• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    LUCCHADĚTSKÝ POKOJ - nábytek & vybavení, rady & postřehy
    MONKA
    MONKA --- ---
    MADIETTA: moc pěkný a příjemný pokojíček, být dítětem tak týden nevylezu z pokoje :))
    miluju vyvýšený postele, taky jednou plánujeme pro kluka vyvýšenou, ale váhám jestli je lepší mít dole úložný prostor nebo prostor na hraní
    MADIETTA
    MADIETTA --- ---
    LUBAR: si to zasloužíš ;-) Máš v záloze náhradní povolání. :-D
    LUBAR
    LUBAR --- ---
    MADIETTA: nemusíš mi děkovat veřejně, mně to "jen" dělá fakt velkou radost, když vidím, že, ač jsem v tom laik, jsem někoho dokázala inspirovat :) a že to třeba bude dobře sloužit :))
    MADIETTA
    MADIETTA --- ---
    A i tady musím moc poděkovat LUBAR, protože výslednou podobu ovlivnila právě ona... z díla paní návrhářky se nám nelíbila žádná varianta, kdežto její nápad, jak vyřešit postele, byl ten nejlepší... její obrázek mám ještě někde schovaný. :-) Nakonec jsem ho jen s mírnou modifikací použila a návrh jsem si udělala sama.
    MADIETTA
    MADIETTA --- ---
    _AMBRA_: židle je provizorium pochopitelně... ;)
    _AMBRA_
    _AMBRA_ --- ---
    MADIETTA: přidávám se k pochvalám, moc se vám to povedlo, vypadá to báječně prostorně, zároveň spousta úložného místa, obě děti mají svůj prostor...prostě bomba
    můžu se zeptat, jak to cca vyšlo finančně? (kdyžtak pošta)

    /jen, ještě bych dopořídila pro školáka lepší židli, na psaní úkolu .)
    MADIETTA
    MADIETTA --- ---
    QUAACA: tak ta je z ikea, dá se vždycky dokoupit, ale starší syn jak se večer do postele položí, tak ho v ní ráno najdeme, takže zatím se zdá dostačující.
    QUAACA
    QUAACA --- ---
    MADIETTA: moc hezký, jediný věci bych se bála, že ta zábrana na té vyšší posteli nemusí být dostačující. ale jinak se mi opravdu moc líbí :)
    MADIETTA
    MADIETTA --- ---