• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    OOPSMulti-Touch: novy zpusob ovladani PC
    OOPS
    OOPS --- ---
    CRITT3R: dude, tak se nekdy stav, neasi :-P ... co trebas v pristim tydnu?
    CLAD
    CLAD --- ---
    CRITT3R: reactivision funguje na podobny hardwaru, jen to chce kameru (nebo kamerY) s vyssim rozlisenim. kdyz jsme ho zkouseli na nasem stole, potrebovali jsme dost velky obrazky, aby je to dokazalo rozpoznat (rozlisit), cca jeden na A4.
    CRITT3R
    CRITT3R --- ---
    OOPS: cau, dyz bude cas docela bych nekdy kouk co vsechno uz s tim umite eventuelne do toho pridal naky dalsi myslenky, pokud budete mit zajem... my chteli delat reactivision, coz je sice trochu jina ale i trochu podobna vec...
    XDEU
    XDEU --- ---
    psychoz > jojo, uz sem na to koukal drif. touchlib je podporovanejsi a uz na to existujou veci ale je to moloch s opencv, opentouch je lehka stridma vec... skocim na to ted, dam vedet az to bude hejbat kurzory v X... uz se tesim na google earth :)
    OOPS
    OOPS --- ---
    jinak to video neni zrychlovane ani zpomalovane .)
    CLAD
    CLAD --- ---
    vytunenej smoke :)
    OOPS
    OOPS --- ---
    natocil sem nove video s upgradovanym smokem a psytrance:

    http://www.brightcove.tv/title.jsp?title=1240481556

    (umisteno i na multitouch.cz)
    PSYCHOZ
    PSYCHOZ --- ---
    XDEU: no co se detekce tyce tak se vetsinou pouziva opencv knihovna, teda alespon ja jsem ji pouzil a touchlib na ni taky bezi. pak je tu http://opentouch.googlecode.com/svn/trunk/src/BlobDetection/C++/ , nicmene nezkousel jsem jen koukal (http://solydzajs.wordpress.com/2007/09/01/opentouch-testing-demo-videos/).
    OOPS
    OOPS --- ---
    CLAD: jasny ... zitra v jednu je to ok. budu tam.
    CLAD
    CLAD --- ---
    OOPS: s HDV capturingem pres firewire nepocitej. mozna grabovat HDMI vstup pre Decklink Intensity, ale je otazka co na to touchlib.

    co se tyce invexu, schuzku bych si dal v artcomu, nebo nekde u nej, musime probrat i nejaky dalsi veci. treba zitra ve jednu...
    mame tri osmiuhelniky a jeden obdelnik 1x0,75m ... dalsi nebudeme vyrabet dokud nebude lepsi software, uz v tom vysi pres 100 papouchu...
    OOPS
    OOPS --- ---
    (s prezentaci ArtComu, popr. Prozety, popr. kohokoliv jineho - kdo se na projektu podili - se pocita, tzn. muzeme nachystat materialy nejenom o multitouchi, loga atp.)
    OOPS
    OOPS --- ---
    A taky je potreba si rict, kdo pojede na invex - ja tam jedu urcite s NetDavem a budu rad, kdyz se pripojite, protoze tam budu asi muset resit jeste jine expozice, a bylo by fajn se u toho nejak stridat.
    OOPS
    OOPS --- ---
    Tak mame potvrzeny INVEX - otazkou je chceme GAME HALL (spis deti) nebo DESIGN A TECHNOLOGIE (spis dospeli, pavilon F) --- musime asap sepsat dokument o co jde - smerovat ho do stavu, ze se jedna o novou super technologii, ktera jeste nema vymezene zcela konkretni a komercni vyuziti - aby za to nechteli prachy. A asi bude potreba trochu jiny stul, mate pripraveny i neco jinyho nez to UFO, na kterym delame ted? Na tohle bych se sesel i pres tyden jeste nekde ve meste na kafe a probral to. A v nedeli uz sel primo k veci.
    OOPS
    OOPS --- ---
    nevite nekdo jak pripojit HDV kameru, aby snimala pres Firewire v HD? je to vubec realizovatelne? Mame k dispozici Sony HDV kameru i s Night vision (IR). Takove rozliseni by bylo fer a stacila by jedna kamera.
    XDEU
    XDEU --- ---
    psychoz > ted jsem prosel ty zdrojaky... zakladem je http://people.freedesktop.org/~whot/diamondtouch/xf86-input-diamondtouch-0.2.0.tar.gz, to je primo xinput driver. fuguje asi tak, ze se naloaduje do X, otevre /dev/DiamondTouch a nacita primo bordel co z nej leze z USB... to potom prepocita na rozumne objekty a bloby a laduje primo X API s povely co udelat... takze moznosti sou v ramci dve jak rikas, bud to krouhnout tady a napasovat nejake tcp rozhrani, a resit vse v nejakem standalone daemonu, a nebo detekci primo zpracovat tady... obe varianty maji sva pro a proti, pres rozhrani by slo napriklad podporovat vice nezavislych kamer snimajicich plochu (nevim jaky mate zkusenosti s rozlisenim ale jedna kamerka je docela fuj), naopak vse v jednom by to asi na zacatek zjednodusilo... mrknu se ted jeste na tu zalezitost detekce...
    OOPS
    OOPS --- ---
    ono si lze hrat i s tim meshsize, ale je to jeste provazany s necim jinym skrz na skrz, takze kdyz zvetsis meshsize tak je to jemnejsi, ale zase se to zmensi - haluz, nicmene cele je to pak detailnejsi - hrajes si s mensimi castmi. Este je tam bug s dotyky obou ruk - je tam nejakej lock, ktery znemoznuje pouzivat 2 vzdalene ruky od sebe - kdyz je mas blizko sebe tak to jde. Tak este tohle to chce.
    OOPS
    OOPS --- ---
    rozliseni sem taky zvetsil.
    CLAD
    CLAD --- ---
    jste 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 .

    a myslis, ze tam pujde predelat rozliseni matice smoku na treba dvakrat vetsi?
    OOPS
    OOPS --- ---
    jinak sme trochu upgradovali smoke - pomoci klaves lze zvysovat/snizovat timestep a viskozita - s tim timestep se to bud cele zrychluje nebo zpomaluje - dostali sme se az na rychlosti, ze je to ok s GOA. Viskozita to dela takove lepkavejsi a ukroucenejsi.
    CLAD
    CLAD --- ---
    skoda, skoda, takovej krasnej den. mame tu dalsi navrh, na nedeli. . .
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam