• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    MEDVIDEKEnneagram aneb nástroj sebepoznání, který se s člověkem nepáře...
    SHEEN
    SHEEN --- ---
    Pro kterej typ by platilo: "Mám stále málo informací na to, abych se rozhodla."?
    SHASHA_KRASTY
    SHASHA_KRASTY --- ---
    YMLADRIS: a co sis myslela, ze jsi ? Jak te znam, tak me na tebe 5tka docela sedi.. :o)
    SHASHA_KRASTY
    SHASHA_KRASTY --- ---
    MONICARDIO: jo tohle... hmmm tak to bude tezky .. vlastne to mozna ani nepujde, protoze se nechce ani jednomu z nas.. :o)))
    BAGHICEK
    BAGHICEK --- ---
    MONICARDIO: jo tak proto me lakas na spolecne nakupy :D
    (Naposled sem v drogerii kupovala valecek a zelenou naterovku a zadny zasek nad cisticimi prostredky uz neprobehl :) )

    YMLADRIS: co to?
    YMLADRIS
    YMLADRIS --- ---
    tak vite co, ja jsem teda vlastne petka.
    SHASHA_KRASTY
    SHASHA_KRASTY --- ---
    MONICARDIO: rikala si toho docela hodne (za tak kratkou dobu), co presne myslis ? :o)
    QUANTI
    QUANTI --- ---
    MEDVIDEK: ja jsem zas v zubni paste konzerva, maloktera mi chutna a drzim se znacky zuby nehty :) prasek kupuju bud ten, co je zrovna v akci, nebo mam z domova zafixovany jako dobry Persil, tak Persil. Ale s jinymi vecmi to mam podobne :) a listecky jsou nutnost, jinak bych sla nakupovat suroviny na rizky a zapomnela rizky... to uz se mi taky stalo
    DRAGEL
    DRAGEL --- ---
    Osmičky nakupují to, co je nejdrsnější a vyžene nepřítele odevšad :-))))
    MEDVIDEK
    MEDVIDEK --- ---
    QUANTI: znám:-))))
    MEDVIDEK
    MEDVIDEK --- ---
    SHASHA_KRASTY: tohle je hezká citace o 2ce:-). Líbí se mi. Je to taková výzva.
    MEDVIDEK
    MEDVIDEK --- ---
    :-) občas mám pocit, že to u mě zachází do extrému, kdy mám pocit, že vlastně miluju všechny ženy...každá má něco krásného či pozitivního pro co ji mohu vyvyšovat:-).
    Jenže to je povrch. Když jdu hlouběji a mám víc času , přijde mi vědomí i mé samotné a pak určitým způsobem umím zjistit co je pro mě dobré...
    A hlavně přijdou pro 9 ty neočekávané emoce.:-)



    MEDVIDEK
    MEDVIDEK --- ---
    MONICARDIO: co tím chceš říct...9 tka v obchodě = komické vystoupení?

    Já jsem si vytvořila nakupovací systém, napíšu lísteček, jdu po bodech.
    Když nejsou lístečky , většinou se vracím pro to první co se mi líbilo.

    Problémem pro mě bývá výběr např. vhodného pracího prášku, zubní pasty apod.
    neumím se rozhodnout....:-)
    QUANTI
    QUANTI --- ---
    MONICARDIO: ani mi nepripominej :D nakupovat neco "jen tak" je nepochopitelny, nakupuju dve hodiny a mam jednu nebo taky zadnou vec :))
    KILIAN
    KILIAN --- ---
    SHASHA_KRASTY: Hlavně vykoupená 2 nalezne SVÉ potřeby.
    SHASHA_KRASTY
    SHASHA_KRASTY --- ---
    MONICARDIO: jojo .. ale je fakt, ze sedmicka na me taky trochu sedi .. stejne jako nektery veci z dvojky na me az tak neplati .. :o))

    ehm .. "Vykoupená dvojka se raduje, že lidé, o které se kdysi starala, jdou svobodně svou vlastní cestou." ... naprosta pravda .. :o))
    KILIAN
    KILIAN --- ---
    BAGHICEK: Jasně, všichni používáme mechanismy všech typů, ale jen jeden trochu častěji (dominuje).
    SHASHA_KRASTY
    SHASHA_KRASTY --- ---
    hmmm .. :o)
    Type 1 Type 2 Type 3 Type 4 Type 5 Type 6 Type 7 Type 8 Type 9
    4 7 2 3 2 2 7 4 3
    BAGHICEK
    BAGHICEK --- ---
    MEDVIDEK: muze to byt ale tak, ze se nad nejakou situaci v cloveku objevuji postupne vsechny typy, ne? :) (jsem to videla v jedny knizce, kterou jsem si nekoupila, protoze bych ji stejne nikdy necetla, jenom prolistovala v knihkupectvi - tam byla ukazka na banalnim prikladu, kdyz clovek nakupuje satek, darek pro nekoho, postoj vsech typu..)
    SHASHA_KRASTY
    SHASHA_KRASTY --- ---
    mno tak sem si to tady procetl a myslim ze do ty tabulky idecek me muzete napsat ke dvojce ... IMHO na me sedi nejvic ... :o)
    MEDVIDEK
    MEDVIDEK --- ---
    Podotýkám, že se to jeví a mění jen v tom vnějším projevu, co co jsme "jsme" celý život.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam