• nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    SCHWEPZTerence McKenna ۞ जयरामकृष्णन्हरी۞
    rozbalit záhlaví
    SCHWEPZ
    SCHWEPZ --- ---
    E2E4: ...mě se to slovo taky vyloženě nelíbí. Není citlivé pro to téma ,)
    Mě by napadalo i pár "měkkých" slov jako "samosnubná" nebo "vytržená" opice, nebo české hezké "omámená"!

E2E4
    E2E4 --- ---
    SCHWEPZ: úááá proč zhulené? spíš "sjeté" nebo "zfetované" opice..
    ale video pěkný :)
    MTO
    MTO --- ---
    ID_0: ted to je taky sesup, co? :-] podzim bude zajimavy...
    SCHWEPZ
    SCHWEPZ --- ---
    ‪The Stoned Ape Theory by Terence Mckenna‬‏ - YouTube
    http://www.youtube.com/watch?v=hOtLJwK7kdk&feature=player_embedded
    SCHWEPZ
    SCHWEPZ --- ---
    Zhulené opice: Lidstvo vděčí za svůj vývoj halucinogenním houbám | Reflex.cz
    http://www.reflex.cz/clanek/zivot-a-styl/42830/zhulene-opice-lidstvo-vdeci-za-svuj-vyvoj-halucinogennim-houbam.html

‪Stoned Ape Theory‬‏ - YouTube
    http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=R3cJ6xVkLuk

KAMAHL
    KAMAHL --- ---
    PAD: Nevím jestli s tím přišli první, to asi ani ne, spíš se zasloužili o popularizaci, v tý době se o tom ale imho ještě tolik nemluvilo - takový ty věci jako chápání světa jako hry vibrací, mozek jako hologram atd, co se týče šamanismu tak v jejich době byla ještě docela populární představa že šaman=psychopat proti které se stavěli a i když nebyli úplně první, jejich expedice do Amazonie byla taky svým způsobem průkopnická.
    PAD
    PAD --- ---
    KAMAHL: zni zajimave. s cim treba konkretne prisli jako prvni, co je dnes hojne diskutovano? a kym je to diskutovano?
    KAMAHL
    KAMAHL --- ---
    Tyjo jsem pročítal tu Neviditelnou krajinu. V dnešní době už mnohé z myšlenek v ní obsažených trousí kdejaký pako, ale když si vezmu kdy to napsali - tak to jsou fakt borci, když na to tak koukám tak se nemůžu zbavit dojmu že udělali pořádný kus práce v posunu vnímální světa lidstvem o kterém se teď v jistých kruzích hojně blábolí. (-:
    DACUBE
    DACUBE --- ---
    jojo, díky, McKennovy knížky jsou v analogové podobě beznadějně vyprodané
    BLOOD_ELF
    BLOOD_ELF --- ---
    CENSORFUCKER: Vcera sem precetl prvni dve kapitoly Neviditelne Krajiny a fakt zajimavy, dobre napsany. Super! Diky za nasdileni.
    ISATAG
    ISATAG --- ---
    CENSORFUCKER: jo ten funguje, diky :)
    BLOOD_ELF
    BLOOD_ELF --- ---
    CENSORFUCKER: Ten funguje fajn. Super diky :)
    ISATAG
    ISATAG --- ---
    CENSORFUCKER: Ten soubor tam neeni :)
    MORPHLER
    MORPHLER --- ---
    A proč je matematicky neplatná?- Už to tu bylo... tak jen pro zopakovani: http://www.fourmilab.ch/rpkp/autopsy.html

The Conclusion

So we see that the value of w(k) cannot be determined from the local geometry of the six-levelled object in a neighbourhood of k. The "collapse mechanism" built into the formula is clearly k-dependent. Therefore we see that not only is the inclusion of the "half twist" failing to guarantee the "preservation" of some geometric property to which McKenna has referred, but the failure is precisely because of its inclusion. McKenna's stated reason for this (crucial) step of the construction is unacceptable. As a mathematician who has met and talked with him, who is sympathetic with the majority of his other work, and who is only interested in spreading clarity, I must conclude that the "timewave" cannot be taken to be what McKenna claims it is.

On a more positive note, I should add that I don't find McKenna's timewave exploit to be completely without value. Certain observations (such as the absence of 5's in the set {h(1),...,h(64)} and the correspondence of the Chinese 13-lunation ritual calendar with six 64-day cycles) are certainly worthy of further consideration. It wouldn't surprise me if a fractal map of temporal resonance was encoded into the King Wen sequence, just as it wouldn't surprise me if something quite remarkable does occur on December 21, 2012. The world can be a very strange place, and we all have much to learn. McKenna's hyper-imaginative speculation has fired the imagination of many. With this particular "theory" he has spread awareness of the I Ching and the Mayan calendar, both fascinating and poorly understood systems of ancient human thought. I should therefore end by suggesting that the remainder of his published thought should not be dismissed as a result of my findings which are discussed here.
    MORPHLER
    MORPHLER --- ---
    KAMAHL: jakym datem konce krivky, ne useku?... chtel jsem tim rict ze cela teorie je vyvracena (jeji matematicka podstata obsahuje nekolik ad hoc kroku)
    KAMAHL
    KAMAHL --- ---
    MORPHLER: léto končí rovnodenností, ale klidně pozdějc, spíš mě zajímaj hlavní výkyvy.
    BBAN4N
    BBAN4N --- ---
    co třeba prosinec 2011, ať je v tom ještě listopad, kterej má bejt dle Callemana a spol. taky funky? :-)
    MORPHLER
    MORPHLER --- ---
    KAMAHL: a s jakym konecnym datem? .)
    KAMAHL
    KAMAHL --- ---
    Někdo by pls vyrobil timewave na léto?
    LEOZ
    LEOZ --- ---
    The Brotherhood of the Screaming Abyss!

I am the younger brother of Terence McKenna. I want to write a memoir telling the real story of our intertwined life together over the last 60 years, and of the ideas, adventures, and explorations (both inner and outer) that we shared. I am Terence’s only brother; I am the only one who can tell this tale, from this unique perspective. Terence died in 2000, but his ideas live on the Net and in his books (e.g. True Hallucinations, Food of the Gods, The Archaic Revival, The Invisible Landscape and others). The time has come to tell his story; in reality, it is our story.

The Brotherhood of the Screaming Abyss! by Dennis McKenna — Kickstarter
    http://www.kickstarter.com/projects/1862402066/the-brotherhood-of-the-screaming-abyss
    MORPHLER
    MORPHLER --- ---
    Seřazení planet do jedné linie berou astrologové jako znamení velkých katastrof. Podobný úkaz se má podle nich opakovat 21. 12. příštího roku, kdy má podle některých „proroků“ nastat konec světa. Podle astronomů se ale není čeho bát - příští rok se planety na nebi vůbec neseřadí.
    (http://www.novinky.cz/veda-skoly/232114-na-obloze-zazari-sest-planet.html?ref=ostatni-clanky)
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam