Jenom si postěžuju. Můj
problém s nekontrolovatelným datovým provozem systému schovaným pod Documents & Sync přetrvává i po update na 14.0.1. I zavolal jsem na Apple support. Volám ze Švýcarska, nakonec jsem se i dostal k někomu anglicky mluvícímu, neboť objasnit problém zvládám dost těžko i v mateřštině, natož ve francouzštině. Asi 20 minut on hold (hrajou strašný songy), asi 10 minut hovor. Pak pani na druhým konci řiká něco jako aha, už jsme na to přišli, ještě na chvilku vás dám na mute. V tu chvíli se hovor ukončil. Za chvíli mejl, napůl automatickej česky (moje apple ID je v CZ regionu), napůl anglicky:
I apologise but it appears that we were disconnected. I have tried to call you back but I am unable to reach you. We have additional information to provide to you to resolve your issue so if you need any further assistance on this specific issue, please call us on our main line 08001076285.
Samo nikdo mi zpátky volat nezkoušel. OK, volám na to číslo, to neexistuje (asi... tři pípnutí a konec, v tu chvíli t nemám jak ověřit z jinýho telefonu, volám operátorovi, ten potvrzuje).
Uložim dítě k odpolednímu spánku a druhej pokus, teď mám z mejlu aspoň číslo mýho ticketu. Dalších asi 20 minut mě připojujou, nakonec sympaťák Steve se připojuje přes screensharing k mýmu telefonu (whoa!) a kouká na ty strašný čísla. Říká aha, je to asi jasný, moment. Modří už vědí, nebo aspoň tuší... v tu chvíli se hovor ukončuje.
Za asi dvě minuty stejnej automatickej mejl tentokrát komplet anglicky, Steve byl autentickej. We tried to reach you. Jojo, tried to reach me my ass. Link na moje caseid mě na Macu i na iPadu hází na generickou stránku podpory, jenom na telefonu mi nabízí víc možností (domluvit si schůzku, hovor nebo chat). Volim chat. Telefon automaticky otevírá rozhraní v němčině, inu Švýcarsko, co na tom, že v tomhle kantonu se německy nemluví. Přepnout to nejde a hand over chatovacího okna do Macu nefunguje.
Potřetí vysvětluju problém, řikám týpkovi (anglicky) že jistě má pod mým case id nějaký záznamy, zkoušim z něj vytáhnout, jestli mě jen napínali, nebo na to fakt přišli. Týpek mě nechá pustit diagnostiku na telefonu, ale samo na nic nepřijde, (přinejmenším) protože sedim doma na wifi a přes cellular žádný data netečou. Jako trotl si s nim píšu na telefonu, i když sedim u Macu. Prej ať to odnesu do Apple Store. Namítám, že snad už o tomhle problému museli slyšet. Po chvíli prej ať to teda zazálohuju a zresetuju do továrního nastavení (plán na dnešná večer...).
No, na podvečer mám domluvenej hovor z podpory, tak teda uvidíme.
It just works