• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    IM_MORTALGPJP aneb Patočkova dmnce
    MATAKARI
    MATAKARI --- ---
    Zdar jak cip... Congratulations maturantum... Jak se vsichni mate?
    CHICA
    CHICA --- ---
    PIZMA: sice reaguju pozdě, ale měla jsem v plánu tam jít.... ale zákeřná nemoc mi zmařila plány a musela jsem se učit na přeloženou zkouškub z minulýho tejdne.......
    tak doufám, že kdo byl, tak si to užil
    CENDA
    CENDA --- ---
    SLAJER: Pozde :P
    SLAJER
    SLAJER --- ---
    EEELI: jj acka, cecko melo drake...
    SOBBY
    SOBBY --- ---
    heeej:)) nazdarek
    CENDA
    CENDA --- ---
    EEELI: Acka.
    EEELI
    EEELI --- ---
    Koukám jako blázen, co je to tady za diskuzi, taky jsem bývalý student, ale bez maturity na GPJP:( Moje třídní byla Otčenášková, největší problém jsem měla s Nushartovou a když jsem tady koukala do historie, tak mě nejvíc pobavilo tohle -> moje noční můra, fyzika s nushartovou:DDD


    vy kdo jste tady maturanti z 2007 - Karbanová byla třídní áčka nebo céčka?
    PIZMA
    PIZMA --- ---
    CHICA: máš v plánu tam jít? :)
    CENDA
    CENDA --- ---
    CHICA: Hmm dik.!! Divny no. Nikde jsem to nevidel. :( Byvale studenty ani nikdo nepozve. :X
    CHICA
    CHICA --- ---
    to by mě zajímalo, proč o téhle akci nikdo nic neví.... http://gpjp.cz/doc/materialy0809/gpjp_fest2.pdf
    MAJAK
    MAJAK --- ---
    Soutěž o nejlepší povídku pro středoškoláky (Cena Waltra Sernera): check this: http://www.pwf.cz/cz/festival-spisovatelu-praha-2009/soutez/
    PIZMA
    PIZMA --- ---
    BLUETONY: tam občas zajdu náhodou :) ale tedka nemám přehled co tam dávaj, ale jinak kino fajn:) nikdo tam neni a tak
    BLUETONY
    BLUETONY --- ---
    {reply PIZMA}: hele víš kde teď promítám jen tak zue srandy? nejsou z toho zadny penize, ale chodim tam ze srandy...bio oko +)
    PIZMA
    PIZMA --- ---