• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    TENCOKACISTROMYProgramovani v C#, F# a dalsich jazycich pro .NET, Mono a ostatni CLI implementace
    BUTHRAKAUR
    BUTHRAKAUR --- ---
    TENCOKACISTROMY: to myslis asi Equatec, ne? to ale neni memory profiler...
    TENCOKACISTROMY
    TENCOKACISTROMY --- ---
    BRAP242: Nejaka severska spolecnost vydala free verzi profileru, kdyz jeste nebyl ten od MS k dispozici. Uz si ale nevzpominam na jmeno produktu ani firmy :(.
    NECROMAN
    NECROMAN --- ---
    Zajimave, pokud napisete while cyklus takto:
    do
    {
    // do stuff
    int i = 42;
    }
    while (i < 42)
    tak vam to nebude fungovat - cekal jsem, ze ve spodnim while pujde pouzit lokalni promenna toho cyklu a ono ne, dobre vedet :)
    BRAP242
    BRAP242 --- ---
    Ahoj, nemate nekdo tip na nastroj (neco jako tohle: http://memprofiler.com/download.aspx) kterej by mi odhalil kde mi utikaj resources v aplikaci napsane pod .NET CF frameworkem?

    MINUSQ
    MINUSQ --- ---
    Staci mrknout na sql, ktere z toho leze.
    Ve druhem pripade vi, ze je to null, takze generuje TYP_PARTNER_ID is null, v prvnim pripade TYP_PARTNER_ID = null, coz nefunguje.
    Resenim by mela byt konstrukce
    var list = from tktp in context.TYP_KONTAKT_TYP_PARTNER
        where ((!typPartnerId.HasValue && tktp.TYP_PARTNER_ID == null) || (tktp.TYP_PARTNER_ID == typPartnerId))
            && tktp.JE_POVINNY
        select tktp;
    VIRTUALVOID
    VIRTUALVOID --- ---
    MILL: ja davam nullable veci takto :

    var list = from c in db.Companies where c.ParentId.HasValue && c.ParentId == 123456 select c;
    MILL
    MILL --- ---
    Nevite co delam spatne ?

                        var list = from tktp in context.TYP_KONTAKT_TYP_PARTNER
                                   where tktp.TYP_PARTNER_ID == typPartnerId && tktp.JE_POVINNY
                                   select tktp;
    Tenhle dotaz mi pro typPartnerId = null nevrati nic, pritom kdyz dotaz upravim na
                        var list = from tktp in context.TYP_KONTAKT_TYP_PARTNER
                                   where tktp.TYP_PARTNER_ID == null && tktp.JE_POVINNY
                                   select tktp;


    dostanu spravne 1 radek
    NECROMAN
    NECROMAN --- ---
    TENCOKACISTROMY: ono to nejak pujde - v tech originalnich zdrojacich od Altaru je snad vsechna hudba jako wav, takze staci vytvorit nejaky batch a prevest to vse na mp3, napr.
    TENCOKACISTROMY
    TENCOKACISTROMY --- ---
    Prevest .ogg na neco jinyho snad neni zas takovej problem, ne?
    NECROMAN
    NECROMAN --- ---
    VIRTUALVOID: :)
    tam budou napr takove hezke problemy, jako ze WP7 treba neumi prehravat ogg soubory s hudbou a Fish Fillets NG ma vsechno v oggu, a podobne. Knihovna OGG bude samozrejme jen pro .NET 2.0 a ne pro WP7 variantu .NETu, prevest to nepujde, protoze tam budou slozite reference...
    VIRTUALVOID
    VIRTUALVOID --- ---
    NECROMAN: citim gamedev jam? =]
    NECROMAN
    NECROMAN --- ---
    VIRTUALVOID: Sakra ten napad me chytl, zkusim si udelat volny vikend a schvalne si nainstaloval WP7 SDK a zkusit vytvorit nejakou jednodussi mistnost bez animaci, zvuku, jen s ovladanim prsty, pripadne zoomem a zakladnimi pravidly pro pohyb, co se kde muze posouvat a shazovat... pro zacatek tam nemusi byt vse, jde o nejaky ten proof of concept: )
    NECROMAN
    NECROMAN --- ---
    VIRTUALVOID: remoting uz menit nejde, jedna se o windows servicu a uz je to tak implementovane nejakou dobu
    VIRTUALVOID
    VIRTUALVOID --- ---
    NECROMAN: streamovanie vo WCF samozrejme ide, ale este som to nepotreboval riesit. na remoting sa vykasli, sprav wcf sluzbu =]
    NECROMAN
    NECROMAN --- ---
    VIRTUALVOID: tak delat nove artworky a nedejboze i hudbu a hlasky, to muzeme rovnou delat novbou hru s puvodni myslenkou. Vzhledem k tomu, ze Fish Fillets neni ve svete moc znama hra, mohla by to byt zajimava propagace... a kdybysme treba kontaktovali ptom Altar a navrhli spolupraci na placenych Fish Fillets II pro WM7, to by po FFI uz neybl takovy problem... Samozrejme td jsou to zatim jen hezke vize, realita muze byt uplne jinak.


    Jinak dotaz - jake jsou moznosti posilani streamu souboru pres .NET remoting? jde to, nebo ne? Resime ted, jak stahovat zoubory na cilovy stroj ze drojoveho stroje pres prostredni clanek, ktery vidi na oba. Zdroj a cil na sebe nevidi. Zdroj a cil vystavuje .NET remoting metody, prostredni clanek bezi na IIS a WCF.
    VIRTUALVOID
    VIRTUALVOID --- ---
    NECROMAN: mhm, ale tamto je predsa v Cecku, a v pripade XNA (Xbox, WP7) by sme museli urobit prepis do C#. takze si myslim, ze jedine na co by sa dana licencia vztahovala by boli povodne artworky - za predpokladu ze pouzijeme tie.
    NECROMAN
    NECROMAN --- ---
    VIRTUALVOID: tam by byla pripadne jen otazka, zda by to slo prodavat na Marketplace? tipuji tak na 80%, ze ne, protoze zdrojaky vysly pod GNU/GPL licenci, coz by znamenalo, ze by i FF pro WP7 muselo byt opensource. Ale jako community projekt by to nemuselo byt spatne, rad bych se na tom podilel, pokud by se toho chytlo vice lidi :)
    VIRTUALVOID
    VIRTUALVOID --- ---
    TENCOKACISTROMY: tak diky boy, tie linky som nasiel aj ja, skor som chcel vediet ci to niekto uz nepouzival :) ale ten luainterface je zatial asi favorit.
    VIRTUALVOID
    VIRTUALVOID --- ---
    NECROMAN: ja bych do toho siel, nic konstruktivne nemam na robote (mimo zamestnania) a v xna by to slo pomerne jednoducho.
    NECROMAN
    NECROMAN --- ---
    MICTECH: No prave ze zdrojaky k tomu jsou, mechanika hry je celkem snadna - zaklad jen se statickymi obrazky by byl tak na tyden prace... ale netusim, jak by se resily animovane postavicky, naskriptovane objekty a udalosti. Tym, co delal tu multiplatformni verzi, to resil vsechno pres agenty, co dostavaji zpravy a komunikuji spolu, coz je metodika, kterou jsem nikdy nezkousel.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam