• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    JOSEF_KBlues starejch kolejí

    Jan Skácel
    Blues o kolejích

    Dny jsou jak nákladní vlaky
    kolik jich v roce je
    jedenkrát dojedou všechny
    a skončí koleje



    rozbalit záhlaví
    TAMARIX
    TAMARIX --- ---
    JOSEF_K: Moc pěkný, působí to spíš "Před lety jsem vytáhl praktiku.." :-)
    JOSEF_K
    JOSEF_K --- ---
    Po letech jsem vytáhl prakticu a vydal se k hlavnímu nádraží:).










    JOSEF_K
    JOSEF_K --- ---
    FALLENANGEL: Však se taky kolega těší mému nmalému obdivu. Nejvíce mě dojal, když říkal, že v orig. balení je i lepící páska pro nezbytné modifikace:).
    FALLENANGEL
    FALLENANGEL --- ---
    JOSEF_K: Chocho, Holga :) Na tohle bych neměl nervy.
    MAEROR
    MAEROR --- ---
    Četl jsem o víkendu v novinách (v souvislosti s krizí US automobilového průmyslu), jak už několik let to jde v Detroitu do kytek. Důkazem je i vlakové nádraží, které řadu let chátrá - jak je vidět, není úpadek těchto budov pouze naší záležitostí.
    Na fotky se můžete podívat třeba tady.
    JOSEF_K
    JOSEF_K --- ---
    KACIR: SMENA a HOLGA, kolega je z nich upřímně nadšen:).
    KACIR
    KACIR --- ---
    JOSEF_K: Tak to je teda ouldskůl strojovna, ten foťák! :-D Ale fotky zajímavý, to zas jo...
    JOSEF_K
    JOSEF_K --- ---
    Kolega mi poslal odkaz na své fotky a hned mi zlepšil den:)

    http://www.holgosapiens.com/HOLGO-SAPIENS/HOLGA/Pages/Holga_120mm_Color.html#35

    Projeďte si celé album, je tam toho dost.
    DARKSWORD
    DARKSWORD --- ---
    KACIR: Tech hvezdicek místo sprostych slov by bylo prilis mnoho .-)))))
    KACIR
    KACIR --- ---
    Darku, co si o tom myslíš? Anebo raději neodpovídej, to nejde slušnými slovy... ;-)
    DARKSWORD
    DARKSWORD --- ---
    SAMMAEL: Ano, tva predstava je logicka .-) Lec pri vzniku SZDC v roce 2003 ji byly nadeleny jen koleje a pozemky pod nimi na volne trati a v zastavkach, vse ostatni je v majetku ČD. Tedy i pozemky pod kolejemi na nadrazi a nadrazni budovy. :-((

    Asi proto, aby vsechno co pujde rozprodaly soukromnikum a pripadne si prodejem toho co zbyde zpet statu, vylepsovaly vlastni hospodarstvi. A radsi se mne neptej co si o tom myslim :-)))))))))))))))))))
    SAMMAEL
    SAMMAEL --- ---
    KACIR: V této souvislosti mě opět napadá otázka: Jak to, že ČD vlastní nějaké nádraží?! Proč tedy vzniklo SŽDC, když je v tom nadále bordel? Nemělo to snad být tak, že koleje, budovy a vše kolem budou SŽDC a ČD budou jenom jezdit?
    JOSEF_K
    JOSEF_K --- ---
    FALLENANGEL: To teda...

    KACIR: Přesně tak.
    FALLENANGEL
    FALLENANGEL --- ---
    Americký mašinky mají taky něco do sebe...


    Zdroj: www.railpictures.net
    KACIR
    KACIR --- ---
    JOSEF_K: Co je Slamečka? Fušer-ministr?
    JOSEF_K
    JOSEF_K --- ---
    KACIR: To nevypadá zle. Otázkou je, zda se do toho ještě nevloží Slamečka.
    KACIR
    KACIR --- ---
    Nádraží Ústí nad Orlicí

    Vážení a mílí odpůrci demolice staré dámy,

    po delší době Vás mohu informovat o dalším postupu ve vyjednávání o záchraně výpravní budovy v Ústí nad Orlicí.

    Velkou oporou nám doposud bylo Ministerstvo dopravy, vedené do 8.5.2009 Petrem Bendlem, který se podle mých informací v počátku své intervence v celé věci dostal do konfliktu i s Mirkem Topolánkem. Nyní víme, že budova zůstane stát a dovolím si říci, že nejspíš známe i budoucího majitele. Současným vlastníkem jsou České dráhy, které o objekt nejeví zájem. Odhad nemovitosti i s pozemkem jsou cca 4mil korun, prodat ji však chtějí za necelých 14mil. Což je samozřejmě nereálný požadavek.

    SŽDC však budovu také do svého vlastnictví nechtěla, protože by dle slov jejich představitelů nedokázala před případnou kontrolou z NKÚ zdůvodnit, proč koupila budovu i přesto, že novou postaví, navíc do ní nainvestovala cca 40 mil na opravu, aniž by ji využila.

    Byli jsme postaveni před závažný úkol. Dosáhnout toho, aby SŽDC bylo nepřímo nařízeno budovu koupit. Znamenalo to však, že musíme zajistit dopis z Ministerstva dopravy, nejlépe z pera samotného ministra. Jednáních na nejvyšší úrovni proběhlo několik. Zúčastnila se jich semnou Olga Sommerová (statutární mpř. Nádraží nedáme!), prof. Pavel Kovář (mpř. Nádraží nedáme!) a prof. Suchomel (předseda expertního týmu Nádraží nedáme!).

    Naprosto neuvěřitelný úkol jsme splnili! Proto Vám zasílám dopis dnes již bývalého ministra dopravy Petra Bendla adresovaný řediteli SŽDC Janu Komárkovi, tiskovou zprávu k odchodu ministra Bendla a společné foto ze 7.5.2009. Zajímavostí jistě je, že jsme byli posledními hosty, které ministr ve své funkci oficiálně přijal.

    Nyní očekáváme reakci na dopis. Telefonicky jsem byl informován, že dopis je v souladu s představami a zadáním SŽDC, proto neočekávám, že by mělo dojít k nejhorším obavám, tedy, že budova zůstane stát a bude dál chátrat.

    O dalším vývoji v celé kauze Vás budu informovat.

    Připomenu jen, že na průběh června připravujeme svolání schůze o.s. Nádraží nedáme!, která se opět uskuteční ve stylovém prostředí nádražní restaurace v některé sobotní odpoledne. O schůzi, jejím termínu konání i programu budete včas informováni.

    Děkuji Vám za podporu i zájem zachránit a bojovat za budovu, nad níž ještě před čtvrt rokem většina úředníků i politiků zlomila hůl.

    Váš Martin J. Kadrman
    předseda o.s. Nádraží nedáme!
    tel. 737 939 104
    JOSEF_K
    JOSEF_K --- ---
    AUTIST: Pardon, házel jsem to z domova, kde mám rychlé připojení a ani mi to nepřišlo. Teď mi to tady v práci taky nabíhá trochu obtížně:). Každopádně slovo minimost bylo narážkou spíš na stavbu samotnou:). Jde o most na transsibiřské magistrále...
    AUTIST
    AUTIST --- ---
    JOSEF_K: 5mb obrazek?))
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam