• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    ALISTAIRDorn - desková hra
      AUTOŘI
    Kerwil - Jan Daněk
    Muflon - Jiří Daněk
    Stryx - Jan Dřevíkovský
    Amarath - Filip Kozák
    Alistair - Jan Kozák
    Zorkal - Kryštof Kozák

    Tento klub slouží k diskuzi, výměně zkušeností a zodpovídání dotazů k dobrodružné deskové hře Dorn.
    V klubu jsou přítomni autoři hry, kteří vám rádi zodpoví otázky všeho druhu...
     

    Oficialni Stranky

     
    rozbalit záhlaví
    PECA
    PECA --- ---
    NAVARA: a pak uz se da hrat i v praci :-)
    NAVARA
    NAVARA --- ---
    MATHES: nemusis zpracovatvat cely herni engine - platnost tahu mohou nakrasne kontrolovat hraci, tobe jde predevsim o prehled o situaci na mape a o zaznamenavani tahu (treba pro zpetnou kontrolu), coz takovy problem neni...
    MATHES
    MATHES --- ---
    MATHES: nesnasim totiz el. kostky, kdyz mi padaj spatne, tak se nemuzu zbavit pocitu, ze muj pocitac se mnou vyje*ava :D
    MATHES
    MATHES --- ---
    PECA: no prevadet to el. podoby... asi by to slo, diky tomu, ze nejsou kostky, ale zase tahy by museli bejt presne urceny, tzn vyhejbani hrdinu by se trosku zkomplikovalo...
    CTHULHU
    CTHULHU --- ---
    Kerwil: Neměl jsem, děkuji.
    PECA
    PECA --- ---
    MATHES: mel jsem na mysli elektronickou podobu, ne rozlozenou deskovku. ta by se mi fakt nevesla nikde mesic rozestavena :-)
    PATEJL_CZ
    PATEJL_CZ --- ---
    ZORKAL: Díky za ujištění. Kdyby se to přidávalo do pravidel, navrhoval bych nahradit slovo "Sebráním" v druhém odstavci pravidla 12 slovem "Získáním". Tedy alespoň pokud se neočekává, že by se při každém odložení a sebrání artefaktu měla vylíhnout nová silná nestvůra.
    C0RW
    C0RW --- ---
    musim podekovat autorum za opravdu krasnou hru. mel jsem moznost zahrat si 3x a hra me stale velmi bavi. jedine co bych skutecne vytknul, jinak ke krasne hre, je informace na krabici o delce jedne hry, ktera je uplne mimo ;)
    ZORKAL
    ZORKAL --- ---
    PATEJL_CZ: Brana Osudu je samostatne pole, je to trochu videt v priloze Mapa Dornu, kde je specialne obtazene.
    U Artefaktu by to napsano byt mohlo, ale to, ze je lze libovolne predavat, plus to, ze zustanou lezet po smrti hrdiny na miste by melo hrace vest k tomu, ze je lze i polozit...
    PATEJL_CZ
    PATEJL_CZ --- ---
    Vida, teď jsem si povšimnul, že poznámku ke Stokám uvedl již VANAPRASTHA. Alespoň tedy namísto toho připomenu, že z pravidel není patrné, zdali je možné odkládat Artefakty.
    PATEJL_CZ
    PATEJL_CZ --- ---
    KERWIL: Při zmínce o Bráně osudu jsem si vzpomněl, že z plánu není zcela patrné, zdali je tato považovaná za samostatné políčko či nikoliv. Mohlo by to být upřesněno v pravidlech. Stejně tak Stoky mohou být chápány nejedním způsobem. Teprve při sobotní hře jsem se od Alistaira dozvěděl, že stoky představují tři políčka a že v případě jejich obsazení hrdiny není možné vyvolávat Obří krysy.
    KERWIL
    KERWIL --- ---
    CTHULHU: Nevim, jestli na tvuj dotaz uz mas nejakou odpoved (zadne reakce jsem si nevsiml) a tak se vyjadrim ja. Po otevreni Brany osudu je toto pole normalne pruchozi a tudiz nic nebrani tomu se pres nej i teleportovat.
    MATHES
    MATHES --- ---
    PECA: nevim jak ty, ale ja nemam misto, kde bych mohl mit rozlozenou hru par mesicu...
    CTHULHU
    CTHULHU --- ---
    Nejde ani tak o počet hráčů, jako o počet lidí, co si to koupí.
    ALMAD
    ALMAD --- ---
    NAVARA: Ano, jenze pocet hracu co si to mysli taky je...no, zhruba jako pocet lidi v tomhle klubu ^_^
    NAVARA
    NAVARA --- ---
    ALMAD: ty nejlepsi hry (Master of Magic,...) si co se technologie s dnesnimi nezadaji a presto jsou podstatne zabavnejsi - imho. neni hratelnost o tom, narvat tam co nejvic polynomu...
    ALMAD
    ALMAD --- ---
    Rgr, pocitacova predelavka by byla fajn.

    Akorat pri dnesnich narocich hracu uz to neni one-man-show na tyden, cimz se to asi prodrazuje, pokud to nekdo neudela z nadseni (Taurusi? ,))
    PECA
    PECA --- ---
    PECA: jo, ale napadlo me, ze by to byla vyborna tahovka na hrani po mejlu. preci jenom se malokdy sejdem na hrani na cele odpoledne.
    PECA
    PECA --- ---
    jedine minus bylo pri lepeni "figurek" hrdinu a zorkala. samolepky byly 4 samostatne a sirsi nez dodany hranol (asi o 0.5 - 0.7 mm). Takze to mi dalo trochu hrani, cekal jsem, ze vyloupnu prouzek a "omotam" kolem spaliku. Jinak hra je to vyborma.

    game reporty ode me ale necekejte :-)
    ALISTAIR
    ALISTAIR --- ---
    ALMAD: Nenechávej nás takhle napjaté! Do toho, reporty, dojmy, návrhy na zlepšení :)
    ALMAD
    ALMAD --- ---
    Já totiž odehrál čtyři hry, ale pořád se nemůžu dostat k reportu ,)

    (ale dojem vesměs pozitivní)
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam