• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    BECKOPracujete/podnikáte v cestovním ruchu? Výměna zkušeností, každodenní i nevšední situace s tímto byznysem spojené
    INS_KAOS_KRU
    INS_KAOS_KRU --- ---
    IKARIE: na běhání po praze s turistama imo kurs ani nepotřebuješ... koukni na netu po různejch prague tours ala pauls tour a podobně a jen se zeptej jestli nehledaj průvodce... jak je to s prachama nevim)
    IKARIE
    IKARIE --- ---
    ja bych se taty chtela poptat na kurz pruvodce cestovniho ruchu.
    studuju filosofickou fakultu v brne, obor spanelsky jazyk a literatura-portugalsky jazyk a literatura a magistra bych chtela dodelat od pristiho roku v praze, ale potrebuju se uz necim zivit a ucit po jazykovkach me zas tak moc nebere. takze behani po praze s turistama pri skole mne prisla jako zajimava alternativa .)

    tak by me zajimaly zkusenosti - kde kurz delat, na co ho delat (praha/cr/evropa?), kolik stoji, jake je pak uplatneni, zkusenosti kdo to delate.. etc.

    diky a doufam, ze nejsem OT ;)
    MIORIEL
    MIORIEL --- ---
    nebo :)
    MIORIEL
    MIORIEL --- ---
    neznate nejakou cestovku, ktera se specializuje na Azii, resp. Cinu? jsem studentka sinologie a docela bych chtela vedet jak to tam funguje, pac to je takova jedina prace co mne napada ze bych mohla delat:(
    BECKO
    BECKO --- ---
    BOPA: tak to mě někdy vezmeš s sebou, chtěla sem se tam vždycky podívat..pod jakou cestovkou si jezdil?
    BOPA
    BOPA --- ---
    BECKO: Jako průvodce - poznávačka, spaní v kempech, tábořištích, ve volné přírodě, nějaké treky, atd atd
    BECKO
    BECKO --- ---
    BOPA: zatím nevlastním, ale budu vlastnit agenturu, ve které pracuju (dejme tomu rodinnej podnik), konkrétně de o CA Nova Tour Vyškov, ale to něco řekne možná tak pár lidem na okrese.) ty si pro tu cestovku jezdil jako delegát nebo jako řidič?
    BOPA
    BOPA --- ---