• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    ALISTAIRDorn - desková hra
    ZORKAL
    ZORKAL --- ---
    Pozehnani Tuhy korinek před mumii zachrani, dulezite je, ze si Zorkal vybira, kdo bude utocit prvni, tj. mumie muze utocit vzdycky jako druha a tedy i zranovat.
    ALMAD
    ALMAD --- ---
    ZORKAL: Mumie chtěla stunnout jednu postavu a pak ještě dorazit druhou a potom jednou př požehnání zajišťující nezranitelnost (nepamatuju si teď jak se jmenuje).
    ZORKAL
    ZORKAL --- ---
    Ne, mumie musí hrdinu zranit, tj. vzít mu kapku krve, aby její stun effect fungoval - v cem vzniknul problem?
    ALMAD
    ALMAD --- ---
    Otázka na mumii: Pokud mumie nezraní, stále platí její stun effect?
    ZORKAL
    ZORKAL --- ---
    Cituju Muflonuv report:
    No jako rekl bych to asi takhle. Vargen sel sam do stok zatimco zbyli 4 hrdinove sli pres zombie. Zorkal poslal par jednotek na Vargena, ale ten zabil pikare magickou sipkou a pak si kazde kolo lecil ztraceny zivot diky krysam. Ostatni pomalu postupovali do Dornu a zabili asi 2 hermany. Sebrali jsme dva artefakty a nalakali na sebe 3 cervene nestvury a asi 3 hnede. Ty se podarilo pomoci 2 ohnivych dechu a jednoho pozehnani zlikvidovat a Choros s Eleanor postoupili na 2. level. Vargen se mezitim take vylevloval a uz mohl probihat skrz nestvury. Pan Dornu postoupil na 2. level a diky zavalum zablokoval Vargena ve stokach. Pote postavy sebraly 3. artefakt a zabily dalsi 2 gorgony pomoci dvou pozehnani, no a Vargen, protoze uz mel 2 utoky, tak byl take nezastavitelny. Zorkal pote vzdal, protoze uz nebyla sance vyhrat. Myslim si, ze Zorkal neudelal zadnou velkou chybu, jenom par mensich. My jsme ale hrali bezchybne a ukazalo se, ze 3 velezkuseni hraci jsou velky orisek i pro tak dobreho Zorkala jakym Vanaprastha bezesporu je. Kdyz se k tomu jeste priklonilo stesti na poklady, tak to skoncilo jasnou vyhrou postav. Pozitivni na cele hre vidim, ze je vice faktoru ktere ovlivnuji prubeh hry. At uz jsou to pozehnani, ritualy, poklady nebo i herni strategie jednotlivych stran.
    L_DAMIAN
    L_DAMIAN --- ---
    KERWIL: Co tak poslat nejaky ten popis hry?
    KERWIL
    KERWIL --- ---
    No, Vanaprasthovi jde skutecne ke cti, ze ani pri prohrane bitve neztratil tvar a dokazal unest tihu porazky se vztycenou hlavou. Celkove to byla zvlastni hra (ostatne jako jakakoliv jina Dorn session, nebot jsem jeste nehral dve hry, ktere by si byly nejak vyrazne podobne a to uz Dorn hraju od plenek - tedy jeho ne od mych). Kazdopadne jsem ale rad, ze orfeovsky mytus byl vyvracen. Byl jsem o tom presvedceny uz predem, ale jsem rad, ze se nam to povedlo dokazat i v praxi ;)
    MATHES
    MATHES --- ---
    VANAPRASTHA: jeeeeee a ja to prosvihl, to sem chtel videt... :D
    ALISTAIR
    ALISTAIR --- ---
    VANAPRASTHA: Super dik.

    Hrozne moc me mrzi, ze jsem to nevidel, takovahle udalost se uz nikdy nebude opakovat :)
    L_DAMIAN
    L_DAMIAN --- ---
    VANAPRASTHA: Jinak máš poklonu, že jsi to tu takhle sám uznal a reagoval na svou porážku. Jen škoda, že jsem tu hru neviděl.
    L_DAMIAN
    L_DAMIAN --- ---
    VANAPRASTHA: "v kombinaci s písní rozkolu se u pokročilých hráčů zkrátka nemusí pokračovat ve hře. :-)"

    Tak a máme tu další teorii? :o))) K jejímu vyvrácení bude třeba najít nějaké pokročilé hráče, kteří i s orfeovou melodií a písní rozkolu prohrají a to bez nějaké naprosto zjevné, školácké chyby - například bezchybnou hrou pána dornu a jeho štěstím na potvory a rituály. :o)
    VANAPRASTHA
    VANAPRASTHA --- ---
    ORFEOVSKÁ TEORIE BYLA VYVRÁCENA !

    Při hře - kde jsem hrál já proti třem špičkově kooperujícím autorům hry - se ukázalo, že moje teorie zakládající se na drtivém významu orfeovy melodie - je zřejmě mylná, neboť jsem byl poražen. :-)

    Důvodem byla jednoznačně bezchybná strategie na straně hrdinů v kombinaci s neuvěřitelným štěstím na poklady - 2 ohnivé dechy a 2 magické šipky hned na začátku hry.

    Z toho plyne, že podstatnou náhodou není jenom karta požehnání - i když pro pokročilejší hráče si myslím, že orfeova melodie je ultimátní záležitost, nicméně není ultimátní v tom smyslu, že by znamenala automatickou prohru hráčů v případě její absence, neboť hráči mohou mít absolutně bezchybnou strategii a neuvěřitelné štěstí na karty pokladů.

    Nicméně orfeova melodie zůstává ultimátní zbraní na straně hrdinů a v kombinaci s písní rozkolu se u pokročilých hráčů zkrátka nemusí pokračovat ve hře. :-)
    VANAPRASTHA
    VANAPRASTHA --- ---
    Super dík oběma. :-)
    ZORKAL
    ZORKAL --- ---
    Souhlas s Pantarilem, mumie znemoznuje pouze schopnosti s mecikem nebo hvezdickou (utoky a kouzla), tj. pouzivat predmety lze. Jako obvykle je trochu problem s Mistrem tesaku a Utokem s obrany, ale v ramci cistoty pravidel je spis pouzit lze (nemaji u sebe mecik ani hvezdicku).
    PANTARIL
    PANTARIL --- ---
    VANAPRASTHA: paralyzu dela mumie a ohnivy dech ze svitku lze pouzit protoze se pouziva ve fazi pohybu..
    VANAPRASTHA
    VANAPRASTHA --- ---
    ZORKAL: Aha ! To je ale docela zásadní věc, která je dost těžko pochopitelná z tekstu ... no hlavně, že tomu už rozumíme.

    Ještě by mě zajímalo, jestli po paralýze Grogonou je možné zraněným hrdinou spustit ohnivý dech - protože to není ani útok, ani kouzlo, ale použití předmětu ??!
    ZORKAL
    ZORKAL --- ---
    Souhlas s Navarou, muze ale na treti urovni zabit zranenou gorgonu, kostlivce a krysu, a vylecit si tak dokonce tri zivoty...
    NAVARA
    NAVARA --- ---
    VANAPRASTHA: za schopnosti je (1x), lze tedy pouzit pouze jednou za kolo
    VANAPRASTHA
    VANAPRASTHA --- ---
    Dotaz NA AUTORY:

    Jak to je s Vargenem - může dvěma útoky v jednom kole zabít dvě krysy a za každou z nich si doplnit život, nebo si za dvě krysy může vyléčit jenom jeden život ?

    Dík za odpověď.
    PANTARIL
    PANTARIL --- ---
    NAVARA: chapes to spatne.. cisla nesouvisi se zivoty.. cisla jsou na zavalech pouze pro ucely doplnkoveho pravidla kdy se zacina se zavaly a urcuje se podle nich na kterych polich se pocatecni zavaly obevi

    jednoduse kazdy zaval se sklada ze tri zetonu zavalu ktere postavis na sebe a postupne jak zaval zranujes tak zetony odebiras zvrchu:)
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam