• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    MUTATOY8mm / 16mm/ 35mm FILMY / PROMITAČKY / KAMERY a vše kolem
    ICHE
    ICHE --- ---
    JCK: a az ty filmy prestanou prodavat zacnes to krajet z 35? :))
    HROBO
    HROBO --- ---
    JCK: inverzi, no a ja za dva tyzdne idem prec, tak to asi nestihneme...
    JCK
    JCK --- ---
    HROBO: máš negativ nebo inverzi?
    buď to pošli redovi do ostravy http://redprocessing.tomhudecek.co.uk/
    nebo jestli na to nespěcháš tak cca za dva-tři tejdny budu dělat várku inverzí blíž ku praze, tak k tomu můžu pár rolí přidat...
    HROBO
    HROBO --- ---
    takze u skodu uz nevyvolavaju farebny super8, nejake napady, kde by mi to vyvolali?
    JCK
    JCK --- ---
    LUKASHIVA: dva koutouče jsou po cca padesáti minutách, takže máš necelou polovinu, 16mm/evropská/klubová verze mohla bejt kratší... na začátku dílu by mělo bejt jeho číslo a občas i poznámka kolik koutoučů je celkem...
    ohledně ceny sjeď ebay/aukro... (http://aukro.cz/listing.php/search?string=film+16mm&category=0)
    LUKASHIVA
    LUKASHIVA --- ---
    Ahoj, mám na vás, znalce fimového materiálu dotaz.
    Kdysi dávno jsem našel na Žižkově u popelnic krabici s 16mm filmem Gone with wind (Jih proti Severu).
    Od té doby se se mnou stěhuje z místa na místo bez toho, aby se octl na promítačce, takže jsem nikdy nezjistíl jestli je komplet. Proto bych se chtěl zeptat:
    1) film má podle imdb 238 minut. Já vlastním dva plné kotouče. Tedy, koli minut filmu průměrně obsahuje jeden kotouč?
    2) v případě, že bych se ho chtěl zbavit, tzn. prodat, má dnes takováhle věc nějakou finanční hodnotu, případně za kolik se dá zpeněžit?

    Předem díky za odpovědi.
    FISHEYE_100
    FISHEYE_100 --- ---
    OTAKAR_KUBIN
    OTAKAR_KUBIN --- ---
    chacha

    Keanu Reeves: the future of cinema
    Why I made a documentary about the differences - and affinities - between digital and celluloid

    I grew up with film. I understand how it can make you feel nostalgic. It stands for a halcyon past, like memories of your mother's cooking. Celluloid is a fantastic, romantic medium. But technology is evolving fast, and in exciting ways. And that's the reason I wanted to produce and present Side by Side, a documentary that asks how film-making is changing in the digital age.

    The film tracks the losses and gains of Hollywood's move to digital cinema. Over a year between 2010 and 2011 director Chris Kenneally and I spoke to dozens of film-makers about working in an industry that is in the process of reinventing itself. We heard how digital had enabled the imagination of directors such as James Cameron, David Fincher and David Lynch – helping them create new worlds in which to develop their style. We also heard from directors such as Christopher Nolan, who was – at that point at least – unconvinced that digital could match up to the quality he had come to expect from film stock.

    Keanu Reeves: the future of cinema | Film | The Guardian
    http://www.guardian.co.uk/film/2013/feb/14/keanu-reeves-future-of-cinema
    FISHEYE_100
    FISHEYE_100 --- ---
    Možná chceš spíš toto. Projekce archivního - nerestaurovaného filmu může skončit často hořením.
    MAART
    MAART --- ---
    FISHEYE_100
    FISHEYE_100 --- ---
    MAART: Eumig série 800, někdo má rád i řadu 600.

    super 8 database, projectors eumig
    http://www.super8data.com/database/projectors_list/projectors_eumig/projectors_eumig.htm
    HYPNOGEN
    HYPNOGEN --- ---
    MAART: meos duo je u nas asi nejlepsi (vs. nejdostupnejsi) 8 mm promitacka... stoji ale 5x vic nez meoluxy, pricemz nahradni lampa do ni stoji naopak 5x min no.
    MAART
    MAART --- ---
    zdravim

    nemeli byste nekdo na pujceni promitacku na 8 mm film. (ktera nepali filmy:), mame starsi meolux, ale ta je dost nebezbecna) Nebo, alespon doporucit nejakou jinou ktera je spolehliva. Mate zkusenost napr. s Meopta Meos duo?
    Mame mraky kotoucu po dedovi a potrebujem je projet, abychom vedeli, ktere nechat prevest.

    dikas.
    NEUROKMOTR
    NEUROKMOTR --- ---
    Pro všechny milovníky experimentů se 16mm filmem..
    [ LOV NA BOGHORA / kinomovie / 19.12.2012 / CR - Praha - NOD ]
    FISHEYE_100
    FISHEYE_100 --- ---
    OTAKAR_KUBIN: Ten článek si pamatuju, nějak matně mám v paměti ten pocit neurčitého vizionářství.
    OTAKAR_KUBIN
    OTAKAR_KUBIN --- ---
    NYKRUK:
    FISHEYE_100:

    ke snahám UFD o vytvoření paralelní distribuce 35mm viz třeba http://cinepur.cz/article.php?article=2352 .. až opadne nemoc nebo aspoň zabere paralen, tak napíšu víc (kde brát filmy za malý peníz), snad i někde vyhrabu hard-copy toho článku a naskenuju
    NYKRUK
    NYKRUK --- ---
    Hoj, máme u nás ve městě pomalu umírající kino s 35 mm promítačkou a chtěl bych zkusit protlačit alternativní program, aby toto zařízení bylo aspoň nějakou dobu využité, než budou peníze na digitalizaci. Znáte nějaké archivy, odkud by se daly filmy půjčovat?
    HYPNOGEN
    HYPNOGEN --- ---
    FISHEYE_100: nevezme.. opravdu horsi. ultra cool suprtrupr barvicky a vyjetosti dostanes na prosly matros, ktery je cerstve exponovan. nemusi byt ani prosly, jen staci jej nechat pect na slunci apod.

    naopak matros, ktery byl exponovan kdyyysi davno jen debilne sumi, sedne, zrno se hnusne shlukuje, vytrati se jakoby citlivost, cele to pak vypada podexponovane atd. je to akorat kentus, fakt.
    HYPNOGEN
    HYPNOGEN --- ---
    TETREV: zasadní je, zda je tam cb nebo barva..
    barevny film (foma, orwo) by byl 100% mrtvy, kdezto z cb by se neco dostat asi dalo... zavoj by se pak odstranil postprocesem v PC.

    ICHE: prave ze stareho materialu, ktery byl natoceny/nafoceny kdysi dostanes mnohem horsi vysledek nez kdyby jsi na nej tocil/fotil dnes..

    precti si neco o latentnim obrazu, jeho trvanlivosti apod.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam