDRIVE: popravde mam posledni dobou nejradsi runy kde se strili jen naprosto minimalne. Ne ze bych byl pacifista :) ale presli jsme od military ke spionaznim romanum.
    JVMLOK
    JVMLOK --- ---
    Ctu ted docela zajimavou knizku, jmenuje se Rewire, a je tam par zajimavejch poznatku z psychologie/psychiatrie/neurovědy. Kromě neustálýho učení mozku a vytváření nových stop a synapsí, a faktu, že se přišlo na to, že narozdíl od různých přecdchozích terorií se produkce mozkových buněk vlastně nikdy nezastaví (dřív se učilo, že jejich počet je konečný a daný někdy ke konci dospívání) je tam uvedenj experiment, kterej mi v souvislosti s RPG/simulací jako tréninkovou metodou dává docela dobnrý smysl. Naučili pár studentů hrát na piáno, pak první kontrolní skupina pokračovala v tréninku každá den, další kontrolní skupina se na to úplně vysrala a další kontrolní skupina trénovala jen "jako" v imaginaci. U skupiny která cvičila a u té, která cvičila jen v představách ukázalo EEG další rozvoj snynapsí a prohlubování naučené "aktivity", ti co se na to vykašlali tuhle dráhu v pdostatě ztratili. Ve zratce, jde o dráhy které mají při jednáíání vliv na naše reakce v nevědomé úrovni, naučené a bleskové reakce a odpovědi systému nevyžadující vědomou kontrolu.. Proto mi přijde, že cvičit systémové myšlní, rozhodování na základě nedostatečných informací, proaktivitu při dopl%nování potřebných informací, aby rozzhodnutí bylo co nejlepší ve vztahu k požadovanému výsledku atp, na to se nejen shjadowrun hodí víc než dobře.
    Taky jsem někde četl, a to nevím přesně zdroj, že člověk který pochopí aspoň pravidla dračíku nebo jiné hry, má mnohem větší tendenci se na svět dívat jako na souhru určitých faktorů a je lepší v analýze situace a možných výsledků jednání. Opět, na podvědomé úrovni. Trochu to do svých her asi implementuju.
    Na druhou stranu, čistě expresivní umění, čímž může RPG session taky dost dobře být, už jsem dlouho nezažil. Holt, vyprávím příběhy s pointou....začínám při stavbě od konce dost často, abych věděl jaké stopy a indicie můžu nabídnout.
    OVERDRIVE
    OVERDRIVE --- ---
    MMchodem, toho, co mluvi v popredi CHCI hrat asi tak nejvic ;]

    OVERDRIVE
    OVERDRIVE --- ---
    mmchodem, jedna z budoucich NPC, resp pozdej mozna PC: Zee, field medic

    OVERDRIVE
    OVERDRIVE --- ---
    mmchodem MLOKU, co rikas na to, ze postavy se nedefinuji zezacatku v cislech, ale jen v 20 bodech, kdy vis, co asi hrac chce, a pak k tomu smerujes run, a on se musi rozhodovat, coz vede k tomu, ze nakonec mas postavu v cislech.
    Samo jasne, bych treba nekomu jako Ty, kdo uz Run nejakej cas hraje udelal neco vic psycho, ale...
    OVERDRIVE
    OVERDRIVE --- ---
    mmchodem TOHLE je presne run, ktery preferuju, podle me udelat z minima maximum je dovednost Ceskych Shadowrunneru, neni to asi dost US-like, pac tam se hraje na to, ze jako delas veci "according book" ale to neni hackerina... to, ze nekdo hackne system tak, ze misto tanku pouzije stovku sekacek a pyrotechniku z cinskyho kramu, to ROZHODNE ocenuju,... a zkus proti tomu postavit postavu na "beta, delta.... AAA levelu"... proste to neda, pac proste kobercovka a zichrhajcka ve spravne situaci plne nahradi HI-tech dilnu plnou nastroju a software



    GILHAD --- --- 20:32:47 21.7.2015
    (+1)
    JVMLOK: Tak tohle v podstatě hrajeme podle SR, akorát se občas až tak detailně neřeší zdroje u laciných věcí z OBI/od vietmaců/levné čínské pyrotechniky a podobných hraček, které nemají reálné bojové hodnocení - ani přímý zásah čínskou rachejtlí nedonutí kohokoli si házet na obranu, pokud má aspoň náznak improvizované pancvesty, ale když se rozprskne robokopovi před obličejem, tak je šance (nikoli jistota), že dotyčný mrkne a cukne hlavou, protože prostě to na kameře vypadá dobře. Sestřelit sekačkosondu taky není problém, zásah pistolí do motoru ji vyřadí, zásah do výmetnice odzbrojí, zásah raketou anihiluje. Problém je když těch cílů jsou stovky, každý z nich střílí desítky rozprskávacích světlic a vzduch je plný alobalu - to pak je prostě zmatek - stejně jako třeba v písečné bouři či vánici. A problém je, když protivník očekává realnou opozici na své úrovni v počtu kusů a najednou zjistí, že je mnohonásobně přečíslen něčím, co nemá v databázi. Tak se splaší a naplní vzduch nejen olovem, ale i těžšími kalibry, čímž se situace moc nevylepší, neboť je pak vzduch taky plný železných kusů letících všemi směry. Na radaru, sonaru i kameře (v noci) je to prostě bordel na kvadrát. Vzhledem k odolnosti cílů boj netrvá dlouho, ale než se stihne usadit prach, tak těch pár kol (tuším 7 nebo tak nějak), co jsme potřebovali získat, uteče jak nic. A pak už je celkem pozdě. Rozpočet byl nějaké tisíce nových ...

    (a moje postavy mají dovednosti typu Kutilství K/O 6 a podobně - se souhlasem GM a ve správných rukou strašná věc - měl jsem i postavu se skilem The Incredible Machine 5)

    Všechny moje divné akce byly založeny na tom, udělat něco absurdního, co protivník prostě absolutně nečeká a na krátkou chvíli ho vyvést z míry. Místo šílených čísel na útok / obranu radši sázím na šílená čísla na překvapení / zmatení :)
    OVERDRIVE
    OVERDRIVE --- ---
    GILHAD: mam prosbu, jsem na netu jen VELMI obcas v hospode, nemuzes sem prosim re-pastovat, ne re-linkovat vsechny sve zapisy runu, co jsi daval do Shadowrun auditu, pripadne linky, ktery k tomu patrily? Uz jsem linknul 4chan RPG do zahlavi, ale rad bych si to precet na jednom miste, pac ten system a pohled mi asi sedi ;]
    OVERDRIVE
    OVERDRIVE --- ---
    za veci ma byt otaznik ;]
    OVERDRIVE
    OVERDRIVE --- ---
    Jo MLOKU, zkousel jsi nekde hrat Shadowrun, kdy vsechny NPC delaji nejefektivnejsi mozne veci. Treba to, ze kdyz vidis nekoho v jakemkoliv panciri, strelis jej proste do hlavy? Coz je podle starejch pravidel proste +2, coz neni zadnej moc problem. I kdyby to bylo +4 nebo +6 tak v klidu, jednu se temer vzdy trefis, zvlast, kdyz mas postavu/NPC co to umi.
    Ma to dusledek, ze a] VSICHNI PORAD nosej helmu.... coz jako s mestem v SR proste nejde, pac je to proste BLBOST, b] extreme vzroste umrtnost PC/NPC

    :]]]
    OVERDRIVE
    OVERDRIVE --- ---
    Schvalne, ze vite z jakeho je to filmu?
    MMchodem Bruce Willis tam rika: Prestal jsem kourit... a kdyz sejme prvniho parchanta, prvni co mu sebere je krabicka cigar a Zippo ;]
    OVERDRIVE
    OVERDRIVE --- ---
    JVMLOK: to jako rozhodopadne, BUT NOW, I HAVE MACHINE GUN, HO HO HO!
    TRaining mam vicemene neustale v relaite, kdyz je jeden ready for Shadowrun survival a zaroven se zivi de-facto jako Hacker, de-jure jako zamestnanec KORPORACE [evil-corp], tak uz nejakej ten akcni film neprijde moc naskodu...

    mmchodem, ID JULYZ se zivi jako profesionalni vycvikar psu a zachranar-kynolog, aby bylo jasno ;]

    JVMLOK
    JVMLOK --- ---
    none taken. Kazdej to hrajem z jinyho duvodu. Pro me je to trenink, pro tebe vylet do fantasie. Kolikrat bych to bral taky tak ale uz mam koleje vyjety moc hluboko. Shadowrunneri jsou IMO apriori schopni jedinci v prostredi bezohledne konkurence. Chovat se neschopne nebo neefektivne zamena, ze se na tobe nakrmi nekdo jinej.
    OVERDRIVE
    OVERDRIVE --- ---
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam