• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    LOPIKwww.discogs.com
    B4NAN
    B4NAN --- ---
    NIGHTPHUNK: no rek bych ze jim to da min prace nez ten balik odeslat zpatky do zahranici
    NIGHTPHUNK
    NIGHTPHUNK --- ---
    POHODAVOLE: no ja to mel taky v poho.. az ted mi to tu nejak bojkotuje..
    mozna lepsi to posilat na postu, kterou mam 2 bloky od baraku, nez k rodicum:)
    LOPIK: cemu je dobry to cislo? se mi moc nezda, ze by byly postaci tak ochotny a jeste mi volali..
    POHODAVOLE
    POHODAVOLE --- ---
    NIGHTPHUNK: jestli chces tak dej vedet a muzes to posalt k my babicce ta to ma uz dlouho zmakly :)
    LOPIK
    LOPIK --- ---
    Moc toho nenaděláš - jedině tam chodit nebo volat, jestli ti něco nepřišlo, případně pokud máš opravdu nějakou malou schránku nebo línou pošťačku, tak si to nech poslat přímo na poštu - poste restante a pak se choď ptát. Taky mu napiš ať napíše tvůj telefon zvenčí na balík.
    BANANABOY
    BANANABOY --- ---
    NIGHTPHUNK: mas moznost si to poslat treba k rodicum ?
    NIGHTPHUNK
    NIGHTPHUNK --- ---
    zdravim, mam takovej problem... ted mi psal typek, ze se mu vratili desky co jsem chtel. posilal to obyc(nedoporucene), jak to resite v takovymhle pripade? mam celkem pocit, ze me podelala postacka. uz jednou mi nedala oznameni do schranky a prisla az opakovana vyzva k vyzvednuti.. da se neco delat s ceskou postou?
    CHRPA
    CHRPA --- ---
    nevíte někdo,jestli na discogs zjistim,jestli si user,kterýmu jsem poslal zprávu,si tu zprávu už přečet?? ..nebo,kdy byl naposledy online?
    vadí mi,že když dotyčný nereaguje na moje zprávy,tak já nevim,jestli už si zprávu přečet a prostě nereaguje nebo jestli nebyl online a zprávu si nepřečet..
    LOPIK
    LOPIK --- ---
    Sha, Ben a OUR myslím teď právě zrušili..
    PSY8076
    PSY8076 --- ---
    prevod bankou nebrat , vsude v eu jsou bankovni prevody pomoci iban a swift zadax...akorat u nas za to chtej nehorazny poplatky...
    RANCIDTEKK: jj zeptej se v bance - mely by bejt tri druhy poplatku (SHA, BEN, OUR) = spolecny , prijemce, prikazce .. je to vetsinou nejak pausalne
    B4NAN
    B4NAN --- ---
    bacha na to, ja sem jednou posilal cash na anglickej ucet a prevod me stal jen na poplatkach cca 400,-
    LOPIK
    LOPIK --- ---
    Jde o to jakou máš banku.. zeptej se spíš tam, ale ty poplatky většinou bývaj poměrně velký.. (a teď ještě měnila EU zákony, čí banka je bude účtovat - dřív to šlo jen že to zaplatíš ty, dneska se bojím že už ne a že každýmu zvlášť..)
    RANCIDTEKK
    RANCIDTEKK --- ---
    lidi, máte někdo zkušenosti s placením přes účet? jeden človíček mě včera vyděsil kvanty nejrůznějších bankovních poplatků při posílání peněz do zahraničí...
    POHODAVOLE
    POHODAVOLE --- ---
    PSY8076:
    LOPIK:

    mrknu na to a kdyz na neco pridu taks em napisu a kdyz ne tak napisu jim a pak to napisu sem :)
    ASYD
    ASYD --- ---
    LOPIK: jj...uz mam v kolekci pekny systemek
    ...a k tomu ted to vizualni hodnoceni + ohodnoceni stavu media a obalu...je to pekne prehledne
    LOPIK
    LOPIK --- ---
    V kolekci už si jde dělat různý seznamy, možná to půjde i ve wantlistu - zkuš to..
    PSY8076
    PSY8076 --- ---
    POHODAVOLE: novej acc , nebo si to hod do vlastniho wantlistu a k tomu note...akorat pri filtrovani si to uz budes muset pamatovat co neni pro tebe :)
    POHODAVOLE
    POHODAVOLE --- ---
    Prosim o radu. Mam wantlist na discogsu, ale potrebuju koupit naky desky ktery tam nemam a ktery nejsou pro me. Takze potrebuju zalozit sekundarni wantlist aby mi to naslo prodejce s nejvetsim mnozstvim desek na prodej. Umi to discogs bo budu muset zalozit new acc?
    Diky!
    POHODAVOLE
    POHODAVOLE --- ---
    NOPOLICE: to je dobre :)
    NOPOLICE
    NOPOLICE --- ---
    NOPOLICE:
    POHODAVOLE: jsou fakt rychly. druhy den mi napsali, ze se objednavka bere po 15 dnech automaticky jako zaplacena a proto nejde zrusit. takze to zrusili admini za me a je to vyreseny...
    POHODAVOLE
    POHODAVOLE --- ---
    NOPOLICE: nestalo ale napsal bych jim maila a oni to sefnou, sou to kluci sikovny :)
    NOPOLICE
    NOPOLICE --- ---
    stalo se vam nekdy ze jste chteli zrusit objednavku, protoze kupujici neplati, ale psalo to:
    You cannot cancel an order that has already been billed to your account.
    Prestoze jste zadny penize nedostali?
    POHODAVOLE
    POHODAVOLE --- ---
    LOPIK: ja vcera koukal na naky veci a tragicky to bylo dost teda :)
    LOPIK
    LOPIK --- ---
    To je samozřejmý - já jsem poslední, kdo by jim nepřál ať si vydělaj - o velikost tý databáze ani nejde - spíš ten traffic (7000 dotazů za sekundu už je dost). Když si vezmu, že to používá dneska už prakticky každej, kdo třeba kšeftuje s desama a to i přes ebay, aukro a pod- všude vidíš výpis z discogs), je spousta pluginů co s tou databází pracujou.
    Ta rychlost není tragická - jen jsou občas různý výpadky, musí se reloadovat a tak.. je to asi boj to udržet .-)
    B4NAN
    B4NAN --- ---
    LOPIK: no zase vem si ze provoz serveru s takovym trafikem uz neco stoji... ted mi zrovna znamen psal ze ma stazenou db discogsu k nakymu relativne aktualnimu datu a ma to 3,6 giga... coz taky samozrejme muze dat i odpoved na to proc to je pomaly, tam uz se pozna jestli si ten clovek umi poradit s optimalizaci atd... ja myslim ze jim to zas tak pomalu nejede :)
    ASYD
    ASYD --- ---
    LOPIK: slusny...ty nove otroci DB servery by to mohli naslapnout ;-)
    LOPIK
    LOPIK --- ---
    Ještě k tý rychlosti -


    We're currently having some problems with our main database server. It's now handling around 7,000 queries per second at peak times! That has grown quite a bit from the 1,000 qps from a few years ago

    Since our last post we've been working on a number of changes behind the scenes to make Discogs faster. Most important, we're now running on four database servers instead of one. Two of those are configured as the main database cluster, and the other two are a cluster of user-specific data. Right now that second cluster just contains your inbox but we'll be moving more data there over time. As a result the site should seem faster now and your inbox should be much faster.

    We also ordered two extra database servers to act as slaves in the main cluster. These are dual quad-core Opteron servers with 32 GB ram each! They are scheduled to arrive today and should be up and running within a week. The site is going to get much faster after that.
    LOPIK
    LOPIK --- ---
    Tady jke zajímavý info o discogsu - http://blog.discogs.com/ - maj teď nový kancly, dokonce snad shání nějaký daší zaměstnance..

    LOPIK
    LOPIK --- ---
    Jde to mezi uživateli, ale pak by to měl platit prodejce. Ono to logiku má - za inzerát kdekoliv jinde taky platíš. Je tam spíš trochu sporný, že obsah tý databáze vytvořili uživatelé a discogs z toho teď těží (no - je to ten Kevin co to založil + asi jeden nobo dva zaměstnanci a boháči z nich asi pořád nebudou).
    Ale na druhou stranu se musí nechat, že databáze je nějakým způsobem snad už konečně volně stažitelná a že si to discogs nějak nenárokuje.
    B4NAN
    B4NAN --- ---
    POHODAVOLE: a ten obchod pak teda nak probiha primo pres discogs a ne mezi uzivateli? garantujou aspon neco? :))
    POHODAVOLE
    POHODAVOLE --- ---
    B4NAN: tusim ze sem tam cetl 6% coz by mi bylo fuk za predpokladu ze by to fungovalo tak jak ma :)
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam