• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    __PEATAUTO+MOTO_VIDEO+FOTO

    Pastujte a linkujte vsechny pekny fotky a videa, cim min blbejch kecu, tim lip.

    rozbalit záhlaví
    PEJR
    PEJR --- ---
    DRAGON: The greatest of great is back this year.. doufam ze si prisel pro 10. titul..

    Test Monte Carlo 2019 | Sébastien Loeb | Hyundai I20 WRC
    https://www.youtube.com/watch?v=JNfvoFJOS2w
    DRAGON
    DRAGON --- ---
    1997 Subaru Impreza WRC



    As the 87th Rally Montecarlo is kicking off today, we pay tribute to Piero Liatti, the last Monte-Carlo-rally-winning Italian driver. Piero has been official Subaru driver from 1995 to 1998, firstly as tarmac-specialist but then he got the chance of driving during all events. One of his best season was 1997 when he was able to get a maiden win in the first event of the season. Liatti won Monte Carlo rally defeating reigning champion Tommi Mäkinen and WRC heroes like Carlos Sainz and Colin McRae, his teammate at Subaru. He came second in Spain after an intense fight again with Mäkinen and he was going to win in Sanremo too if team orders didn’t need him to slow down and let trough McRae for championship reason. He will finish 6th that year, competing in only 5 events of the season.

    DRAGON
    DRAGON --- ---
    1981 BMW M1

    Only 456 M1s were produced between 1978 and 1981.
    The mid-mounted, fuel-injected, 277-horsepower, double-overhead-cam six-cylinder engine facilitated top speeds in excess of 262 km/h, thanks to the M1’s outstanding power-to-weight ratio. Such numbers should not be regarded as surprising, as early development of the M1 was in partnership with Lamborghini.

    NGANASAN
    NGANASAN --- ---

    DRAGON
    DRAGON --- ---
    1962 Shelby Cobra AC 260

    In September 1961, American automotive designer Carroll Shelby wrote to AC asking if they would build him a car modified to accept a V8 engine. AC agreed, provided a suitable engine could be found. Shelby went to Chevrolet to see if they would provide him with engines, but not wanting to add competition to the Corvette they said no. However, Ford wanted a car that could compete with the Corvette and they happened to have a brand new engine which could be used in this endeavor: the Windsor 221 in³ (3.6 L) engine – a new lightweight, thin-wall cast small-block V8. Ford provided Shelby with two engines.

    DRAGON
    DRAGON --- ---
    1985 Ferrari 288 GTO

    The GTO could rocket to a top speed of 305 km/h, making it the fastest road car ever produced at the time of its unveiling. Its acceleration was equally impressive, and the car could reach 100 km/h from a standstill in 4.8 seconds, thanks to the 2.8-liter V8 engine with twin IHI turbochargers which pumped out 400hp. Holy fucking cow.

    WACLOSH
    WACLOSH --- ---
    MONOTYPEK: já mám 130 km 190 cm a vejdu se s přehledem. Neni to vysoký auto ale člověk sedí nízko. Já měl nad hlavou místo na dvě dlaně. 0-100 13s top cca 150km/h.

    Nejvýživnější video
    Nuova Suzuki Jimny. È una classe G, ma costa meno e... sa volare!
    http://www.youtube.com/watch?v=ytTUqr7fvmk


    Suzuki Jimny 2018 - 2019 | Prova primo contatto off road 4x4 Sardegna
    http://www.youtube.com/watch?v=_I27zCCkSYk


    Sry že nejsou anglicky, u tohohle auta nikdo civilizovanej nebyl schopnej pořádnýho offroad testu.

    A tak si ovečky spořádaně na šotolinovým parkovišti postěžovaly na tvrdý plasty a líný řízení a bylo po videu.

    Akorát Rasťo Chvála a Jan Koubek se toho zhostili nějak slušně.

    SUZUKI JIMNY 2018 - OFFROAD 4x4 - Prvá jazda - GARAZ.TV
    http://www.youtube.com/watch?v=kHHlbERgZfk
    MONOTYPEK
    MONOTYPEK --- ---
    mně se to líbilo už od prvních náčrtů... jen nevím, jestli se do toho vejdu :/ nebo počkám na nové Bronco...
    TITUS_PETRONIUS
    TITUS_PETRONIUS --- ---
    WACLOSH: dakujem za (ale fakt ze) vycerpavajucu odpoved. Keby som nebyval na rovinke tak o tom mozno uvazujem aj ja.
    WACLOSH
    WACLOSH --- ---
    Narrow Body Kei-car Jimny pro japonskej trh. Užší nápravy, nerozšířená karoserie, 0.66l 3cyl turbo.

    WACLOSH
    WACLOSH --- ---
    Žebřinovej rám, tuhý nápravy, přiřaditelnej pohon předních kol. 3link zavěšení se stabilizátorem vpředu.



    WACLOSH
    WACLOSH --- ---
    SHYLOCK: géčko vyměklo. Už ani nemá tuhý nápravy. Ale máš recht, dokonce v Japonsku tuningový firmy prodávaj kity který z toho géčko dělaj.
    WACLOSH
    WACLOSH --- ---

    TITUS_PETRONIUS: legenda - ono se to nejmenovalo na všech trzích vždycky Jimny ale celkem jsou to už 4 generace a půl století. V Evropě se druhý generaci říkalo Samurai.

    Zájem - Třetí generace se dělala od 1998 do 2018.
    Za 20 let v prostředí kde tvůj jedinej konkurent je Lada Niva ti vygeneruje slušnou poptávku po nástupci. Ale to by vysvětlovalo jen zájem těch myslivců co už maj (možná dosluhující) 3gen.

    Podle mě Jimny ale strhnul taky vlnu lidí co

    A) by jinak museli koupit nějaký CUV s přímovstřikem, turbíčkem a tříválcem a CVT a dalšíma samoserama
    B) nechtěj řešit opravy podvozku
    C) rádi vymění výkon za odezvu a spolehlivost
    D) postrádaj na trhu malý lehký auto (1050 kg)
    E) prostě je vzala ta barva a tvary malýho Geländewagenu

    Navíc v Japonsku spadá velká část Jimny nabídky do Kei-cars omezený půdorysem a objemem motoru, zvýhodněný daňově a nepotřebou mít parkovací místo (bez dokladu o vlastnictví plnohodnootnýho parkovacího místa si nemůžeš koupit normální auto, kei car jo).

    Taky bych připomněl, že Jimny pro export je widebody/wide axle verze s 1.5l 4válcem, který se v Japonsku prodávaj jako Jinny Sierra.

    To auto je exot. MTITUS_PETRONIUS: legenda - ono se to nejmenovalo na všech trzích vždycky Jimny ale celkem jsou to už 4 generace a půl století. V Evropě se druhý generaci říkalo Samurai.

    Zájem - Třetí generace se dělala od 1998 do 2018.
    Za 20 let v prostředí kde tvůj jedinej konkurent je Lada Niva ti vygeneruje slušnou poptávku po nástupci. Ale to by vysvětlovalo jen zájem těch myslivců co už maj (možná dosluhující) 3gen.

    Podle mě Jimny ale strhnul taky vlnu lidí co

    A) by jinak museli koupit nějaký CUV s přímovstřikem, turbíčkem a tříválcem a CVT a dalšíma samoserama
    B) nechtěj řešit opravy podvozku a výměny jeho dílů zároveň s olejem...
    C) rádi vymění výkon za odezvu a spolehlivost
    D) postrádaj na trhu malý lehký auto (1050 kg)
    E) prostě je vzala ta barva a tvary malýho Geländewagenu

    Navíc v Japonsku spadá velká část Jimny nabídky do Kei-cars omezený půdorysem a objemem motoru, zvýhodněný daňově a nepotřebou mít parkovací místo (bez dokladu o vlastnictví plnohodnootnýho parkovacího místa si nemůžeš koupit normální auto, kei car jo).

    Taky bych připomněl, že Jimny pro export je widebody/wide axle verze s 1.5l 4válcem, který se v Japonsku prodávaj jako Jinny Sierra.

    Má rám na kterej je našroubovaná karoserie. Má NORMÁLNÍ nepřeplňovanej motor BEZ StartStopu jako z devadesátek se vstřikem do roury a s dostatečným objemem. 100 koní na tunu je imho v klidu. Navíc je to ZADOKOLKA, předek se přiřadí ručně pákou (ne tlačítkem nebo přes touchscreen) a je pak napevno spojenej přes zubatou spojku. Dalším pohybem tý páky se zařadí redukce a všechny stupně se zkrátí v poměru 2.002:1.

    Já to objednal potom co jsem prodal BMW e46 325ci. S nim jsem jezdil věčně sám, krátký trasy a čím dál tím nebezpečněji. Šestiválec mi bude chybět. Opravy podvozku a agresivní jízdní styl ne.
    SHYLOCK
    SHYLOCK --- ---
    WACLOSH: trochu vykrádačka Mercedes G, ne?)
    TOM_HOST
    TOM_HOST --- ---
    New Suzuki Jimny SUV 2019 - see why I love it... but you might not!
    http://www.youtube.com/watch?v=oGnrZDuCUwQ
    TOM_HOST
    TOM_HOST --- ---
    Dokonce nase meli od prosince objednaneho noveho ignise ... japonci minuly tyden stahli vsechny objednavky pac nestihaji ... a jimmy opravdu rok az dva ... ja v tom sedel v parizi a jako malinky mechanicky 4x4 do hor ... ja to chapu :))
    TITUS_PETRONIUS
    TITUS_PETRONIUS --- ---
    WACLOSH: to je jimny tak popularny? :-0 nikdy som to nepovazoval za kultove auto... Za dobré a vystihujuce potreby zakaznika ano, ale rok???
    DOT
    DOT --- ---
    WACLOSH: co blbnou? to je takovej zajem, nebo maji podstav robotu na linkach?
    WACLOSH
    WACLOSH --- ---
    Nemůžu se dočkat února.
    Čekačka v Německu momentálně asi rok.
    Japonsko údaně až tři.





    DRAGON
    DRAGON --- ---
    1973 Ferrari Dino 246 GTS

    jedno z nejlépe ovladatelných gt aut světa, Enzo jej stvořil jako poctu jeho mrtvému synovi Dino Ferrari.

    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam