LARS_GUNNER: me to trvalo dost dlouho, pres premlouvani jinych a pres fakt, ze jsem ve visual studiu pro c# pouzival jetbrainsove pluginy. Ridera jsem si koupil kvuli unrealu a nepouzil...
Ale pak se mi jednou visual studio (resp asi jeho unity integrace) rozhodlo, ze c# soubory v projektu jsou textove a nejel presto vlak, prestoze jsem projekt promazal, procistil, regeneroval atd, a to byla posledni definitivni kapka v dlouhe, predlouhe rade drobneho srani s visual studiem za poslednich 20 let :)
jedina vec, ktera me na rideru aktualne sere je to, ze ma tendence zasrat si vyhledavaci cache a pak mi divne funguje nebo rovnou nefunguje vyhledavani jakehokoli typu vcetne automatickeho todo listu a bohuzel se neda poznat, kdy uz se zas posrala.
(nutno uznat, ze mi to zacalo delat teprve nedavno na jednom konkretnim prerostlem projektu, ktery se sklada pul na pul z c# a custom skriptovaciho jazyka v textacich, kdyz jsem dostal radu invalidovat cache, par dnu to fungovalo, ale vcera jsem si zase vsiml pri prochazeni, ze uz je zase jeden (novy!) soubor blbe naindexovany a hlasi do todo listu neexistujici polozku...)
Nicmene opravdu v porovnani s visual studiem 2017, coz bylo posledni, s ketrym jsem pracoval, je rider proste mnohem pohodlnejsi a chytrejsi, v pripade unity integrace nesrovnatelne spolehlivejsi, plny uzitecnych veci.
Nemohu porovnat jak je to v pripade nejakych desktop aplikaci, coz jsem proste nezkousel, jelikoz nebyl duvod, delal jsem jen nejake konzolove tooly
(pro unreal je to naprosto totalni nebe a dudy, protoze visual studio se z unrealovskeho "c++" posrava jeste vic nez z normalniho c++)