• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    TENCOKACISTROMYProgramovani v C#, F# a dalsich jazycich pro .NET, Mono a ostatni CLI implementace
    MICTECH
    MICTECH --- ---
    VIRTUALVOID: Prosim dej to na nejake lepsi misto nez dropbox.

    idealne na http://visualstudiogallery.msdn.microsoft.com/

    Diky
    VIRTUALVOID
    VIRTUALVOID --- ---
    mam tu dalsiu verziu solutionpacker :)

    - pakovane sa odohrava v inom vlakne, takze to viac neblokuje VS
    - zobrazi sa progress pakovania

    source: http://dl.dropbox.com/u/4867975/PackSolution-20110526.zip
    binary: http://dl.dropbox.com/u/4867975/SolPackerV3.7z

    licencia: Ms-PL
    MORMEGIL
    MORMEGIL --- ---
    NECROMAN: E? No vždyť to právě na rozdíl od tebe píšu. Tvoje „if ([…] c is IDisposable)“ je blbost, protože to bude platit vždycky.
    NECROMAN
    NECROMAN --- ---
    MORMEGIL: zaklad fungovani using konstrukce je ten, ze ji lze pouzit jen na IDisposable typy, jinak se to ani neprelozi.
    MORMEGIL
    MORMEGIL --- ---
    NECROMAN: Nesmysl, c (C) nemůže nebýt IDisposable (implicitně konvertovatelný na IDisposable). Ale máš pravdu v tom, že tam je cast na IDisposable kvůli potenciální explicitní implementaci IDisposable. (Plus tam samozřejmě není test na null v případě, že c je non-nullable hodnotový typ.)
    NECROMAN
    NECROMAN --- ---
    SLUPKA: spise neco jako
    if (c != null && c is IDisposable) ((IDisposable)c).Dispose();
    SLUPKA
    SLUPKA --- ---
    mělo by to být ekvivalentní k něčemu jako:

    C c = null;

    try {
      c = ...
      ...
    }
    finally
    {
      if(c != null)
        c.Dispose();
    }
    SLUPKA
    SLUPKA --- ---
    NECROMAN: Podle definice using by to mělo být jen na c. Ale dlouho jsem na tyto srandy nekoukal.
    NECROMAN
    NECROMAN --- ---
    Dotaz - kdyz mam volani:
    using (C c = root.getObjA().getObjB().getObjC())
    {
    ...
    }

    ve kterem se vytvari nejdrive objekt A, z neho B a z neho C, vsechny tri objekty dedi z IDisposable - zavola se na konci toho bloku Dispose na vsechny tri, nebo jen na C c?
    VIRTUALVOID
    VIRTUALVOID --- ---
    settings dialog z menu tools; tie extensions pri exclude files este nereaguje na wildcards - ale aj to bude.

    setup : http://dl.dropbox.com/u/4867975/SolPackerV2.7z

    source : http://dl.dropbox.com/u/4867975/PackSolution-20110524.zip

    enjoy :)
    VIRTUALVOID
    VIRTUALVOID --- ---


    dorobil som tam ten settings dialog, plus v output window sa zobrazuju pridavane subory do archivu. release hned jak skoncim na wc =]
    NECROMAN
    NECROMAN --- ---
    MILL: no tak hodne stesti - ja si ho obednal asi 3 dny pred predchozim datem doruceni - po objednavce tam bylo stale uvedeno "za 3 dny", ale kdyz ten den nastal, tak mi napsali, ze na me zadny nezbyl :(" bud si je rozebrali pres zname, nebo jim prislo mene kusu. Ted jsem udajne druhy v poradi na tuto zasilku :)
    MILL
    MILL --- ---
    NECROMAN: To jsem nezaregistroval, jen to zitrejsi datum mi bylo "podezrely", taky na nej mam policeno :)
    ESY
    ESY --- ---
    jen dotaz. koukal jsem na wp7 market a to tam je opravdu jen 1535 veci ?:D
    NECROMAN
    NECROMAN --- ---
    MILL: jop :) Uz jsem na NYXu timto modelem otravoval docela dlouho, slo si toho vsimnout :)
    MILL
    MILL --- ---
    NECROMAN: Neni to nahodou Asus N53SN-SZ121V ??
    TENCOKACISTROMY
    TENCOKACISTROMY --- ---
    VIRTUALVOID: To by bylo super :).
    VIRTUALVOID
    VIRTUALVOID --- ---
    SLUPKA: hej, ignoruje bin/obj, skompilovane podoby... to s tym SVN ma nenapadlo :/ ale urobim k tomu asi settings dialog kde sa budu dat doplnit veci pre exclude.
    SLUPKA
    SLUPKA --- ---
    VIRTUALVOID: A smaže složky bin a obj? A kdyby uměl smazat i informace patřící k SVN nebo TFS, tak by to bylo taky pěkné :)
    VIRTUALVOID
    VIRTUALVOID --- ---
    urobil som si maly plugin do VS 2010 ktory zapakuje cely solution do zipu. staci kliknut pravym na solution nodu v strome / solution explorer / a vybrat "Pack solution".

    mozno sa to este niekomu zide...
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    NECROMAN: jj, rychle bastleni cowboy codingem ma tak tyden vyborne vysledky... ale beda jak v tom potom musis pokracovat :D
    NECROMAN
    NECROMAN --- ---
    NECROMAN: jak jsem psal, aktualni notebook ma starou grafickou kartu, pod kterou nebezi debugging XNA aplikaci (nepodporuje WDDM 1.1)... ale zitra snad uz dorazi novy notebook, co uz je mesic objednany :)
    VIRTUALVOID
    VIRTUALVOID --- ---
    NECROMAN: uh, tak ty to robis v SL ? preco si neskusil ten XNA? :)
    NECROMAN
    NECROMAN --- ---
    Jo a jeste dotaz - je moznost nekam ulozit zkompilovany xap soubor tak, aby si ho mohl kdokoliv stahnout a pustit v emulatoru ve Windows? Nejake testovani feedback by se urcite hodil... ted treba narazim na problem, ze kdyz mi hraje v te hre hudba v pozadi, tak pri macknuti buttonu viz screenshot ta hudba obcas preskoci nebo krupne - jestli tam neni nejaky problem s prerusenim a XnaAsyncDispatcherem, nebo je to jen problem emulatoru? Jinak vtipne je to, ze ta hudba hraje i tehdy, kdyz jsem pozastaveny na breakpointu :)
    NECROMAN
    NECROMAN --- ---
    ESY: rikam, je to nabastlene... pokud by to mela byt regulerni udrzovatelna aplikace, tak clovek nejdriv tak min 2 tydny dela analyzu, navrh frameworku, object modelu, udalosti, navazani UI na objekty, pripadne i posilani vysledku na server, jak ukladat rozehranou hru na pozadani, pri opusteni aplikace, jak resit undo, highscrore, a podobne. Toto je zatim spise jen takove hrani si :)
    MICTECH
    MICTECH --- ---
    NECROMAN: Neni, limit v Marketplace je 255MB. Nicmene pres OTA je to 20mb, takze si to lidi budou muset stahovat pres WiFi nebo pres pocitac.
    ESY
    ESY --- ---
    NECROMAN: ty jedes :D ja nez se na to stacil podivat ty uz se hejbej a klolizujes:D
    BUTHRAKAUR
    BUTHRAKAUR --- ---
    NECROMAN: na tu simulaci multitouch jeste existuje http://www.galasoft.ch/Touch/wp7/
    NECROMAN
    NECROMAN --- ---
    hmm, tak uz to umi kolize, posouvat predmety, padat a podobne, ale zacinam cim dal tim vice narazet na problem, ze by to chtelo nejaky uceleny framework, nejake MVVCko - zatim to jen tak bastlim :)
    Jinak ta opensource varianta Fish Fillets NG ma jako binarka kolem 180 MB a asi 9 tisic souboru, vcetne vsech obrazku, zvuku a skriptu - nemuze to byt problem nahravat na App store takove mostrum? Prinejhorsim se to hodi do resourcu :)
    VIRTUALVOID
    VIRTUALVOID --- ---
    NECROMAN: kruci, mam co dobiehat ;)
    VIRTUALVOID
    VIRTUALVOID --- ---
    OpenXLive – The Game Social Network on Windows Phone 7
    http://www.openxlive.com/
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam