• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    MUTATOY8mm / 16mm/ 35mm FILMY / PROMITAČKY / KAMERY a vše kolem
    HYPNOGEN
    HYPNOGEN --- ---
    TAMAGOTCHI: já to viděl už loni a docela mě to tehdy potěšilo ;)
    TAMAGOTCHI
    TAMAGOTCHI --- ---
    TADEK: redka v tom jenom hraje, jako zaporna postava. Nataceny to bylo na film...

    FISHEYE_100: kodak jen tak nezkape - dal se na technologie rozpoznávání osob a predmetu v obraze a v techto technologiích vlastni radu patentu, akorat uz nebude vyrabet film a my nebudem moct tocit takovyhle kraviny, coz je skoda!
    TADEK
    TADEK --- ---
    proc je to ale teda nataceny na redku? *grin*
    FISHEYE_100
    FISHEYE_100 --- ---
    TAMAGOTCHI: Jestli se chce Kodak zachránit tímto, tak jsem skoro rád, že do pár let zkape.
    DAZ
    DAZ --- ---
    TAMAGOTCHI: Mě to přijde super, hlavně to zrno mě velice pobavilo, skvělý nápad ;)
    TAMAGOTCHI
    TAMAGOTCHI --- ---
    ...je složité natáčet na digitál aby to vypadalo jako na film...point je v tom, místo abys filmové zrno dodával v postrpodukci, dodáš ho rovnou na place :D ....ano je to vtip asi pouze pro uzký okruh filmařu...
    NYKRUK
    NYKRUK --- ---
    TAMAGOTCHI: Zrno mi taky není úplně jasný, ale čokoláda moc dobrá!
    SKOT
    SKOT --- ---
    TAMAGOTCHI: přiznám se že to nechápu O:-)
    TAMAGOTCHI
    TAMAGOTCHI --- ---
    k tématu film vs. digital - jde o mojí práci, tak do me!

    Kodak - Čokoláda
    Chocolate - YouTube
    http://www.youtube.com/watch?v=c_wAMUIZEwE


    Kodak - Zrno
    Grain - YouTube
    http://www.youtube.com/watch?v=0bXNGmgUg2w
    JCK
    JCK --- ---
    RED_KOMUSO: no to o ztrátě osobnosti se mi moc nezdá.. film prostě ty duše krade, narozdíl od digitálu... ale osobně nemám problém točit na film a promítat z dcpčka...
    RED_KOMUSO
    RED_KOMUSO --- ---
    OTAKAR_KUBIN: Co 35mm? Od tý doby, co se netočí klikou, mi film přijde děsně přetechnizovanej - ztratil osobnost.
    SKOT
    SKOT --- ---
    OTAKAR_KUBIN: to by byla adekvátní reakce ve chvíli kdy by někdo zakazoval promítat klasickým způsobem, tenhle spor vidím v tom že nějaké klubové kino si za pomoci petice chce vymoci na distributorech aby jim poskytovali filmové kopie k promítání bez ohledu na to že to pro ty distributory bude znamenat náklady navíc; já nezpochybňuju že digitální projekce může být pro někoho méně autentická, jen si myslím že tohle není morálně příliš ospravedlnitelné; pokud někdo žádá onen autentický zážitek z klasického promítání tak si za "nadstandart" přece naopak bude ochoten připlatit, kino distributorovi zaplatí adekvátně navýšený poplatek a výsledkem bude celkem výhodné win-win rozuzlení; je ale potřeba si uvědomit realitu a pochopit že standart je digitální kopie, nadstandart ta analogová, s tím žádná petice nic nezmění
    OTAKAR_KUBIN
    OTAKAR_KUBIN --- ---
    SKOT: a jsou tací, co si myslí dokonce i toto:

    # 3,268
    08:17, Nov 20, Alexander Horwath, Austria

    This is not only about individual memories and desires, but also about applying - as a civilization -what hundreds of years of human history, culture and experience have taught us: that in order to transmit to future generations a form of expression which (in our case) has been hugely influential for more than a century, it is necessary to also transmit it as a material and functioning system; this system is an essential part of its meaning.

    The meaning of film can't be transmitted as an abstraction ("let's just keep the 'content'"), but only in the concrete form it took when it first became public - the material, functioning system of film is part of the content of each individual film. So, in order for film's manifold historical forms to be fully grasped and understood a few hundred years from now, they need to persist both as artefacts and as practices: as film 'objects' and as 'performances'.

    (z komentářů pod petičními podpisy..)
    OTAKAR_KUBIN
    OTAKAR_KUBIN --- ---
    SKOT: nojo, asi nemají tak štědrou státní/unijní podporu jako my..
    SKOT
    SKOT --- ---
    OTAKAR_KUBIN: moc nechápu smysl té petice...přijde mi to jakoby kino nemělo na investici do digitalizace tak hledá zástupné důvody proč je klasické promítání to nej a snaží se to vnutit distributorům
    FISHEYE_100
    FISHEYE_100 --- ---

    Bruce McClure
    Live cinema solo

    pá 14. října 2011 v 20:00

    Bruce McClure je americký audiovizuální performer procující s mnohonásobnou 16mm projekcí. Jeho práce vycházejí z tradic expanded cinema, avšak posouvají ji na novou rovinu výrazně smyslového až meditativního zážitku. McClure používá pro projekce jednoduché barevné struktury a rytmické vzorce, většinou kreslené přímo na povrchu filmu, které poté optickou manipulací na plátně zkládá do nového, postupně se rozvíjejícího obrazu. Zvuková část performance je rovněž dílem optického čtení zvuku, respektive výtvarných prvků na povrchu filmu přehrávaných tak, jakoby byly zvukovou vlnou - dále rozvíjenou kytarovými efekty. Jeho představení je díky své výrazně senzorické kvalitě jedním s nejpůsobivějších živých audiovizuálních projektů současnosti.

    Školská 28: Komunikační prostor / Bruce McClure
    http://skolska28.cz/page.php?event=490
    NYKRUK
    NYKRUK --- ---
    Ahoj,
    stala se mi taková věc, že jsem si koupil na Aukru objektiv k foťáku značky Cosina a protože jsem se do něj zamiloval, tak jsem hledal další věci a musel jsem si koupit i kameru super 8 Cosina SM-874 za 250,- korun :) V brašně je několk kazet s datem použitelnosti do roku 1981 :) Je to úžasná mašinka, ale absolutně netuším, jak se s tím zachází. je tu někdo, kdo by předal zkušenosti, případně kopii nějakého návodu?
    Díky
    JCK
    JCK --- ---
    THX_1138: a s jakym mountem? asi zadny v super16 ze? pocet? prislusenstvi? cena? sem s tím...
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam