• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • zobrazit sekci
    obecne
  • pri vytvoreni ma postava 2xEndurance+Strength HP (hit point)
    pri prestupu na level dostane End/5+Str/10 (celociselne deleni) dalsich HP, dle novych hodnot
    fighter/ranger/rogue dostanou kazdy lvl jeste +1HP
    magic user/healer dostanou kazdy lvl -1HP
    kazdych 61-(End+Sur) kol, se jeden HP regeneruje, nejcasteji vsak 1HP za 3 kola
  • pri vytvoreni ma postava 2xPerception+Intelligence MP (mana point)
    pri prestupu na level dostane Per/5+Int/10 (celociselne deleni) dalsich MP, dle novych hodnot
    magic user/healer dostanou kazdy lvl jeste +1MP
    fighter/ranger/rogue dostanou kazdy lvl -1MP
    healer vsude pocita Wisdom misto Intelligence
    kazdych 41-(Per+Med) kol, se jeden MP regeneruje, nejcasteji vsak 1MP za 3 kola
  • na nauceni kouzla je potreba atribut 10 pro mala, 15 pro stredni a 20 pro velka, pro elementalni kouzla je to Int, pro divine kouzla je to Wis
    na seslani kouzla je potreba skill: 2xLvl-1 pro mala kouzla, 3xLvl+2 pro stredni a 4xLvl+7 pro velka kouzla
    pri uceni kouzel to testuje i skill, je potreba umet seslat alespon 1lvl kouzla, tedy 1 pro mala, 5 pro stredni a 11 pro velka cu
  • zbranove dovednosti zvedaji sanci na zasah i damage (+1 za 2 body skillu). valecnicke postavy potrebuji alespon jeden zbranovy skill na vysoke urovni (20+). vseobecne se doporucuje mit jeden na blizko a sekundarni na dalku.
    armor skilly nejsou moc efektivni. zvysuji armor a damage resist, ale malo vzhledem k bodum. jeden bod pro valecnika je dost (aby mohl armor nosit bez postihu), kouzelnik se vetsinou obejde bez toho. dle chuti.
    dodge se hodi kazdemu, valecnikovi i 20, kouzelnikovi staci 5-10 (potvory se casto nedostanou na blizko a air shield resi strelbu).

  • how to "mag"
  • primarni atribut je percepce, pri vytvareni je potreba mit co nejvyssi a investovat vsechny extra body. to zajisti vysoky mana pool slusny regen do zacatku. pri levelovani co nejrychleji vytahnout na 40 (to pak dava maximalni regen a +8MP kazdy level)
    int/wis jsou sekundarni atributy. pokud dokazete zajistit 20 za pouziti itemu, neni treba investovat body - k nauceni kouzel postaci mit vysoke staty jen v ten moment
    jeste se hodi sila na tahani veci pripadne endurance na hp a rezisty (end 15 vam sama prida +3hp kazdy level)
  • nejdulezitejsi skilly jsou elemental (pripadne divine). vic nez 31 nema zadny vyznam
    meditaci si vubec neberte, je to aditivni skill k percepci a tu budete mit beztak vysokou

  • how to "valecnik"
  • primarni atributy jsou fyzicke, pri vytvareni je potreba mit relativne vysokou enduranci kvuli HP. pri levelovani ma smysl zvedat prevazne endurance (HP, HP regen, rezisty) a silu (nosnost, damage) - me se osvedcil trolli build, maximalni endurance (staci 60)
    pokud chcete trochu kouzlit potrebujete jeste slusnou percepci, cca 15 zajisti dobry zaklad na dostatek many.
  • nejdulezitejsi skilly jsou weapon. primarni na blizko, sekundanri na dalku (konkretni volba neni dulezita, klasika a nejlepsi equip je sword&bow). efekt skillu nema zadny strop, ale na blizko staci cca 20, na dalku cca 10
    z obrannych skillu jeden bod do armoru (neprisel jsem na zadny velky efekt vyssich levelu) a hlavne dodge (cca 20 bodu), ten krom aktualni ochrany jeste snizuje AC protivniku, kteri "promachnou".
    ostatni skilly dle chuti, bud se bez nich obejdete, nebo najdete itemy ci ucitele

  • alchemy
    Healing Elixir - willow + sulfur, 1
    Mana Potion - mandr + acid, 1
    Potion of Cat's eye - willow + bromine, 1
    Keensight - amber + acid, 2
    Haste - mandr + mercur, 5
    OgreStrenght - jelly + brom, 4
    Nimble - jelly + mercur, 3
    Disease - belladonna + charcoal
    Detox - belladonna + serpent
    Leatherskin - willow + serpent
    Mana Fortify (half cast) - mandr + brom, 3
    Stone Skin - jelly + serpent
    Great Protection - ectoplasm + sulfur
    Invisibility - ectoplasm + charcoal
    Daemon Oil - amber + sulfur, 4

    Weapon ToHit - ectoplasm + mercur, 5
    Weapon Damage - ectoplasm + serpent, 5
    Armor - ectoplasm + silk, 5

    ucitele
    cartography - aridell, garrett, ozrala v hospode, po prineseni sextantu
    alchemy - bordertown, gamfari, mistni alchymista, sever
    weapons(bows) - bordertown, aaron, clovek na strelnici
    weapons(thrown) - bordertown, aaron, clovek na strelnici
    arcane(divine) - backwater, jonathon, knez v kostele
    arcane(elemental) - backwater, siam, gildar s kramkem, jih
    weapon(bludgeon) - backwater, sonya, weapon master, zapad
    weapon(cleaving) - backwater, sonya, weapon master, zapad
    weapon(sword) - backwater, sonya, weapon master, zapad

    knizky
    alchemy - the art of brewing
    arcana, divinatioin - magicka divine
    arcana, elemental
    armor, heavy - heavy armor field guide
    armor, light - light armor field guide
    cartography - mapping your world
    hide in shadows - embrace the night
    pick locks - keyholes and tumblers
    skllduggery - its a trap!
    spot hidden - hidden dangers and treasures
    weapon, bludgeoning - bones to splinters
    weapon, bow - the greatest ranger
    weapon, cleaving - the lumberjack
    weapon, sword - the legendary swordsman

    mercantile: prodej 50%+lvl*2.5%, nakup 200%-lvl*3.5%, na lvl 25 se ceny vyrovnaji na 112.5%
    pick lock: zamek ma zakladni sanci na otevreni, skill pridava +5%*lvl
    leatherskin: +lvl AC, +lvl% damage resist
    bless: +lvl toHit, +lvl dmg
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam