• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    ALISTAIRDorn - desková hra
      AUTOŘI
    Kerwil - Jan Daněk
    Muflon - Jiří Daněk
    Stryx - Jan Dřevíkovský
    Amarath - Filip Kozák
    Alistair - Jan Kozák
    Zorkal - Kryštof Kozák

    Tento klub slouží k diskuzi, výměně zkušeností a zodpovídání dotazů k dobrodružné deskové hře Dorn.
    V klubu jsou přítomni autoři hry, kteří vám rádi zodpoví otázky všeho druhu...
     

    Oficialni Stranky

     
    rozbalit záhlaví
    ALMAD
    ALMAD --- ---
    NAVARA: Ano, jenze pocet hracu co si to mysli taky je...no, zhruba jako pocet lidi v tomhle klubu ^_^
    NAVARA
    NAVARA --- ---
    ALMAD: ty nejlepsi hry (Master of Magic,...) si co se technologie s dnesnimi nezadaji a presto jsou podstatne zabavnejsi - imho. neni hratelnost o tom, narvat tam co nejvic polynomu...
    ALMAD
    ALMAD --- ---
    Rgr, pocitacova predelavka by byla fajn.

    Akorat pri dnesnich narocich hracu uz to neni one-man-show na tyden, cimz se to asi prodrazuje, pokud to nekdo neudela z nadseni (Taurusi? ,))
    PECA
    PECA --- ---
    PECA: jo, ale napadlo me, ze by to byla vyborna tahovka na hrani po mejlu. preci jenom se malokdy sejdem na hrani na cele odpoledne.
    PECA
    PECA --- ---
    jedine minus bylo pri lepeni "figurek" hrdinu a zorkala. samolepky byly 4 samostatne a sirsi nez dodany hranol (asi o 0.5 - 0.7 mm). Takze to mi dalo trochu hrani, cekal jsem, ze vyloupnu prouzek a "omotam" kolem spaliku. Jinak hra je to vyborma.

    game reporty ode me ale necekejte :-)
    ALISTAIR
    ALISTAIR --- ---
    ALMAD: Nenechávej nás takhle napjaté! Do toho, reporty, dojmy, návrhy na zlepšení :)
    ALMAD
    ALMAD --- ---
    Já totiž odehrál čtyři hry, ale pořád se nemůžu dostat k reportu ,)

    (ale dojem vesměs pozitivní)
    ALISTAIR
    ALISTAIR --- ---
    MATHES: No, lidi se vzpamatovavaji z oslav...

    ale me presun vyhovuje... aspon maji k debate pristup lide zvenci.
    MATHES
    MATHES --- ---
    koukam, ze debata se plynule presunula na oficialni stranky... jinak receno je tu mrtvo
    MATHES
    MATHES --- ---
    HAPPY NEW YEAR a preju DORNu spoustu hracu, fandu a hlavne nejaky dalsi moc pekny rozsireni ;)
    MATHES
    MATHES --- ---
    ALISTAIR: no ja sem hral s kamosem jednu hru, kdy se rozhodl, ze mi itemy ukazovat nebude, ale po 20 minutach hry mi to nedalo a kouknul sem do pravidel a hru sme dohrali uz klasicky... kazdopadne jsem byl tu chvilku dost nejistej co na me vytahne ;)
    PATEJL_CZ
    PATEJL_CZ --- ---
    ALISTAIR: Jasně, sám jsem zvědav, jak se to projeví.
    ALISTAIR
    ALISTAIR --- ---
    PATEJL_CZ: Zkuste pravidlo s nekoukáním Zorkala na předměty a napiš pak jak to dopadlo :)
    PATEJL_CZ
    PATEJL_CZ --- ---
    ALISTAIR: Jak o tom tak přemýšlím, asi nebude úplně od věci, když příští čtvrtek vezmu Dorn na náš pravidelný pokerový večer. Třeba některé pokerové hráče navnadím. :)
    ALISTAIR
    ALISTAIR --- ---
    MATHES: Pokud to ukážou, ztrácí to trochu smysl, lépe řečeno, hodně se to oslabí. Pokladů většinou není tolik, aby člověk pozapomněl, kdože má ten ohnivý dech nebo medúzinu masku. Léčivé lektvary můžeš ignorovat a soustředit se jen na zásadní věci a v paměti to udržíš...

    Pokud bude herman nebo krysa, tak se karta zkrátka otočí. Kdyby někdo švindloval tímhle způsobem, tak je stejně hanebný hráč a hra s ním nemá smysl.

    Na druhou stranu rezivý meč si klidně někdo může nechat, aby vzbudil u zorkala dojem, že získal něco fajn. Hře se tak dodá správný pokerový podtón :)
    MATHES
    MATHES --- ---
    HARALD:
    ALISTAIR:
    Dik za reporty ;)

    K tem schovanejm predmetum bych navrhoval, ze pri sebrani pokladu se predmet ukaze (kvuli pripadnem zombiim a hermanum), ale pak se otoci rubem nahoru, tak aby zorkal, pokud nebude mit velmi dobrou, pripadne fotografickou, pamet si nepamatoval, co ktery hrdina ma ci nema za poklad.
    CTHULHU
    CTHULHU --- ---
    Vanaprastha: Jelikož jsem rovna za Kaedraka hrál a ze zkušeností z jiných her mohu jen říct, že jakékoliv schopnosti vázané na nevyužití jiné základní schopnosti (v tomto případě pohyb), jsou jen velmi specificky použitelné a tudíž je obecně nelze příliš použít.
    Výsledkem bylo, že jsem za celou hru zabil jen jednu slabou nestvůru a dvakrát si doléčil život.
    Spolu s ostatními vlastnostmi to zkrátka udělalo z Kaerdraka takového blokera, který se postavil tam, kde sice bylo někoho potřeba, ale ostatních by tam byla škoda. Tím pádem se chudák ani nemohl prolevlovat k více útokům nebo schopnosti z trojky, která už vypadala (na první pohled) zajímavěji.
    PATEJL_CZ
    PATEJL_CZ --- ---
    ALISTAIR: Nakonec, kdyby se podařilo vhodně použít Medúzinu masku, mohl to také ledacos změnit.
    CTHULHU
    CTHULHU --- ---
    ALISTAIR: Vzájemná neznalost požehnání pro nás také byla poněkud svazující, ale netroufnu si z těch pár případů vyvodit, zda je to dobře nebo ne.
    ALISTAIR
    ALISTAIR --- ---
    HARALD: Živijó! .)
    ALISTAIR
    ALISTAIR --- ---
    HARALD: Jasně, to není námitka, navíc já to vnímal dost podobně. Prostě tři postavy je žalostně málo, i když jsou dvě z nich na třetím levelu. Kdyby nás bylo jen o jednoho víc (třeba o guelina), mohli jsme tam naběhnout s oběma ohnivými dechy i tvou otočkou v jednom kole a následná přesila by nevznika. Guelin by použil nezadržitelný postup.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam