• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    TENCOKACISTROMYProgramovani v C#, F# a dalsich jazycich pro .NET, Mono a ostatni CLI implementace
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    TOOMIX: takze se mi to nezdalo, novejsi verze visual studia jsou na c++ spis horsi a nepouzitelnejsi? prikladal jsem to tomu, ze jsem rozmazleny c#, ale kdyz jsem musel delat nejakou dobu na 2017, prislo mi, ze pro c++ tam absolutne nic nefunguje, nebo neuveritelne pomalu (intellisense, vyhledavani atd) - naposledy jsem delal c++ nejak vic ve visualnim studiu tusim 2005...
    v te dobe uz jsem prosel "heh, mrkvim zakazali klonovat javu, udelali si vlastni sracku, lol, chlubi se jak je to dobry, heh, to bych mel zkusit, at na to muzu fundovane nadavat, jak je to na hovno... hmmmm hmmm... hmmm ty vole to je dobry...
    P19
    P19 --- ---
    SMOKY: Já to nechápu, ale mně Rider přišl vždycky neuvěřitelně pomalej...
    SMOKY
    SMOKY --- ---
    Pro nas projekt je kombinace VS2019 + R# naprosto nepouzitelna, neda se s tim vubec pracovat . Rider beha uplne krasne bez zaseku, byl sem ohrmonej, jelikoz sem uz zapomnel, ze IDE muze byt rychly.
    TOOMIX
    TOOMIX --- ---
    SHIGORBIRDMAN: na C++ (MFC) máme dodnes VS2012. Jo, užil bych nové věci z VS2017/2019 jako třeba Peek Definition, ale děsím se dne, kdy budu muset to VS2012 opustit
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    LARS_GUNNER: me to trvalo dost dlouho, pres premlouvani jinych a pres fakt, ze jsem ve visual studiu pro c# pouzival jetbrainsove pluginy. Ridera jsem si koupil kvuli unrealu a nepouzil...
    Ale pak se mi jednou visual studio (resp asi jeho unity integrace) rozhodlo, ze c# soubory v projektu jsou textove a nejel presto vlak, prestoze jsem projekt promazal, procistil, regeneroval atd, a to byla posledni definitivni kapka v dlouhe, predlouhe rade drobneho srani s visual studiem za poslednich 20 let :)

    jedina vec, ktera me na rideru aktualne sere je to, ze ma tendence zasrat si vyhledavaci cache a pak mi divne funguje nebo rovnou nefunguje vyhledavani jakehokoli typu vcetne automatickeho todo listu a bohuzel se neda poznat, kdy uz se zas posrala.
    (nutno uznat, ze mi to zacalo delat teprve nedavno na jednom konkretnim prerostlem projektu, ktery se sklada pul na pul z c# a custom skriptovaciho jazyka v textacich, kdyz jsem dostal radu invalidovat cache, par dnu to fungovalo, ale vcera jsem si zase vsiml pri prochazeni, ze uz je zase jeden (novy!) soubor blbe naindexovany a hlasi do todo listu neexistujici polozku...)


    Nicmene opravdu v porovnani s visual studiem 2017, coz bylo posledni, s ketrym jsem pracoval, je rider proste mnohem pohodlnejsi a chytrejsi, v pripade unity integrace nesrovnatelne spolehlivejsi, plny uzitecnych veci.
    Nemohu porovnat jak je to v pripade nejakych desktop aplikaci, coz jsem proste nezkousel, jelikoz nebyl duvod, delal jsem jen nejake konzolove tooly


    (pro unreal je to naprosto totalni nebe a dudy, protoze visual studio se z unrealovskeho "c++" posrava jeste vic nez z normalniho c++)
    SAJAGI
    SAJAGI --- ---
    LARS_GUNNER: Přešel jsem před cca 3 roky (tendy hlavně kvůli lepší podpoře F#) a nelituju. Co se týká C#, Rider >> Visual Studio + R#. Oceňuju hlavně povedený tooling na refaktorizaci, kontextové quick fixy, lepší debugger, auto-disassembly, apod. V balíku jsou i profilery, se kterýma jsem taky hodně spokojený. Navíc se dá osobní licence používat i v práci.
    LARS_GUNNER
    LARS_GUNNER --- ---
    SHIGORBIRDMAN: Nerikam, ze je Visual Studio nejaky top a obcas me taky dost zlobi, ale porad jsem nedospel do toho bodu zlomu. :)
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    ROMI: aktualne jen rider - nic vic nepotrebuju, obecne kodeni stejne uprednostnuju net, integrace s unity je vynikajici, a kdybych se snad nekdy nechal uplatit, abych jeste nekdy delal neco s unrealem, i tam funguje vyborne - koderi ve firme, pro kterou kontraktuju, uz ho pouzivaji skoro vsichni, krome tech, co musi delat konzolove porty
    ROMI
    ROMI --- ---
    SHIGORBIRDMAN: a koupils jen Rider nebo komplet od nich, kolik je cena ted?
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    je to tak rok, rok a pul, co me visual studio nasralo naposledy a zkusil jsem rider, nelituju a zpatky nechci :)
    LARS_GUNNER
    LARS_GUNNER --- ---
    SMOKY: Uprednostnuji psani v JSA rovnou do radice procesoru, ale VS Code je take dostatecne lighweight.
    SMOKY
    SMOKY --- ---
    nestaci vs code ?
    TOOMIX
    TOOMIX --- ---
    SAJAGI: nene, VS nechci opouštět
    SAJAGI
    SAJAGI --- ---
    TOOMIX: No ještě ti zbývá Rider ;)
    EMBI
    EMBI --- ---
    NECROMAN: Pro je skoro stejna jako Community z hlediska funkci. Veci navic prinasi enterprise.
    TOOMIX
    TOOMIX --- ---
    SMOKY: no jestli .NET6 nebude ve VS2019 fungovat (což jsem ještě nezkoumal), tak mi nic jiného nezbývá. Jen se nám pořád vyplatí koupit každé 2-3 roky krabicovku za 499$/licence než platit předplatné 45$/měsíc/licence. SQL Developer je stejně zadarmo a nic dalšího z toho předplatného nevyužijem
    SMOKY
    SMOKY --- ---
    SMOKY: Myslim tim ve VS
    SMOKY
    SMOKY --- ---
    TOOMIX: Tak pokud chces pouzivat net6, tak ti ani nic jineho nezbyva, ne ?
    TOOMIX
    TOOMIX --- ---
    NECROMAN: jojo, Community mám samozřejmě doma, já myslel do práce, abychom nevyhodili 500$ za jednu licenci zbytečně
    NECROMAN
    NECROMAN --- ---
    TOOMIX: jinak Community edice je zdarma. Přemýšlím, ve které situaci by si jednotlivec kupoval Pro edici, leda jako freelancer/OSVČ?
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam