• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    GIDDYMOONCUP, LUNETTE, LADYCUP, DIVACUP a další --- vychytávka pro menstruující ***
    LAIRE
    LAIRE --- ---
    GIMEL: tímhle zase odstrašíš "normální" ženský, který bio považují za nesmysl
    GIMEL
    GIMEL --- ---
    Pokud by gynekolog vůbec věděl, o čem je řeč :))
    spíš bych napsala "ptejte se ve svém biokrámku", tam je asi větší šance, že ho koupí.

    BOUCNER
    BOUCNER --- ---
    LAIRE: přesně :-D
    LAIRE
    LAIRE --- ---
    KETHAMINA: jo a v lékárně jim řeknou, že to nemají, a gynekolog jim vysvětlí, že je to strašně nezdravý:) To už spíš "hledejte na internetu"
    KETHAMINA
    KETHAMINA --- ---
    já bych podporovala s klasikou

    www.mensturacnikalisek.cz

    a třeba s heslem "ptejte se ve své lékárně či gynekologa".
    CHANA
    CHANA --- ---
    MARGARITKA: mně by anglické stránky odradily na sto procent
    MARGARITKA
    MARGARITKA --- ---
    nejobjektivnejsi odkaz je podle mne tenhle, ale je dost dlouhy a ne kazdy je schopny si to prelozit, coz muze mit odrazujici efekt... http://menstrualcups.wordpress.com/
    GIMEL
    GIMEL --- ---
    Mám k dispozici grafika. Už jsem se s ním o tom bavila a na otázku, jestli by něco pro nás nechtěl spáchat, odpověděl "no klidne, kdyz nekdo da dohromady koncept a texty :)"
    BOUCNER
    BOUCNER --- ---
    osobně věřím tomu,že by dokázala dát takovýmu letáku šmrnc,kdyby se jí chtělo ho navrhnout...
    BOUCNER
    BOUCNER --- ---
    no a co třeba zkusit přemluvit Magi:-))
    IKA
    IKA --- ---
    tak este sa trochu vratim k tej pripadnej propagacii:

    obrazky boli len ilustracne, pacilo sa mi, akym sposobom autori narabaju s tabuizovanou temou - ze aj nieco take citlive sa da ukazat hravo a veselo.

    tj tieto konkretne obrazky som pouzila len na ilustraciu, akym smerom by mozno bolo dobre sa vybrat (ak najdeme autora - grafika/ilustratora, ktory by do toho siel).
    zatial som nebrala ohlad na pripadne limity produkcie.
    samozrejme, kvalitny informacny text by urcite mal byt sucastou letaku/samolepky, pretoze inak by to cele trochu stratilo zmysel.

    ale som presvedcena, ze putava vizualna stranka (mozno dokonca zlahka provokativna) dokaze k informacii pritiahnut viac zaujmu ako suchy piktogram alebo ako samotny text.
    BOUCNER
    BOUCNER --- ---
    LICINDA: mě se třeba taky obrázková forma moc nelíbí,ale to bude tím,že takovýhle letáčky prostě ignoruju...musí mě zaujmout heslo...přiznejme si,že reklamu se sloganem "Neuniklo vám něco"si musí přečíst každý...máme je nalepený v divadle na záchodech a kouknu na to pokaždý:-D a přitom se mě to netýká
    LICINDA
    LICINDA --- ---
    LICINDA: teda nechci tim IKu nějak urazit, to ne.. ale myslím pro tuhle akci mi připadají nevhodné..
    LICINDA
    LICINDA --- ---
    uff, teda ty obrázky mi teda moc fajn nepříjdou, spíš takový hloupý... ale to je věc názoru. Myslím, že větší efekt by měl ten čb obrázek srovnání tamponu/vložky/kalíšku... a proč nedávat stránku? "Že z toho mít nic nebudeme"? "že budem dělat reklamu konkrétní firmě"? předpokládám, že smysl té propagace je to, aby se o něm dozvědělo co nejvíce lidí, a v obou případech (i se stránkou i bez) z toho budeme mít právě to, že se kalíšek rozšíří --> smysl akce. A třeba hodit tam jen odkaz www.kalisek.cz.... případně dát tam jen jména výrobců, všech, co známe, někam dolů. Nějaké jméno určitě uvízne v hlavě a kdo bude chtít, zapátrá...
    CMLKA
    CMLKA --- ---
    FANAE: ja si sedam uplne na bobek lip se pak tlaci
    ANABEL_LEE
    ANABEL_LEE --- ---
    IKA: to je vtipny, zejmena to s tim cyklem, klidne by se to dalo pouzivat ve vyuce
    FANAE
    FANAE --- ---
    Tak potrebuju k tomu minimalne pul hodiny, vanu a pevny nervy ale nakonec se mi to podari... Uz se tesim az budu mit ten cvik :)
    A to asi delam neco spatne, ze ho mam vzdycky nekde strasne hluboko, ze? Zandam normalne na kraj, ale jakmile si sednu , projdu, tak uz je kdo vi kde.. :)
    Ale za celou noc neprotekl, takze super:)
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam