• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    LALINAObrana občana
    MNR
    MNR --- ---
    uz mi zase neco poslala p.Kindermanova
    http://www.uzvasmamedost.cz/

    je to takova petice nepetice.zatim jsem to nepodepsal, ptze fakt nevim, co si o tom myslet. je to dlouhy text, ktery nerika nic konkretniho, jen obecne popisuje tristni situaci v politice.tezko rict, jestli to -bez konkretniho cile - ma vubec smysl
    MNR
    MNR --- ---
    JENIIK: z pulky souhlasim, totiz ze je potreba udelat mhd tak, aby se ji lide nestitili a byla opravdu kvalitni alternativou autodopravy.

    nikdy by mnr samozrejme nenapadlo nekomu neco zakazovat,
    ale jsem toho nazoru, ze sednout v garazi za volant, polozit si vedle sebe aktovku a vyrazit do mesta, kde je obrovska kolona aut s jedinym pasazerem, ktere brani tramvaji se stovkou lidi projet - to povazuju opravdu za nespolecenske.
    ale samozrejme - pravo to udelat ma kazdy.

    s vetou "Donutit je prostě blbé slovo, nalákat je to, co by se mělo používat" se naprosto zotoznuju. nabidnout opravdu kvalitni alternativu a zaroven nenasilne vychovavat.
    LALINA
    LALINA --- ---
    JENIIK: jenže to mesto může bejt i k žití, když se chce... o to jde, nedovolit pokud možno co nejvíce hovadinismum, aby se staly.
    Nota bene za nase prachy...
    JENIIK
    JENIIK --- ---
    MNR: jenže rozdíl je v prostředcích. Pokud kravaťákům ukážeš veřejnou dopravu takovou, že se jí nebudou štítit, tak ji budou používat. Jde i o fakt, že budovat obrovské kancelářské stavby uprostřed města, kam se autem dostat nedá je hovadinismus.

    Donutit je prostě blbé slovo, nalákat je to, co by se mělo používat.

    Navíc existuje skutečně hodně lidí, kteří jsou zvyklí na to, že ráno vlezou pomalu v papučích do garáže, nastartujou a dojedou do garáže v práci. Je toto nespolečenské jednání? Proč by to neměli dělat?

    Celý ten problém je problém špatného urbanistického plánování a demence kreténků, co musí mít IT firmu na václaváku i když k tomu není nejmenší důvod.

    Mě taky nebaví chodit v zimě 5 minut na metro, když mám na to zajet do práce autem. Rychleji a pomalu i levněji. Celý den mi to zpříjemní.

    Tohle není o sobeckosti, tohle je jen a jen o tom, že lidé žijící ve městě si uvědomili, že žít ve městě je sice super, ale bylo by nejlepší, kdyby v něm žili sami. Je to něco za něco.
    MNR
    MNR --- ---
    jasne ze mhd momentalne stoji za vyliz..., jenze to je prace magistratu. princip dobre fungujici a vyuzivane mhd je pro mesto dulezitejsi nez auta
    MNR
    MNR --- ---
    nazor, ze kravatak musi jezdit autem je (pardon ale opravdu je) demence
    MNR
    MNR --- ---
    JENIIK: este jsem ten pripad neprocetl, takze nevim, o co jde, ale prosimte
    s terminem ekologisti bacha.
    tenhle neologism, ktery si vymyslel pan profesor prezident, sice muze byt vuci nekterym nemyslicim radikalum trefny, nicmene je zavadejici a byl zaveden proto, aby diskreditoval nektere snahy obcanskeho sektoru proti ekonomicko-prumyslove lobby


    pokud vynecham transit (v tom pripade mas pravdu), meli by si spis ridici uvedomit, ze neni unosne si vozit zadek sam v aute pri dennodenni ceste do prace. troufam si tvrdit, že 9/10 prazske autodopravy je naprosto zbytecne. pouha lenost a snobism (spousta ridicu by se nesnizila k tomu, aby jela "sockou")
    samozrejme, ze jezdit muzou a nikdo by jim to nemel zakazovat. spis je nutne je vychovat k tomu,aby dobrovolne pouzivali MHD, kolo, nebo nohy
    LALINA
    LALINA --- ---
    JENIIK: :-)
    JENIIK
    JENIIK --- ---
    LALINA: no tak jsem to myslel ;-)
    JENIIK
    JENIIK --- ---
    LALINA: já když jezdil v kvádru, tak jsem si raději nesedal, přecijen vyčištění kvádra od bordelu není zadarmo. A stůj v MHD hodinu, než se dostaneš kam potřebuješ., S hromadou papírů a notebookem na rameni. To není jen o pohodlí, ale i o zdraví.

    Hromada dementů, co jezdí jen v šusťákovce od telky do práce si myslí, že je to rozežranost, ale ono je to prostě složitější.
    LALINA
    LALINA --- ---
    JENIIK: nenese? to nás nemusí mrzet, výnosy jdou stejne magorstrátní mafii a jejich poskokům, takže...
    JENIIK
    JENIIK --- ---
    LALINA: základem není ani tak zastavení rozvoje města, jako spíš menší hustota zástavby s předimenzovanou dopravní sítí. Tedy naprostý opak toho, co se děje.

    Jénže to tolik nenese, že ;-)
    LALINA
    LALINA --- ---
    JENIIK: ale je .-))) jenom by se museli naučit jinak myslet:-)
    askoli...jsem vcera jela tramvají a jeli tam dva mladí spoluobčané se psem a bylo těžko určit, kdo z tech tří smrděl víc....z nich vizuelne ten cokl byl z nich nejcistější :-) Tak jsem prchla na druhej konec vagonu a zapřemýšlela jsem o autě .-))))
    JENIIK
    JENIIK --- ---
    no to asi není moc alternativa pro kravaťáky ;-)
    LALINA
    LALINA --- ---
    kdysi sedeli na magistráte dementi, kteří prosadili stavbu magistrály prostředkem města. Tím byl určen prachneštastný způsob dopravy v Praze na mnoho desítek let dopredu.
    A pritom šlo tehdy zvolit jiné varianty, které ovšem nebyly v danou chvíli tak rychlé a levné....
    Jde o to, aby dneska (taky kvůli úplně jinejm vecem, než je obecní zájem) nevznikly podobny kiksy, který už budou prakticky nevratně ovlivnovat život ve meste po dalsí desítky let...
    LALINA
    LALINA --- ---
    staví tam bus :-)
    JENIIK
    JENIIK --- ---
    LALINA: místo pro auta by to nebylo, kdyby třeba všechny kancelářské budovy měly dostatečný počet parkovacích míst alespoň pro lidi, co v nich pracují a podobně.

    Když pracuješ jako "nikdo" na Brumlovce, tak nedostaneš možnost zaparkovat. Vůbec. A pak se lidi divěj.

    A zrovna kraviny jako Brumlovka jsou k ničemu, to mě třeba štve nejvíc asi.
    LALINA
    LALINA --- ---
    JENIIK: jasně, kola jsou dokonala blbost...
    ale tohle je plán města na dost let dopředu, tam trochu toho vizionářství patří...Bez něho, bez toho vyjádření ideálního přání lidí (jak bych chtel, aby to tu jednou bylo") by to tady casem bylo opravdu jenom místo p"ro auta...ale ne mesto, ne domov...
    JENIIK
    JENIIK --- ---
    LALINA: jenže pokud ekologisti nepochopí, že to město musí jít v první řadě objet jinudy a to i po periferii, tak bude plné aut... O to tady jde. Mě se taky magistrála před majestátní budovou hlavního nádraží nelíbí, ale zatím to prostě jinak nejde. Ty auta někudy projet musí. A městská doprava vše nevyřeší. Snaha posadit lidi na kola pak zavání demencí, lidi to srovnávaj s Amsterdamem, ale zapomínají na fakt, že Amstr je na rovině, kdežto v praze je hromada kopců. A pak samozřejmě historie a zvyky obyvatel.
    LALINA
    LALINA --- ---
    no já na to jeste nekoukala, ale moje priorita rozhodne není mesto pro auta. Ne město mega obrovský, bez zelene, volných ploch , plny silnic a zplodin a lidi aby tam byly jenom trpenej hmyz na vymření zoufale se prodírající a kličkující mezi auty.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam