• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    DOCTOR23Kemping a Freefleking
    QWWERTY
    QWWERTY --- ---
    MIK23: yup, podle mě, když se budeš držet Vanga a podobných stabilních outdoor značek, tak to nepředstavuje žádný extrémní riziko, resp. ne větší než běžný plastový nádobí :)
    MIK23
    MIK23 --- ---
    QWWERTY: jenže co tak studuji tak pouze některé bambusové nádobí je z vláken a tak se to spojuje touhle srackou.
    Bůh ví co testovali, když se to rozpadalo. Tím Vango nádobím malej tříská, padá to běžně po otevření skříněk po nějakém tom terénu a tak a žádný problém. Tak nevím no.
    QWWERTY
    QWWERTY --- ---
    QNEDLEEQ: ta prilozena zprava imho nevypada az tak drasticky
    kontaminácia potravín formaldehydom resp. melamínom je porovnateľná s tradičnými plastovými výrobkami na báze melamínu.
    Pôvod výrobkov, ktoré nevyhoveli požiadavkám zdravotnej bezpečnosti vo vzťahu k migrácii formaldehydu a melamínu bol v 95 % z Číny
    Z 28 vzoriek 4 vzorky [3x Cina, 1xCR] čo tvorilo 14,2% všetkých testovaných výrobkov nesplnili požiadavky zdravotnej bezpečnosti v ukazovateli migrácia formaldehydu.


    takze 14,2% nevyhovelo, problemovy je dovoz z Ciny (u ktere stejne vsichni vime, ze se na nejaky bezpecny limity kasle) a jinak je kontaminace srovnatelna s beznym plastovym nadobim ... pokud si clovek myslel, ze ji z prirodniho dreva, tak je to asi do jiste miry zklamani, ale jinak asi zadna tragedie
    to uz by me vic pobavilo oznaceni bio a setrne k prirode, kdyz se bavime o procesovani formaldehydu :D

    + ten vitalia clanek psal nejspis nejaky alarmisticky copy-writa-pasta diletant
    "pocházela většina z Číny, jen dva produkty byly z Německa" .. pritom v tabulce je i Polsko a ČR
    MIK23
    MIK23 --- ---