LIBENAK: Na nejakou porozitu se muzes klidne vykaslat, na tu to stejne nelita. Mnohem dulezitejsi je, aby sis poridil kridlo, ktery ti bude vyhovovat svym chovanim / abys ho uridil a aby nemelo nejaky designovy vady. Coz se tak obcas stava, ze je nejaky kridlo sice "hodny Acko", ale v nekterych manevrech je to mrcha, co se sama nesrovna. Tohle by bylo asi dobry probrat s nekym, kdo se v tech kridlech vyzna - idealne treba tvuj instruktor ze skoly.
Takze spis si od nekoho nech poradit, jake kridlo by pro tebe bylo dobre a to shanej. Protoze koupit "cokoliv do 30k" muze taky znamenat rychly konec tve zaliby v litani (kdyz ti to treba bude porad klapat pri startech atp.). Bohuzel i to se stava a neni vyjimkou, ze novejsi model nejakeho kridla je horsi nez ten predchozi.
Vim, ze jsem ti asi moc nepomohl, ale aspon jsem se snazil poradit :)
Ja mel to stesti, ze jsem delal kurz na konci sezony a pak jsem si koupil ze skoly to kridlo, na kterem jsem delal kurz. Takze jsem presne vedel, do ceho jdu a kridlo pred prodejem proslo technickou. Od te doby uz uplynula rada let, ale kridlo porad lita i kdyz ma porozitu na spodni hranici a porad neni problem s nim uspesne doletet tam, kde cestou vyhnijou i piloti na lepsich a novejsich kridlech - to by mohl ted ZIGI vypravet cerstve historky z Kyrgyzstanu :)