• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    JONYamplified worship - maximum volume yields maximum results
    "Transcendence can only be reached at maximum volume"







    Spřátelený klub, který vám váš zombie moderátor doporučuje:

    Demonische Agricultuur


    Odkazy na hudbu uveřejněné v tomto klubu od moderátora prosím jinde neuveřejňovat.



    rozbalit záhlaví
    JONY
    JONY --- ---
    MATHEW: imho většina redakce je už nad věcí
    MATHEW
    MATHEW --- ---
    JONY: lol - a poměrně mě překvapuje, že tihle black borci mají taky smysl pro humor.)
    JONY
    JONY --- ---
    MAHISH
    MAHISH --- ---
    Jo a doporučuju navštívit myspace stránku Growing. Nabrali třetího člena. Je to ženská (Sadie Laska). Jejím nástrojem je hlas. V počtu používaných krabiček nijak za původními členy nezaostává, takže ten hlas resp. zvuk je naprosto šílenej a zvláště když je šílená akustika, to je pak místama noise jak hovado. Tak nebo tak to byl pro mě jeden z nejzajímavějších koncertů letoška a moc se těšim na jejich jakejkoli další počin. Zatím tedy na myspace jeden krátkej příspěvek, podle mýho soudu slabej odvar toho, co přijde:)
    MAHISH
    MAHISH --- ---
    The Present
    http://www.mediafire.com/?sharekey=0c20f59308f8e763d2db6fb9a8902bda
    Je to teda stáhnutý z myspace, nic jinýho jsem zatim nesehnal. Na živo mě fakt bavili. Kdyby měl náhodou někdo jejich album, nezlobil bych se.

    Tady je recenze na jejich zatim jediný album World I See:
    Listening to the debut album from The Present it’s unsurprising that Rusty Santos had a hand in producing Sung Tongs by Animal Collective. The bands compositions have the sound and feel of AC’s earlier more droney and less focused work. It’s only a shame that Rusty hasn’t taken the approach that Animal Collectives’ more dancey and cohesive songs have of late.

    There’s nothing wrong with the album per se but it feels more like one entire piece of music rather than a collection songs. This means that if you really want to get the most out of the music you have to put in a lot of time and effort.

    Two of the tracks on the album pass the 11 minute mark and, particularly on the title track, you don’t get rewarded for your listening till about 5 minutes in when the song builds up from its simple drum and piano rhythms to some disembodied chanting before being sawn in half by a chilling violin chord and then slowly building up the dread before petering out again.

    The music contained on World I See is what I call ‘soundtrack music’ in so far as it has no verse chorus verse structure and that each track progresses in a different style to most conventional music. This is no bad thing but for the casual listener it could be quite off putting.

    Having seen The Present live I know that some of these structured songs come off incredibly well in the live setting, particularly the tribal drumming parts, but most of the time you’re left listening to the aural equivalent of masturbation.

    http://www.myspace.com/thepresentnewyork
    JONY
    JONY --- ---
    9.4.2009: The Skaters (solo projects) (US), P.A.R.A. (US), Dolphins Into The Future (BE) & RUiNU (CZ) v XT3



    http://www.last.fm/event/908258

    9. dubna 2009 ve 20.00 se v pražském klubu XT3 představí pětice improvizačně noiseových projektů, reprezentujících poslední, „postmikrovlnní“ generaci minimalistického DIY přístupu k hlukové/zvukové subverzi na okraji žánrů. Vystoupí členové skupiny The Skaters Spencer Clark a James Ferrari se svými sólovými projekty Monopoly Child Star Searchers a Nuke Survivor, americká hudebnice a performerka P.A.R.A., belgický projekt Dolphins Into The Future a domácí formace RUiNU.

    Protagonisty spojuje neagresivní, anti-modernistní přístup k dědictví noiseové a vůbec experimentální lo-fi subkultury. The Skaters přehodnocují samotný, stále nesmyslnější pojem „hluku“. Podobně jako jiné současné skupiny amerického západního pobřeží, pohybující se na žánrovém pomezí noise a psychedelie (Pocahaunted, Grouper, Sun Araw, Yellow Swans atd.), také The Skaters směřují svoji inovativní tvorbu od (maskulinní) agrese programových výbojů k tvoření herních, rituálních a nezřídka klaustrofobních sonických prostorů. Určující inspirací jejich rozsáhlé produkce (více než dvacet alb) je zvukový svět ohraných magnetofonových pásků. Jejich tvorba přitom ukazuje, jak nenásilně se toto prosté kutilské východisko mění v celou archeologii dosud neodkrytých hudebních světů.

    http://www.myspace.com/skaterseuropeantour

    Labanna Bly svůj hudebně-performativní projekt P.A.R.A. (Pre-Atlantean Ritual Artifacts) charakterizuje jako regresivní trance k původnímu hlubinnému psychogeologickému území pozapomenutých nativních rituálů. V její fluidní tvorbě se hudba prolíná s totemickou tělesnou stylizací přesouvající původní univerzální vizi domorodého matriarchálního archetypu umělkyně-kněžky do uzavřených bublin soudobé subkultury, volně se šířící vodami globalizovaného dění.

    http://www.myspace.com/labanna

    Týž izolacionistický, post-humanistický aspekt vyznačuje také tvorbu Belgičana Lievena Martense a jeho projekt Dolphins Into The Future. Jak napovídá název, v pozici umělce skrytého za zvukovou strukturou své amorfní tvorby může stát jakýkoli hybrid mezi delfínem a lidskou bytostí.

    Domácí scénu budou zastupovat RUiNU, specializující se na volnou improvizaci s hlukovými fragmenty a hudebními ruinami. Lo-fi elektroniku a ozvučené předměty nejrůznějšího původu doplňují zkreslené dechové nástroje, s nimiž se strohý noisový základ proměňuje směrem k pulzující, ničím neohraničené zvukové hmotě.

    The Skaters (solo projects), P.A.R.A., Dolphins Into The Future a RUiNU vystoupí 9.4.2009 od 20:00 v klubu XT3 (Rokycanova 29, Praha 3 – Žižkov). Vstupné pouze na místě 150,-.

    Koncert pořádají KLaNGundKRaCH a Letmo Productions.
    http://www.klangundkrach.net
    http://www.myspace.com/letmoproductions
    http://www.xt3.cz

    JONY
    JONY --- ---
    4.4.2009: Head Of Wantastiquet (US), Karolina Kamberská (CZ) & Rouilleux (CZ) v Studiu Rubín

    V sobotu 4. dubna se v pražském prostoru A Studio Rubín (Malostranské nám. 9, Praha 1) od 20:30 představí tři svébytní muzikanti s odlišným pohledem na folk, potažmo písničkářství. Vstupné pouze na místě 180,-.



    http://www.last.fm/event/939023

    Paul LaBrecque (alias Head Of Wantastiquet) je součástí kostry věčně se obměňující sestavy Sunburned Hand Of The Man. Ti se spolky jako Jackie-O Motherfucker nebo No-Neck Blues Band ztělesňují prazáklad vágních škatulek jako „free folk“ nebo „New Weird America“ v těch nejvíc psychedelických a nesvázaných polohách. Od obhroublé riffové masírky k jemným akustickým mantrám u nich vedou cesty skrz jakékoliv představitelné hudební stezky.
    Nahrávky Paula (ať už s bývalou manželkou Valerie Webb nebo sólo jako Head Of Wantastiquet) odkazují k americké i japonské psychedelii 60. let. Obecně také k původnímu folku a country, přičemž tu není pachuť moderního klišé těchto stylů, ale naopak příklon k jejich přirozené a intuitivní povaze.
    Vydával na značkách jako Elipse nebo Open Mouth, poslední album pak na společném sublabelu Father Yod a Ecstatic Peace (který vede Thurston Moore ze Sonic Youth). Loni do Prahy přijel jako řidič Ignatze a LSD March, letos už s vlastní kytarou, banjem a otlučeným kombem.

    http://www.myspace.com/headofwantastiquet
    http://www.myspace.com/sunburnedhandoftheman

    Karolina Kamberská je známá hlavně jako polovina Sester Steinových. Pokrevní sesterské duo (rozených Steinhauserových) si u nás po 4 albech a nespočtu koncertů vybudovalo poměrně solidní pozici. Jejich městský folk, zpívaná poezie hraničící s rockovým písničkářstvím, nese v tom nejlepším slova smyslu typicky český punc.
    Karolina představí své zcela nové songy, tento koncert se dá s nadsázkou považovat za start její sólové kariéry, které se hodlá věnovat po splnění mateřských záležitostí.

    http://www.sestrysteinovy.cz

    Luboš Rezek nebo také Rouilleux je minimalistický písničkář, jehož rozvazbené kytarové skladby mají někde hluboko inspiraci v Sonic Youth a v středním období Current 93, ale především vlastní výraz.
    Je také součástí projektu The Ruin Of Ruins (spolu s hlukovými improvizátory RuiNU a hráčem na dechové nástroje Patrikem z českobudějovických Psychedelický Flákač Na Odstřel).

    http://www.last.fm/music/Rouilleux

    Pořádá Letmo Productions.
    http://www.letmo.net/productions
    http://www.astudiorubin.cz
    KHALAVERA
    KHALAVERA --- ---


    Aidan Baker & Thisquietarmy / A Picture of a Picture [2009]

    http://www.uploadjockey.com/download/2284091/ABaTAPoaP.rar
    Pw: nodata.tv
    JONY
    JONY --- ---
    BARONFRITZ: i my děkujeme
    BARONFRITZ
    BARONFRITZ --- ---
    hele já vám teda děkuju za nejlepší koncert za hodně dlouhou dobu! bullen zaválel!
    JONY
    JONY --- ---
    Trist živě naprostá paráda. Po první skladbě se navíc podařilo vysvětlit zvukaři, co je to lo-fi :) takže měl i naprosto parádní zvuk. Totální trans.
    BEN_BELLA
    BEN_BELLA --- ---
    Nadja - When I See The Sun Always Shines On TV



    Size: 98.7 MB
    Quality: 256 kbps
    Playtime: 57:54 min


    Tracklist:
    1. "Only Shallow" (My Bloody Valentine cover)
    2. "Pea" (Codeine cover)
    3. "No Cure For the Lonely" (Swans cover)
    4. "Dead Skin Mask" (Slayer cover)
    5. "The Sun Always Shines On TV" (A-ha cover)
    6. "Needle in the Hay" (Elliott Smith cover)
    7. "Long Dark Twenties" (Kids in the Hall cover)
    8. "Faith" (The Cure cover)


    http://rapidshare.com/files/211075014/Nadja-WhenISeeTheSunAlwaysShinesOnTV.rar

    LUNDINITE
    LUNDINITE --- ---
    MLOK: mě na nich baví, že je to improvizace..což je ve výsledku variabilní.někdy lepší, horší, jiné.
    LUNDINITE
    LUNDINITE --- ---
    MLOK: mě bavili celou tu dobu, i když jinak než před 10 lety.. proti gustu žádný dišputát, ale že smrděli? :D nepřišlo mi.

    MATHEW: tak to nemusela být špatná inspirace.)


    xela super.
    MATHEW
    MATHEW --- ---
    MLOK: přesně tak, akorát mě tak navnadili k následnému prasečímu black growlingu
    MLOK
    MLOK --- ---
    LUNDINITE: nevim no, my sme s matějem s něma hráli na jednom koncertě v Olomouci a dost rychle se oposlouchali, ze začátku fajn, po patnácti minutách nuda.
    a smrděli.
    MLOK
    MLOK --- ---
    vau tutre a xela? .)
    LUNDINITE
    LUNDINITE --- ---
    SEEKER: byla jsem na nich v lednu a byli luxusní..jak byla v Boru zima a hřál tam jen jeden hořák, tak i atmosféra byla mrazivejší :) a s Kašparem to myslím bude výborné spojení.
    JONY
    JONY --- ---
    21.3.2009: Xela, Alienist (Nicholas Bullen), Gustav Tutre v Chapeau Rouge



    http://www.last.fm/event/875118


    John Twells alias Xela je pozoruhodný už svým hudebním vývojem. V počátcích čistě syntetizovaná tvorba v duchu "domácké" elektroniky přelomu tisíciletí (mikrotonální IDM, glitchové beaty, ambientní uvolněnost) později ustoupila mnohem hřejivějšímu pojetí. Výrazné zastoupení skutečných nástrojů, i když nadále efektovaných laptopem, posunulo jeho hudbu až k příjemným indie popovým songům.
    Výrazný zlom, úspěch a masivní ponor do temných vod nastává se třetím albem The Dead Sea. Xelova pocta hororovým soundtrackům je zároveň příklonem k mnohem syrovějším vyjadřovacím prostředkům, špinavější produkci a žánrové abstrakci. Následující vinyly, kazety i různé spolupráce pokračují v sestupu k základům zvuku – psychedelický noise vstřebávající folk, drone nebo dokonce lo-fi black metal v nejlepší tradici proudu nevědomí aktuálního hlukového undergroundu.

    Xela stojí taky za Type Records, jež patří k nejzajímavějším vydavatelstvím současnosti. Po lednovém koncertu spřízněných Svarte Greiner a Elegi jde o další kontakt ČR s tou pochmurnější částí mladé scény okolo Type a pravděpodobně o jedno z posledních evropských vystoupení Johna než se přestěhuje do USA.
    Novinkové album In Bocca Al Lupo, tematizující religiozní motivy, bylo původně zkomponované pro uměleckou instalaci zaobírající se strachem ve všech podobách. Doposud nejvíc temná a neutěšená Xelova nahrávka; pád obvykle nemá v nočních můrách konce...

    Nicholas James Bullen, shodou okolností stejně jako John rezident anglického Birminghamu, je dnes už nestorem experimentální hudby. Podílel se na začátku 80. let na Final (projekt Justina Broadricka) a stal se zakládajícím členem Napalm Death, u nichž byl součástí původního line-upu debutu Scum, aby poté s Mickem Harrisem stvořil Scorn, kde se v roli hostů zjevuje opět kromě Broadricka také třeba James Plotkin (OLD, Khanate, Khlyst a další). V polovině 90. let nahrál společné album s Billem Laswellem – doposud jediné pod svým vlastním jménem – Bass Terror, excelentní mix ultratemného dubu a downtempa. Poté zdánlivě zmizel z jakéhokoliv hudebního dění, věnoval se nadále studiu, založil si však vlastní label (Monium) a věnuje se obskurním kolaboracím převážně elektroakustického charakteru, např. s Black Galaxy nebo kREEPA.
    Jako Alienist prozkoumává okrajové oblasti zvuku a možnosti živé improvizace. Poškozená elektronika, přeskakující vinyly a klasické instrumenty kombinované s efektováním a smyčkováním v reálném čase utváří subbasově bzučivé chuchvalce, ventilační hukot, zkratované scratchování, znásilnění snímačů, hluk a ticho.
    Krom vlastní produkce se Nic věnuje zvukovým instalacím a designu, rádiu, vede semináře na univerzitě, kurátoruje filmové i hudební festivaly.

    Gustav Tutre je vlastním jménem Matěj Schneider, student muzikologie v Brně a především talentovaný zvukotepec. Jeho často kontemplativní miniatury postavené na zvukové manipulaci spojuje přes rozdílné vyznění cit pro náladu.

    http://www.learnwithxela.com
    http://www.myspace.com/monium13

    http://www.myspace.com/gustavtutre

    http://www.letmo.net/productions

    Xela, Alienist a Gustav Tutre vystoupí 21.3. v Chapeau Rouge (Jakubská 2, Praha 1).
    Vstup 250,- na místě. Možnost zlevněné vstupenky (200,-) při zakoupení permanentky pro koncert 20.3. a tento (celková cena 400,-, k prodeji pouze na místě v pátek 20.3.)

    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam