• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    JOSEF_KBlues starejch kolejí
    JOSEF_K
    JOSEF_K --- ---
    Nalezeno v googlu:



    These train tracks carry electric trains from the Peabody Coal company which mines coal just off of highway 160 in northern Arizona. So even though the song was written about a place in WV, these tracks do carry Mr. Peabody's coal train...
    JOSEF_K
    JOSEF_K --- ---


    Frankfurt trains
    JOSEF_K
    JOSEF_K --- ---
    FALLENANGEL: Vzpomínky, vzpomínky...
    :)
    FALLENANGEL
    FALLENANGEL --- ---
    Něco obrázků třebíčského nádraží



    http://www.vlaky.org/cd949.jpg

    http://www.vlaky.org/cd948.jpg

    JOSEF_K
    JOSEF_K --- ---
    FIN: Resp. rád bych se někam vypravil ještě teď v zimě, ale pouze za předpokladu, že začne normálně sněžit a přestane být tato šedá, beztvará a nic neříkající divnost.
    JOSEF_K
    JOSEF_K --- ---
    A tady jedno naše nádraží v Lysé:

    JOSEF_K
    JOSEF_K --- ---
    FIN: Mám to v plánu a budeš pochopitelně včas pozván.
    FIN
    FIN --- ---
    JOSEF_K: co na jaře udělat pár víkendových výletů? někam dojet dráhou, projít nějakou tu zarostlou opuštěnou trať a pak zas v neděli domů (raději autobusem, abychom v pondělí stihli práci:-)
    HARALD
    HARALD --- ---
    FIN: Byl jsem tam znovu letos na jaře a nic se nezměnilo. :-)
    FIN
    FIN --- ---
    HARALD: myslíš, jak jsme jeli na one-shot? jo, jo, roztomilý smrad-platz :-)
    FALLENANGEL
    FALLENANGEL --- ---
    JOSEF_K: Nádraží v Lysé je tak velké proto, aby si měli kde feťáci vařit perník (viděno na vlastní oči). Je pravda, že ta nová bude není nikterak vzhledná, ale podchod mi přijde praktický...
    JOSEF_K
    JOSEF_K --- ---
    HARALD: Tam jsem byl naposledy, když mi byly tak dva roky, takže nemůžu soudit. Dost depresivně na mě vždycky působily Vysočany. Zvláště ten průchod k metru, co vypadá jako středověké katakomby:). Dále mě vždycky fascinovalo Hl. n. v Ostravě, kde ještě nedávno (možná dodnes, ale dlouho jsem tam nebyl) byly seřazeny nápisy nad vchodem v tomto pořadí: ВХОД EINGANG VCHOD.
    HARALD
    HARALD --- ---
    JOSEF_K: Když se bavíme o kvalitě nádraží, jeden z nejhorších zážitků z evropských nádraží mám z Bratislavy. Tak zamočené a smradlavé nádraží okupované bezdomovci jsem jinde neviděl.
    JOSEF_K
    JOSEF_K --- ---
    HARALD: Zázrak to rozhodně není, ale plánovaný projekt bych za zázrak taky neoznačil. Nicméně pořádná oprava té budovy od pana Fanty by byla asi vhodnější. Tomu rekonstruovanému úseku už stejně nepomůže ani svěcená voda.
    HARALD
    HARALD --- ---
    JOSEF_K: Z Wilsonova nádraží stojí za rekonstrukci jenom ta budova, co je na sever od magistrály (BTW, jeden jediný barák z Vinohrad v pražské památkové zóně). To, z čeho vzniká nákupní zóna, bylo vybudováno v sedmdesátých letech minulého století a žádný zázrak to není.
    JOSEF_K
    JOSEF_K --- ---
    HARALD: Také jsem pro rekonstrukci. Třeba ten projekt rekonstrukce Wilsonova n. mi zrovna moc podařený nepřijde. Na těch modelech to vypadá jak nákupní centrum Nový Smíchov. To nádraží sice nějaký zásah rozhodně potřebuje (mohlo by se začít třeba úklidem), ale nejsem si jist, zda je tohle ta správná cesta.

    Fotky rozhodně. Také nějaké dodám, až se vykopu s foťákem a stativem do té kosy. Také se možná po novém roce zmůžu na nový foťák, takže by ty fotky třeba mohly být i ostré, správně barevné atp.:)
    HARALD
    HARALD --- ---
    JOSEF_K: Rozhodně rekonstrukce. Ale bohužel, romantika v tomto směru prohrává. :-(

    Budu muset prohledat zálohy na DVD-čkách. Mám jednak dost fotek z dnes už zrušeného odstavného nádraží Praha-Strašnice, kde byly stovky vagónů na velmi malém území a pak mám nafoceno nádraží v Bechyni, které také stojí za to.
    JOSEF_K
    JOSEF_K --- ---
    Mimochodem co si myslíte o rekonstrukcích některých nádraží? Nějak se nemůžu zbavit pocitu, že oprava starých budov by byla lepší než stavba nových. Já jsem z Lysé n. Labem a naše nádraží prodělalo pozoruhodnou změnu:

    Předtím (odmyslete si tu střechu nad vstupem do podchodu vpravo a za ní vykukující kus nové budovy, protože staré fotky nemůžu nikde najít)

    foto by Emanuel Vejnar

    Potom

    foto by bůhvíkdo, protože to tam nemůžu najít:).

    Pominu-li věci čistě pragmatické (nové nádraží nemá vytápěnou čekárnu a ta stará ve staré budově, kterou naštěstí nezbořili, je pro jistotu zavřená; celý projekt byl nesmyslně megalomanský, protože dosud nikdo neví, proč má nádraží se dvěma nástupišti podchod a xy dalších šíleností, atp.), tak se mi ta nová budova vůbec nelíbí. Vypadá to jak z Hvězných válek a není to ani praktické. Velmi podobné nádraží tomu našemu starému mají v Čelákovicích (hnedle další stanice) a IMHO to tam vypadá bez nové budovy mnohem lépe než u nás.

    A pár perliček pro zasmání (a taky trochu k pláči):

    když se jakéhosi vysoce postaveného pracovníka ČD ptali, proč v tom novém a neskutečně drahém nádraží (mám dojem že se mluvilo o částce přes 100 milionů kč) není vytápěná čekárna, odvětil v přímém přenosu, že v EU se na vlaky nečeká.

    Na slavnostní otevření byl pozván Václav Havel. Celé si to tam prošel, tak nějak nevěřícně na to koukal a pak svým neopakovatelným způsobem s milým úsměvem prohlásil: "A jste si jistí, že je tu tak obrovské nádraží opravdu zapotřebí?" Vím to, protože jsem stál asi metr od něho:).
    JOSEF_K
    JOSEF_K --- ---
    HARALD: Bohužel vím. V této době zmizela nejedna krásná budova, nebo byla "jen" nechána bez oprav, a proto už mnoho věcí téměř nelze zachránit.
    JOSEF_K
    JOSEF_K --- ---
    To je stránka!!! A nástěnku s tím...
    http://www.drahar.estranky.cz/
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam