• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    __PEATAUTO+MOTO_VIDEO+FOTO
    TOFI
    TOFI --- ---

    Infiniti’s retro ride: Prototype 9 racer headed for Pebble Beach 2017 by CAR Magazine
    http://www.carmagazine.co.uk/...vents/2017/pebble-beach/infiniti-retro-concept-at-pebble-beach-2017/
    NGANASAN
    NGANASAN --- ---

    otesánek z Ferratu
    NDREY
    NDREY --- ---
    Evoluzione // Ferrari F40 // Circuit version
    https://www.youtube.com/watch?v=_8YbPLUXA0s
    NGANASAN
    NGANASAN --- ---


    BOBASH
    BOBASH --- ---
    TOMMY_: Barvu můžeš mít jakou chceš.
    TOMMY_
    TOMMY_ --- ---
    WACLOSH: jo tohle je strasne cool.
    WACLOSH
    WACLOSH --- ---
    Because Roadkill
    NGANASAN
    NGANASAN --- ---
    TOMMY_: předpokládám, že to neplatí všude ve světě
    TOMMY_
    TOMMY_ --- ---
    NGANASAN: Jak se pak takovy auto prihlasuje? Myslel jsem ze cca 75% karoserie musi mit stejnou barvu :-)
    NGANASAN
    NGANASAN --- ---




    BOBASH
    BOBASH --- ---
    CADDY: OCD se dá léčit :)
    CADDY
    CADDY --- ---
    TOMMY_: no nechces...ale co s tim jineho, pokud to auto fakt chces a othle neprekousnes :)
    NGANASAN
    NGANASAN --- ---




    TOMMY_
    TOMMY_ --- ---
    CADDY: zato kdyz si kupujes auto za 20 mega tak si chces od nekoho nechat na miru resit plexi ? ;)
    NGANASAN
    NGANASAN --- ---


    NGANASAN
    NGANASAN --- ---


    NGANASAN
    NGANASAN --- ---


    CADDY
    CADDY --- ---
    BOBASH: ty plexi na miru jsme myslel tak, ze bych si to musel nechat udelat jako majitel, ne vyvoj v automobilce...cti poradne :)
    BOBASH
    BOBASH --- ---
    CADDY: Dvě červený plexi na míru za pár desítek tisíc? A kde máš vývoj a schvalování parabol, třeba? Proč myslíš, že jsou na Lotusu Esprit světla z Toyoty Corolla, na McLarenu F1 GTR (v tý době tuším nejdražší auto na světě) z nějakýho autobusu, na Morganu Aero 8 a Aeromax tuším z Mini resp. z VW Beetle a tak dále?

    Ono nejde o to, co to stojí vyrobit, ale co to stojí vyvinout. A auto, jako je Countach, vyvíjíš obvykle s nějakým srandovně malým rozpočtem (relativně na poměry automobilovýho průmyslu). A když máš, plácnu, 10 milionů dolarů na vývoj celýho auta, tak si prostě nemůžeš dovolit takový věci jako světla na zakázku.

    Když vyvíjíš Fiat Uno nebo Ford Fiesta a máš na vývoj miliardu dolarů, tak si můžeš dovolit co chceš, protože máš na svojí straně economy of scale při výrobě i vývoji - vývoj a homologace světla, rozprsklý do pěti milionů aut, je drobnost.

    Utratit z těch 10 milionů dolarů třeba sto tisíc dolarů (což je ještě dost podhodnocenej odhad, IMHO to může být o dost víc) za vývoj pitomejch světel bude znamenat, že ti budou chybět prachy třeba na vývoj motoru.
    HAMSTER
    HAMSTER --- ---
    BOBASH: No ono je velice drahý vyvinout dvanáctiválec, ale u některejch zpátečnickejch firem jako Lamborghini asi měli pocit, že ten motor je důležitější, než tvar zadních světel. Vlastně že na tom autě je skoro všechno důležitější než tvar zadních světel.....
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam