• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    HA2KSHAKE & NUKE_Advanced digital effects compositing
    DANCHEZ
    DANCHEZ --- ---
    zkusim to doma nacrtnout, i kdyz to nebude na tech kulatych lodich sranda.. ale az vecer, sem este v praci:)
    HOOKER
    HOOKER --- ---
    DANCHEZ: jo a este prosim...muzu se zeptat co te na te perspektive nejvic mlati do oci???
    HOOKER
    HOOKER --- ---
    DANCHEZ: jjj s barvou more a nebe mas urcite pravdu, jenze me to takhle nejak vic bavi
    ...mozna ten rozdil trochu zmensim. ale urcite tam zustane. neodehrava se to totiz na zemi se starou dobrou atmosferou...chapes.]
    jinac diky za linky urcite si je prectu.
    DANCHEZ
    DANCHEZ --- ---
    no .. s tema svetlama/stinama asi tedka nic neudelas kdyz to nemas v 3d.. musel bys to prekreslovat.. nicmene hlavne to nebe je do zluta/zelena.. a to more a vzducholode maji spis modry nadech
    ty lode by mely chytat tu barvu nebe, stejne tak i odraz v tom mori by mel byt barevne bliz k tem mrakum, hod si ten obrazek do fotoshopu a vyper tu saturaci naplno.. uvidis jak je to nekonzistentni.. presne rozdelene horizontem.. u horizontu by melo ubyvat saturace a melo by se to jakoby slivat
    trocha teorie:
    http://daphne.palomar.edu/design/space.html
    http://daphne.palomar.edu/design/space2.html
    http://daphne.palomar.edu/design/texture.html
    http://daphne.palomar.edu/design/conclude.html
    bohuzel pouze anglicky
    HOOKER
    HOOKER --- ---
    DANCHEZ:
    o te perspektive vim a pokousim se na ni este zapracovat a dale mi bylo porazeno ze dest mam rozhodit do trech vrstev (horizont, stred a pred kamerou) a udelat ho slabsi.
    ale co tam je s barvama to netusim??? jakoze jsou blbe svetla a stiny???
    diky za prispevek.]
    DANCHEZ
    DANCHEZ --- ---
    mas tam spatne perspektivu i barvy
    HOOKER
    HOOKER --- ---
    CODEAS: ti pripadaji jako by byly 3d...to me tesi
    HOOKER
    HOOKER --- ---
    CODEAS: jsou 2d. cely je to poskladany z par vygooglovanejch a poupravenejch fotek:))
    CODEAS
    CODEAS --- ---
    HOOKER: pěkný, ty vzducholode jsou jako 3d objekty nebo 2d plain objekty?
    HOOKER
    HOOKER --- ---
    ]:)
    ...
    je to trochu splacany...zadna compositingova onanie...musim vam to ale ukazat
    prof. snad prominou
    HOOKER
    HOOKER --- ---
    tak jsem si zacal vcera trochu blbnout s depthKey a dostal jsem se az k multiPlane a Z kanalum. a mam z toho pekne nafouklou hlavu:]
    nedari se mi udelat, aby vzducholode vyletly jakoby z mracen smerem na kameru

    asi to bude tim depthKey...prijde mi ze je to jenom na delani "zavoju" na predmety, ktere se pohybuji s porad stejnou vzdalenosti od kamery.
    casem nahodim .mov
    HOOKER
    HOOKER --- ---
    http://www.fxshare.com/
    zde se da lecos najit....ale budu rad kdyz mi neco osobne doporucite.]
    predem diik
    HOOKER
    HOOKER --- ---
    ???
    HOOKER
    HOOKER --- ---
    hledam nejaky kloudny noise filtre do shaku nebo do motionu..pripadne ae!!!
    HOOKER
    HOOKER --- ---
    ...nemate nekdo licensi na nuke??.]
    HOOKER
    HOOKER --- ---
    hmhm...:] dekuji
    HOOKER
    HOOKER --- ---
    helette co je to to PreMultiplication???
    nejako to z tech videji nemuzu poradne pochopit!!!:/
    dik
    HOOKER
    HOOKER --- ---
    HOOLIGAN: konecne jsem si potahal a vypada to docela slusne
    HOOLIGAN
    HOOLIGAN --- ---
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam