• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    TENCOKACISTROMYProgramovani v C#, F# a dalsich jazycich pro .NET, Mono a ostatni CLI implementace
    TENCOKACISTROMY
    TENCOKACISTROMY --- ---
    VIRTUALVOID: To by bylo super :).
    VIRTUALVOID
    VIRTUALVOID --- ---
    SLUPKA: hej, ignoruje bin/obj, skompilovane podoby... to s tym SVN ma nenapadlo :/ ale urobim k tomu asi settings dialog kde sa budu dat doplnit veci pre exclude.
    SLUPKA
    SLUPKA --- ---
    VIRTUALVOID: A smaže složky bin a obj? A kdyby uměl smazat i informace patřící k SVN nebo TFS, tak by to bylo taky pěkné :)
    VIRTUALVOID
    VIRTUALVOID --- ---
    urobil som si maly plugin do VS 2010 ktory zapakuje cely solution do zipu. staci kliknut pravym na solution nodu v strome / solution explorer / a vybrat "Pack solution".

    mozno sa to este niekomu zide...
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    NECROMAN: jj, rychle bastleni cowboy codingem ma tak tyden vyborne vysledky... ale beda jak v tom potom musis pokracovat :D
    NECROMAN
    NECROMAN --- ---
    NECROMAN: jak jsem psal, aktualni notebook ma starou grafickou kartu, pod kterou nebezi debugging XNA aplikaci (nepodporuje WDDM 1.1)... ale zitra snad uz dorazi novy notebook, co uz je mesic objednany :)
    VIRTUALVOID
    VIRTUALVOID --- ---
    NECROMAN: uh, tak ty to robis v SL ? preco si neskusil ten XNA? :)
    NECROMAN
    NECROMAN --- ---
    Jo a jeste dotaz - je moznost nekam ulozit zkompilovany xap soubor tak, aby si ho mohl kdokoliv stahnout a pustit v emulatoru ve Windows? Nejake testovani feedback by se urcite hodil... ted treba narazim na problem, ze kdyz mi hraje v te hre hudba v pozadi, tak pri macknuti buttonu viz screenshot ta hudba obcas preskoci nebo krupne - jestli tam neni nejaky problem s prerusenim a XnaAsyncDispatcherem, nebo je to jen problem emulatoru? Jinak vtipne je to, ze ta hudba hraje i tehdy, kdyz jsem pozastaveny na breakpointu :)
    NECROMAN
    NECROMAN --- ---
    ESY: rikam, je to nabastlene... pokud by to mela byt regulerni udrzovatelna aplikace, tak clovek nejdriv tak min 2 tydny dela analyzu, navrh frameworku, object modelu, udalosti, navazani UI na objekty, pripadne i posilani vysledku na server, jak ukladat rozehranou hru na pozadani, pri opusteni aplikace, jak resit undo, highscrore, a podobne. Toto je zatim spise jen takove hrani si :)
    MICTECH
    MICTECH --- ---
    NECROMAN: Neni, limit v Marketplace je 255MB. Nicmene pres OTA je to 20mb, takze si to lidi budou muset stahovat pres WiFi nebo pres pocitac.
    ESY
    ESY --- ---
    NECROMAN: ty jedes :D ja nez se na to stacil podivat ty uz se hejbej a klolizujes:D
    BUTHRAKAUR
    BUTHRAKAUR --- ---
    NECROMAN: na tu simulaci multitouch jeste existuje http://www.galasoft.ch/Touch/wp7/
    NECROMAN
    NECROMAN --- ---
    hmm, tak uz to umi kolize, posouvat predmety, padat a podobne, ale zacinam cim dal tim vice narazet na problem, ze by to chtelo nejaky uceleny framework, nejake MVVCko - zatim to jen tak bastlim :)
    Jinak ta opensource varianta Fish Fillets NG ma jako binarka kolem 180 MB a asi 9 tisic souboru, vcetne vsech obrazku, zvuku a skriptu - nemuze to byt problem nahravat na App store takove mostrum? Prinejhorsim se to hodi do resourcu :)
    VIRTUALVOID
    VIRTUALVOID --- ---
    NECROMAN: kruci, mam co dobiehat ;)
    VIRTUALVOID
    VIRTUALVOID --- ---
    OpenXLive – The Game Social Network on Windows Phone 7
    http://www.openxlive.com/
    MICTECH
    MICTECH --- ---
    NECROMAN: Pro publikovani na marketplace je mozno vyuzit prostrednika.

    Home - Windows Phone 7 App submission made simple.
    http://www.yallaapps.com/
    NECROMAN
    NECROMAN --- ---
    Pro dnesek konec - ryby se uz hybou, uz hraje i hudba v pozadi :)
    Zitra dodelam pravidla pro pohyb a kolize a prozkoumam ovladani dotykem. Kdybych mel ucet na marketplace, tak timto tempem muze byt hra bez animaci a rozhovoru za tyden venku :D
    MICTECH
    MICTECH --- ---
    NECROMAN:

    1) Pro multi touch potrebujes dve mysi a tohle - http://multitouchvista.codeplex.com/
    2) S timhle ti muze pomoct http://silverlight.codeplex.com/releases/view/52297 , konkretne GestureService/GestureListener
    NECROMAN
    NECROMAN --- ---
    MICTECH: tak zatim nevidim plusy a a minusy jednotlivych platforem, jen se rozkoukavam... a navic momentalne mi to XNA nefunguje, takze jedu Silverlight. Jo dotaz, nemate nekdo zkusenosti, jak se u WP7 da
    1. nasimulovat multitouch, kdyz nemam zadny touchscreen a na mem stroji to neodzkousim, protoze nemam Developer unlock
    2. jak se na WP7 platforme da implementovat to roztahovani a zmensovani plochy dvema prsty podobne, jako funguje u map a prohlizece? Na tom screenu je originalni velikost te hry, takhle ale na to nikdo neuvidi. ctverecky maji 15 pixelu.
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    MICTECH: me osobne ani neni jasne proc pro wp7 vubec :D sice ho ted trochu zachranuje pohlceni nokie, tak bude mit i nejaky maly podil na trhu, ale fakt by me celkem prekvapilo, kdyby nejakou dobu vydrzel, ja uz windows na mobilu odepsal (a jsem rad ze jsem si stacil jeste koupit jeden z poslednich HTC na win6.5 nez prisla adroidova monstrvlna
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    NECROMAN: tak to je nejaka novodoba a podivna zmena, protoze pro kriplbox to slo i normalne pod XP (pokud v nejake novejsi verzi nezmenili a pokdu jo, tak je to JEN a JEN opet snaha mrkvi protlacit Vista/Win7, protoze neni sebemensi duvod, aby ta potreba byla - XNA je jen obal nad directx 9 a pro PC a pochopitelne ani XBOX, ktery na to ani nema HW, neumoznuji pouzivat zadnou modernejsi technologii)
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam