Ahoj všem..Tak stojím před dalším domácím úkolem ze C#, který už má nést prvky OOP a jsem sám ze sebe zmaten... I pře to, že za sebou mám několik let vývoje v assembleru a C, tak s tím docela bojuji...
Mám zadání a zajímalo by, mne jak by jste to řešili vy. Protože to co mě napadá, mi přijde jako hovadiny a s třídamy a OOP jsem nikdy vlastně pořádně nedělal...
Navrhnete a do tridy program doplnte vhodnou datovou strukturu (pole) pro reprezentaci sachovnice pro hru dama pro dva hrace H1 a H2. Na sachovnici lze pokladat zakladni kameny a damy obou hracu. Konstanty A a B urcuji rozmery sachovnice.
Vytvorte nove metody (funkce tridy Program) pro:
Overeni, zda lze na pole X,Y polozit hraci kamen hrace H1 nebo H2
Overeni, zda je figurka na poli X,Y ohrozena nepritelem (obycejnym kamenem, i damou)
vykresleni aktualni sachovnice na vystupni consoli
kod vytvorenych metod a definici promenne pro sachovnici zkopirujte jako reseni tohoto ukolu.