• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    TENCOKACISTROMYProgramovani v C#, F# a dalsich jazycich pro .NET, Mono a ostatni CLI implementace
    NECROMAN
    NECROMAN --- ---
    VIRTUALVOID: Sakra ten napad me chytl, zkusim si udelat volny vikend a schvalne si nainstaloval WP7 SDK a zkusit vytvorit nejakou jednodussi mistnost bez animaci, zvuku, jen s ovladanim prsty, pripadne zoomem a zakladnimi pravidly pro pohyb, co se kde muze posouvat a shazovat... pro zacatek tam nemusi byt vse, jde o nejaky ten proof of concept: )
    NECROMAN
    NECROMAN --- ---
    VIRTUALVOID: tak delat nove artworky a nedejboze i hudbu a hlasky, to muzeme rovnou delat novbou hru s puvodni myslenkou. Vzhledem k tomu, ze Fish Fillets neni ve svete moc znama hra, mohla by to byt zajimava propagace... a kdybysme treba kontaktovali ptom Altar a navrhli spolupraci na placenych Fish Fillets II pro WM7, to by po FFI uz neybl takovy problem... Samozrejme td jsou to zatim jen hezke vize, realita muze byt uplne jinak.


    Jinak dotaz - jake jsou moznosti posilani streamu souboru pres .NET remoting? jde to, nebo ne? Resime ted, jak stahovat zoubory na cilovy stroj ze drojoveho stroje pres prostredni clanek, ktery vidi na oba. Zdroj a cil na sebe nevidi. Zdroj a cil vystavuje .NET remoting metody, prostredni clanek bezi na IIS a WCF.
    VIRTUALVOID
    VIRTUALVOID --- ---
    NECROMAN: mhm, ale tamto je predsa v Cecku, a v pripade XNA (Xbox, WP7) by sme museli urobit prepis do C#. takze si myslim, ze jedine na co by sa dana licencia vztahovala by boli povodne artworky - za predpokladu ze pouzijeme tie.
    NECROMAN
    NECROMAN --- ---
    VIRTUALVOID: tam by byla pripadne jen otazka, zda by to slo prodavat na Marketplace? tipuji tak na 80%, ze ne, protoze zdrojaky vysly pod GNU/GPL licenci, coz by znamenalo, ze by i FF pro WP7 muselo byt opensource. Ale jako community projekt by to nemuselo byt spatne, rad bych se na tom podilel, pokud by se toho chytlo vice lidi :)
    VIRTUALVOID
    VIRTUALVOID --- ---
    TENCOKACISTROMY: tak diky boy, tie linky som nasiel aj ja, skor som chcel vediet ci to niekto uz nepouzival :) ale ten luainterface je zatial asi favorit.
    VIRTUALVOID
    VIRTUALVOID --- ---
    NECROMAN: ja bych do toho siel, nic konstruktivne nemam na robote (mimo zamestnania) a v xna by to slo pomerne jednoducho.
    NECROMAN
    NECROMAN --- ---
    MICTECH: No prave ze zdrojaky k tomu jsou, mechanika hry je celkem snadna - zaklad jen se statickymi obrazky by byl tak na tyden prace... ale netusim, jak by se resily animovane postavicky, naskriptovane objekty a udalosti. Tym, co delal tu multiplatformni verzi, to resil vsechno pres agenty, co dostavaji zpravy a komunikuji spolu, coz je metodika, kterou jsem nikdy nezkousel.
    MICTECH
    MICTECH --- ---
    NECROMAN: Osobne si nemyslim, ze je to o tom mit k dispozici zdrojaky. Ano mohou tam byt uzitecne veci/algoritmy, ktere se daji prenes na Silverlight/.NET/C#

