zaregistroval jsem tady nekolik dotazu ohledne preprav aut, osobnich veci apod. (po mori) tohle by snad nekomu mohlo pomoct (jde spiso o voditko pro spedice, ale da se z toho vycist vse potrebne):
vzhledem k pretrvavajicim provoznim / dokumentacnim problemum u preprav osobnich svrsku / diplomatickeho carga jsme nuceni s okamzitou platnosti aplikovat tato jednoducha pravidla pro akceptaci knihovani :
1/ mozno knihovat pouze v m/h
2/ jako shipper musi byt na b/l uvedena renomovana stehovaci spolecnost (international movers ) ( napr. Move One, Interdean, AGS, Corstjens, Crown, Interspedition Zeman, Hruby Moving, Albatros Moving, Sagitta atp…. )
3/ v pripade, ze v ramci zasilky je prepravovano take motorove vozidlo (za predpokladu , ze jsou splneny zakonne podminky pro jejich dovoz do zeme urceni ), je nutno v ramci knihovani dat prohlaseni o bezpecnosti ( viz nize ), v opacnem pripade je nutno dodat IMO deklaraci a zasilka bude prepravena jako IMO s prislusnou prirazkou, platnou pro danou destinaci . VIN , typ vozdila a rok vyroby se musi uvest do b/l deklarace .
Text prohlaseni :
"We confirm that the vehicle offered for shipment complies with the requirements of IMDG code Special Provision 961 and that the fuel tank(s) of the vehicle is empty and installed batteries are protected from short circuit"