KUA: nic takoveho netvrdim a uz vubec jsem nezminoval ElSpeedo. Ja to myslel hlavne kvuli tomu prostredi - tam je opravdu kde litat. Kdyz nekde fouka, popojede se na jiny kopec, kde tolik nefouka atd. Proste udelat si na tyden vylet se vsim vsudy do "dalekeho" prostredi, kam clovek (z Prahy) jen tak nezavita. Nic vic v tom nebylo.
WICKPICK: a co se tyce vydavani papiru po tydnu letani, tak pokud vim, bylo nas v kurzu tehdy asi 14 a z toho asi 4 papiry nedostali s tim, ze jestli o ne maji zajem, tak si to muzou prijit dolitat jindy a Dalibor jim to podepise az tehdy, az bude mit pocit, ze na to maji.
Ostatne kdyz jsem delal pred 10 autoskolu, tak bylo v osnovach snad 20 hodin za volantem - no nechcete mi snad nikdo tvrdi, ze po 20 hodinach v autoskole je clovek pripraveny na vsechny situace, ktere ho v provozu potkaji, ze? (a to povazuju rizeni auta za mnohem nebezpecnejsi cinnost vuci okoli, nez je pilotovani PK) Kolikrat clovek v autoskole zkousi jizdu smykem, za deste, v mlze, za silneho vetru, na snehu, na ledu... je odpoved nula krat? To na parakurzu clovek aspon zkousi nejake to asymetricke zaklopeni a par dalsich kousku (ma-li to stesti).