CADDY: Dvě červený plexi na míru za pár desítek tisíc? A kde máš vývoj a schvalování parabol, třeba? Proč myslíš, že jsou na Lotusu Esprit světla z Toyoty Corolla, na McLarenu F1 GTR (v tý době tuším nejdražší auto na světě) z nějakýho autobusu, na Morganu Aero 8 a Aeromax tuším z Mini resp. z VW Beetle a tak dále?
Ono nejde o to, co to stojí vyrobit, ale co to stojí vyvinout. A auto, jako je Countach, vyvíjíš obvykle s nějakým srandovně malým rozpočtem (relativně na poměry automobilovýho průmyslu). A když máš, plácnu, 10 milionů dolarů na vývoj celýho auta, tak si prostě nemůžeš dovolit takový věci jako světla na zakázku.
Když vyvíjíš Fiat Uno nebo Ford Fiesta a máš na vývoj miliardu dolarů, tak si můžeš dovolit co chceš, protože máš na svojí straně economy of scale při výrobě i vývoji - vývoj a homologace světla, rozprsklý do pěti milionů aut, je drobnost.
Utratit z těch 10 milionů dolarů třeba sto tisíc dolarů (což je ještě dost podhodnocenej odhad, IMHO to může být o dost víc) za vývoj pitomejch světel bude znamenat, že ti budou chybět prachy třeba na vývoj motoru.