    Staci koncept hry a herni mechanika a neni to problem prenest na WP7, co se tyka technologie.
    NECROMAN
    NECROMAN --- ---
    Dneska mi prosel hlavou takovy sileny napad - jak myslite, ze by bylo slozite prepsat Fish Fillets pro WP7 platformu? :) Zdrojaky k tomu jsou, ale je to asi tak min pul roku prace, vsechny ty animace, akce, infrastruktura. Neni to urcite jen o tom udelat mrizku a posouvani objektu... http://fillets.sourceforge.net/manual.cs.php
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    VIRTUALVOID: LuaInterface
    VIRTUALVOID
    VIRTUALVOID --- ---
    nevie niekto pls o nejakom pouzitelnom C# wrapperi pre LUA ?
    MILL
    MILL --- ---
    Nevite nekdo, jestli jde ve vlastni control template v MVC pristupovat napr. k ErrorMessage definovane pro data membera v modelu v atributu Required ?
    GOSHEWAN
    GOSHEWAN --- ---
    BUTHRAKAUR: Tohle resi neco trochu jineho. Kazdopadne jsem to konecne (!!!) vyresil. Problem byl v tom, ze jsem tam mel nejake UI, ktere jsem nepovazoval za dulezite (jo jsem debil...). Pak se totiz musi u ServiceBehavior nastavit UseSynchronizationContext = false, aby se jednotliva volani service objektu delegovala do jinych vlaken. Bez toho se totiz vse synchronizuje do UI vlakna...

    Jako ja tusil ze je problem nekde v tech vlaknech, ale tohle mi dost uniklo /-:
    BUTHRAKAUR
    BUTHRAKAUR --- ---
    GOSHEWAN: nikdy jsem to v realu neresil, ale melo by to jit pres CallbackContract (http://www.codeproject.com/KB/webservices/ChatRoom.aspx) nebo pres nejakej timer na klientovi + polling
    PJOTRIK
    PJOTRIK --- ---
    nejaky tip na dobrou knihovnu pro praci s grafama? myslim grafy z teorie grafu, zadny kolace :-)
    GOSHEWAN
    GOSHEWAN --- ---
    GOSHEWAN
    GOSHEWAN --- ---
    dotaz:

    Mam WCF Server (S1), na ktery se pripojuje klient (K) a vola metodu, ktera vraci nejaky vysledek. Metoda na serveru vola jiny server (S2), ktery vrati ID pozadavku a po nejake dobe zavola zpatky prvni server (S1) a preda mu vysledek oznackovany tim ID, takze si to ten prvni server spoji a vrati jako navratovou hodnotu ten vysledek zpet na klienta (K).

    Takze to vypada nejak takhle:

    K -> S1 -> S2
    ...
    S2 -> S1 -> K

    Problem je v tom, ze komunikace K <-> S1 je synchronni, zatimco S1 <-> S2 asynchronni (muze trvat relativne dlouho). Na S1 jsem to zkousel resit pres EventWaitHandle a WaitOne(), ale tim se mi cely server zasekne. Problem je v tom, ze to cele bezi v jednom threadu a pri volani WaitOne() server S1 nezvladne obsluhovat dalsi pozadavky vc. toho, ktery mu rekne, ktery handle ma uvolnit.

    Mate nekdo napad, jak tohle resit? Nebo jak se to resi obecne? Zkousel jsem vselijake kombinace ConcurrencyMode a InstanceContextMode a bud to delam spatne a nebo to nevede k reseni...
    MORMEGIL
    MORMEGIL --- ---
    LOOCAS
    LOOCAS --- ---
    NECROMAN: Nezáleží náhodou na nějakym nastavení Policies v prostředí Win? Tam by pak stačil i dotaz na to, co je zakázaný atp... Ale to jen hádám, jistej si tim nejsem. :)
    NECROMAN
    NECROMAN --- ---
    dotaz - hledam nejaky jednoduchy regularni vyraz pro overeni spravnosti username a machinename ve windows - napr. pro file a folder name je primo v systemu seznam zakazanych charu, je neco podobneho i pro username/groupname/machinename?
    TENCOKACISTROMY
    TENCOKACISTROMY --- ---
    MILL: A co si to napsat rovnou v SQL jako funkci/view a na to teprva napojit EF?
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam