• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    ALISTAIRDorn - desková hra
    ALMAD
    ALMAD --- ---
    To je karmický švédský trest za používání mysql. Já bych to zakázal.

    // na opravě se pracuje, ale server went terribly wrong...
    LITTLELI
    LITTLELI --- ---
    jenom hlaseni, minuly tyden dorazily karticky
    ALISTAIR
    ALISTAIR --- ---
    Vydrzte.
    KERWIL
    KERWIL --- ---
    No jo, taky mi to nefunguje. Uvidime, co se s tim da udelat.
    NAVARA
    NAVARA --- ---
    MATHES: to je karmicky trest za pouzivani phpbb fora - navyseni herezi uzivani jineho kodovani, nez utf8.
    STRYX
    STRYX --- ---
    Something went terribly wrong :o(
    MATHES
    MATHES --- ---
    sem jedinej, komu nefunguje dorn forum?

    hlasi mi to tohle:

    phpBB : Critical Error

    Error doing DB query userdata row fetch

    DEBUG MODE

    SQL Error : 1267 Illegal mix of collations (latin2_general_ci,IMPLICIT) and (latin1_swedish_ci,COERCIBLE) for operation '='

    SELECT u.* FROM phpbb_users u, phpbb_sessions_keys k WHERE u.user_id = 31 AND u.user_active = 1 AND k.user_id = u.user_id AND k.key_id = 'b0f002c77719762f0b6809c20c302940'

    Line : 89
    File : sessions.php
    ZORKAL
    ZORKAL --- ---
    Omlouvam se za zmateni, Woda ma samozrejme pravdu: "Poté, co je určeno, kolik útoků na něj směřuje, se hrdina může rozhodnout, který z útoků nestvůr vykryje." To je v pravidlech kvuli tomu, aby jedna mumie nemohla "stunovat" dva hrdiny v jednom kole. V klasickem pripade ze jedna mumie utoci na jednoho hrdinu se to stejne nepouzije, protoze hrdina stejne vyblokuje jenom jeden z utoku.
    WODA
    WODA --- ---
    dulezite je, ze si Zorkal vybira, kdo bude utocit prvni
    V pravidlech je ale naopak napsáno, že si hrdina vybírá, který útok vykryje...
    ZORKAL
    ZORKAL --- ---
    Na pohyb a na pouzivani predmetu nema mumie vliv, je opravdu potreba hrdinu zranit, tj. "stun effect" neni od utoku oddelitelny.
    ARFEA
    ARFEA --- ---
    ALMAD: Ale ten stun effect se vztahuje jenom na kouzlení a útočení, ne? Mám za to, že postava zraněná mumií se pohybovat může.
    ALMAD
    ALMAD --- ---
    ZORKAL: Tady to neslo, Mumie byla jedina v uzke ulicce a chtela stunovat tu postavu tam, aby neutekla a zranovat jinde ;)
    ZORKAL
    ZORKAL --- ---
    Pozehnani Tuhy korinek před mumii zachrani, dulezite je, ze si Zorkal vybira, kdo bude utocit prvni, tj. mumie muze utocit vzdycky jako druha a tedy i zranovat.
    ALMAD
    ALMAD --- ---
    ZORKAL: Mumie chtěla stunnout jednu postavu a pak ještě dorazit druhou a potom jednou př požehnání zajišťující nezranitelnost (nepamatuju si teď jak se jmenuje).
    ZORKAL
    ZORKAL --- ---
    Ne, mumie musí hrdinu zranit, tj. vzít mu kapku krve, aby její stun effect fungoval - v cem vzniknul problem?
    ALMAD
    ALMAD --- ---
    Otázka na mumii: Pokud mumie nezraní, stále platí její stun effect?
    ZORKAL
    ZORKAL --- ---
    Cituju Muflonuv report:
    No jako rekl bych to asi takhle. Vargen sel sam do stok zatimco zbyli 4 hrdinove sli pres zombie. Zorkal poslal par jednotek na Vargena, ale ten zabil pikare magickou sipkou a pak si kazde kolo lecil ztraceny zivot diky krysam. Ostatni pomalu postupovali do Dornu a zabili asi 2 hermany. Sebrali jsme dva artefakty a nalakali na sebe 3 cervene nestvury a asi 3 hnede. Ty se podarilo pomoci 2 ohnivych dechu a jednoho pozehnani zlikvidovat a Choros s Eleanor postoupili na 2. level. Vargen se mezitim take vylevloval a uz mohl probihat skrz nestvury. Pan Dornu postoupil na 2. level a diky zavalum zablokoval Vargena ve stokach. Pote postavy sebraly 3. artefakt a zabily dalsi 2 gorgony pomoci dvou pozehnani, no a Vargen, protoze uz mel 2 utoky, tak byl take nezastavitelny. Zorkal pote vzdal, protoze uz nebyla sance vyhrat. Myslim si, ze Zorkal neudelal zadnou velkou chybu, jenom par mensich. My jsme ale hrali bezchybne a ukazalo se, ze 3 velezkuseni hraci jsou velky orisek i pro tak dobreho Zorkala jakym Vanaprastha bezesporu je. Kdyz se k tomu jeste priklonilo stesti na poklady, tak to skoncilo jasnou vyhrou postav. Pozitivni na cele hre vidim, ze je vice faktoru ktere ovlivnuji prubeh hry. At uz jsou to pozehnani, ritualy, poklady nebo i herni strategie jednotlivych stran.
    L_DAMIAN
    L_DAMIAN --- ---
    KERWIL: Co tak poslat nejaky ten popis hry?
    KERWIL
    KERWIL --- ---
    No, Vanaprasthovi jde skutecne ke cti, ze ani pri prohrane bitve neztratil tvar a dokazal unest tihu porazky se vztycenou hlavou. Celkove to byla zvlastni hra (ostatne jako jakakoliv jina Dorn session, nebot jsem jeste nehral dve hry, ktere by si byly nejak vyrazne podobne a to uz Dorn hraju od plenek - tedy jeho ne od mych). Kazdopadne jsem ale rad, ze orfeovsky mytus byl vyvracen. Byl jsem o tom presvedceny uz predem, ale jsem rad, ze se nam to povedlo dokazat i v praxi ;)
    MATHES
    MATHES --- ---
    VANAPRASTHA: jeeeeee a ja to prosvihl, to sem chtel videt... :D
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam