• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    LOPIKwww.discogs.com
    LOPIK
    LOPIK --- ---
    U věci co prodáváš by mělo jí u všech vybrat "expire" - tzn. že ti nezmizí, ale neměli by se ukazovat v shopu.. Více zde - http://www.discogs.com/forum/thread/212298
    RZN
    RZN --- ---
    Ahoj,měl bych dotaz,dá se na nějakou dobu"zmrazit"prodej na dscg?teď nebudu mít čas desky posílat a nechce se mi všechno mazat..diky za případne rady.Tom
    808303
    808303 --- ---
    JAJAMIN
    JAJAMIN --- ---
    zdravim
    poradi mi nekdo kde na discogs se prodavaji cele baliky desek?
    SMAZAK
    SMAZAK --- ---
    LOPIK: já měl na krámě svýho času asi 800 desek, teď mám tak 580 kusů a stopl jsem to, neb mám desky jinde, než teď bydlim, takže bych nestačil expedovat..
    jde to.. jsou z toho slušný peníze pokud máš desky s žánrama, který nejsou až tak populární.. občas jsem koukal za jakou hovadinu ode me lidi kupovali dsky i po 40 eurech za kus..
    do toho dvakrát týdně na poštu, mít spousty zásob kartonu a stříhat a lepit a vyrábět štítky.. :)
    LOPIK
    LOPIK --- ---
    Prodáváte tu někdo ve větším (tzn. tisíc+ desek k prodeji)? Zajímalo by mě jak to jde, co se od toho dá čekat..
    JAJAMIN
    JAJAMIN --- ---
    tak se omlouvam. jen co jsem to sem napsal tak to mě konečně vypadlo. "Track IDs"
    Discogs - Track IDs
    http://www.discogs.com/group/9
    JAJAMIN
    JAJAMIN --- ---
    zdravim. byl by někdo ochotný a hodil by mi sem link na topic na discogs na identifikaci treků? ja se v tom vyhledávání nějak motám. dík
    REFALLENONE
    REFALLENONE --- ---
    BAMB00CHA: Diky!
    BAMB00CHA
    BAMB00CHA --- ---
    REFALLENONE: Udelit komentar a archivovat objednavku :)
    REFALLENONE
    REFALLENONE --- ---
    mám jeden začátečnický dotaz... poté, co mi přijdou desky, mám jako kupující měnit status objednávky z Shipped... na nějaký Recieved nebo tak? Jde to? Nebo to mám nechat, udělit komentář a víc se nestarat?
    TRAUCHER
    TRAUCHER --- ---
    TRAUCHER: martin dupre sent you £32.97 GBP :)
    a zrazu to ani netrvalo dlho... :))
    TRAUCHER
    TRAUCHER --- ---
    tak som si ešte pomohol s týmto linkom,ak by náhodou niekto mal v budúcnosti podobný problém.
    https://www.discogs.com/support/new
    a dostal som aj odpoveď:
    Hi,

    Thank you for your support request. We're sorry the seller is not responding. We've contacted the seller and asked them to respond to you via the order page. If the seller does not respond via the order page within 48 hours, we will suspend their account and notify you of our action.

    If the seller does respond, please work with them to resolve any outstanding problems.
    TRAUCHER
    TRAUCHER --- ---
    POHODAVOLE: posielal to s Royal Mail,aspoň teda po prvý krát.cez paypal to už riešiť nejde.skúsil som dnes vytvoriť "dispute ticket" ktorý sa mi hneď zatvoril koli tomu,že transakcia prebehla pred 45 dňami.predávajúcemu som to radšej zatial nepísal.inak dobrý nápad s google mapami,skúsim do budúcna argumentovať aj s tým.
    POHODAVOLE
    POHODAVOLE --- ---
    TRAUCHER: neposilal to DHL? V minulosti se mi stalo, ze zasilku nedorucili jen proto, ze nikdo nebyl doma a nemaj ve zvyku volat jako ostatni kuryri i kdyz je mobil na krabici..

    Jinak u DHL se mi i stalo, ze napsali odesilateli, ze moje adresa neexistuje, tak chtel znovu zaplatit postovny, tak se to dostalo az na reseni pres paypal a vyhral jsem po odeslani odkazu na google mapy. Dokonce i zkouseli, ze byla chyba v tom, ze jsem neuvedl krc..
    TRAUCHER
    TRAUCHER --- ---
    LOPIK: snimi občas bojujem,ale príde mi divné že keď to posielal po prvý krát,že sa to zastavilo v Nemecku. nesprávnu adresu predpokladám že si skor overia v ČR (žijem v Prahe).
    LOPIK
    LOPIK --- ---
    To bude nějakej omyl.. zkus si to poslat třeba na jinou adresu.. Občas jsou pošťáci nepochopitelný..
    KEITHHSTER
    KEITHHSTER --- ---
    TRAUCHER: a reference má jaký ? tenhle problém jsem měl , ale někdo mi to očóroval v čechách ..
    TRAUCHER
    TRAUCHER --- ---
    mohli by ste mi prosím pomocť? riešim po prvý krát nedodané dosky z discogsu,predávajúci mi už neodpovedá (možno dovolenka,ale pochybujem) a na paypale sa to už nedá reklamovať pretože transakcia je staršia ako 45 dní.za dosky som zaplatil hneď (7.6.),predajca poslal tracking no. podľa ktorého ale zásielka necestovala ďalej než do Nemecka.po 3-4 týždňoch mi napísal že zásielku obdržal späť koli špatnej adrese (doteraz som ten problém nemal) a spýtal sa ma či ju chcem poslať znovu.súhlasil som,ale doteraz mi nič nedošlo,neposlal mi ani druhý tracking no. a celkovo je nejak ticho. predávajúci - paperplane
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam