• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    ALISTAIRDorn - desková hra
      AUTOŘI
    Kerwil - Jan Daněk
    Muflon - Jiří Daněk
    Stryx - Jan Dřevíkovský
    Amarath - Filip Kozák
    Alistair - Jan Kozák
    Zorkal - Kryštof Kozák

    Tento klub slouží k diskuzi, výměně zkušeností a zodpovídání dotazů k dobrodružné deskové hře Dorn.
    V klubu jsou přítomni autoři hry, kteří vám rádi zodpoví otázky všeho druhu...
     

    Oficialni Stranky

     
    rozbalit záhlaví
    GAVINMAGNUS
    GAVINMAGNUS --- ---
    GALENIUS: Ano ano, take jusme ho driv brali za dva a pak jsme akorat protahli ksichty:)
    KERWIL
    KERWIL --- ---
    GALENIUS: A z toho plyne ponauceni, nikdy nepodcenujte manzelky ;)
    GALENIUS
    GALENIUS --- ---
    Tak kamarádovi včera jeho manželka dokonale odbourala plány. Automaticky bral hermana pro postupy coby 2 body - a ona je to slabá potvora s 1 bodem zkušeností. Byl SILNĚ mrzutej... a my pak taky, o chvíli později a rituál s aktivací hermanů nás to stálo Gora 8-/
    BOUCHI
    BOUCHI --- ---
    Ad Vargen - v reedici uz na deniku "svym utokem zabije" ma.
    NECROHEALER
    NECROHEALER --- ---
    ZORKAL: ok, díky
    ZORKAL
    ZORKAL --- ---
    Reedice to neresi, ale podle pravidel je to jasne, akorat to pusobi trochu nelogicky...
    Kdyby na to nekdo upozornil driv, dalo se tam doplnit, "pokud svym utokem zabije", a bylo by to bez problemu.
    Pravidla reedice na stranky dame co nejdriv, na boardgamegeek.com jsou uz ta anglicka.
    NECROHEALER
    NECROHEALER --- ---
    vidíme to stejně :)
    ta upravená pravidla reedice to neřeší ? v elektronické podobě ještě nejsou že ?
    RETHON
    RETHON --- ---
    i když je to divné, tak ano, protože v pravidlech není řečen způsob zabití nestvůry ... aspoň teda podle mého názoru :)
    NECROHEALER
    NECROHEALER --- ---
    o.k.

    a když vargen zabije hermana svitkem - vyléčí si jeden život ?
    MUFLON
    MUFLON --- ---
    Nebude, protože kouzla narozdíl od postav neumí procházet skrz teleporty.
    NECROHEALER
    NECROHEALER --- ---
    aha
    a když na pole teleportu sešle ohnivou kouli ? bude působit taky kolem obou polí teleportu ?
    ZORKAL
    ZORKAL --- ---
    NECROHEALER: Ne, bude to fungovat na oba smery - kouzelnik je jakoby na obou polich zaroven, takze je v podstate rozdvojeny...
    NECROHEALER
    NECROHEALER --- ---
    co se dá dělat :(

    dotaz na hru :
    kouzelník stojí na políčku teleportu a sesílá ledovou bouři - předpokládám že nebude fungovat kolem obou políček ale že si vybere jen jedno políčko, kolem kterého bude fungovat. Je to tak ?
    ZORKAL
    ZORKAL --- ---
    Fakt se omlouvame za ty prutahy, jeste se doladuji nektere veci a musime se jasne domluvit s Altarem, ale v podstate je to hotove...
    NECROHEALER
    NECROHEALER --- ---
    tak kdy máme očekávat to rozšíření ?

    NECECH
    NECECH --- ---
    Nemecky preklad Dornu je hotovy a ma ho nakladatelstvi Altar. Preju Dornu hodne uspechu na nemeckem trhu.
    HAC
    HAC --- ---
    GALENIUS: Kdyz dva hraji totez neni to totez.

    Mam kamarada ktereho jsem zatim niky neporazil (bez ohledu za kterou stranu jsem hral) a to jsme hrali radu her. Protoi jinym protihracum jsem obvikle dosahoval vyrazne lepsich vysledku.
    GALENIUS
    GALENIUS --- ---
    Aha...
    Je pravda, když jsme to hráli poprvé, vedl jsem já. Vykosil jsem 4 postavy, poslední vyhrála s 1 životem.
    Teď to vedl párkrát kamarád šachista a to byla selanka. Zorkal neměl šanci.
    Je asi pravda, záleží na Zorkalovi.
    Přišlo mi, že občas často lifroval potvory do útoku průběžně a my je zabíjeli bez zranění...
    KERWIL
    KERWIL --- ---
    Jasne, zorkal musi tezit ze sve presily a hlavne ze skutecnosti, ze jeho temne ritualy vetsinou pusobi plosne zatimco karty pozehnani jsou jen minimalni mozna zachrana pro postavy a vetsinou situaci stejne uplne nerozcisnou, kdezto vhodne pouziti temneho ritualu byva brutalne ucinne.

    Zasadni je za Zorkala hromadit co nejvice krve a prichazet o nestvury pouze za cenu jejiho dalsiho nasosani. Jakmile Zorkal prijde o nestvuru bez toho aby sosnul krev, tak je to primarne spatne a pak nemuze cekat, ze bude pro postavy nejaka hrozba, protoze pak je jen bezzube leveluje a kdyz jsou pak postavy na vyssi urovni a Zorkal nema krev, tak je tezko nejak zaskoci. Pak uz je to opravdu tezke na hrdiny nejak vyzrat...
    RETHON
    RETHON --- ---
    GALENIUS: promiň, ale usuzovat šance na výhru po "párkrát jsme to hráli", je trochu uplně mimo mísu ;)

    taky jsem plácal takové nesmysly po pár hrách :) ... spíš se to chce zamyslet nad tím, jak hrát zorkala lépe
    PHEPAK
    PHEPAK --- ---
    GALENIUS: přesně tak, my když poslední dobou hrajeme i s altřernativními pravidly co se týče artefaktů, což je výhoda pro hrdiny tak stejně dostávaj pokouřit :) je to spíš o taktice.
    BLOODRAT
    BLOODRAT --- ---
    GALENIUS: Take jsme parkrat hrali a Zorkal nas pokazde rozmasloval na kasi. Tolik k vyvazenosti.

    I kdyz pokud by jsme take brali hru trochu seriozneji, vypadalo by vse asi ponekud jinak. Kazdou figurku vzdy hraje jeden clovek kazi to predevsim roleplaying a chlast. Ale pokud to beru tak, ze primarnim cilem hry je pobavit, tak tahle podminka splnena pokazde dokonale :o)
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam