BURAN: části klientů nesednu, části nesednou zase někteří kolegové. přijde na věc. záleží na tom, o čem se chceš bavit: kdo má datové přenosy v souhrném žebříčku v horních 20% a současně kumulativní součet dnů faktur po splatnosti v řádu stovek dní a současně se na mě obrátí, že mu přijde, že jsme drahý, a že by chtěl za stejný peníze vyšší tarif... no, takový klient skutečně má šanci, že mu sdělím, že pokud od nás odejde, tak to pro nás nebude velká ztráta (občas se pravda stane, že se zarazí a zjistí si, kdo ve firmě u něj stahuje filmy, takže všem ostatním to jde blbě...)
ale k těm ostatním, co u nich tyhle "červené kontrolky" nerozsvítí se celkem už učím chovat slušně... ale je to podobný trolling jako s váma: kolegové občas vytáhnou někoho, kdo si na mě "stěžuje", ale mě pak zase volají "moji" klienti soukromě na můj mobil, a stěžují si, že se nemůžou dovolat na helpdesk a nebo že jim helpdesk opakovaně něco sliboval a nic se neřeší. takže jako asi se vším v životě: někteří lidi si sednou, jiní ne. každý má trochu jiné priority a jiný styl/vkus.