• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    __PEATAUTO+MOTO_VIDEO+FOTO

    Pastujte a linkujte vsechny pekny fotky a videa, cim min blbejch kecu, tim lip.

    rozbalit záhlaví
    CADDY
    CADDY --- ---
    DRAGON: je fakt, ze kdyz to neni cerveny, nevypada to az tak priserne...ale furt nic pekneho :)
    TOM_HOST
    TOM_HOST --- ---
    DRAGON: To je proste kus krasneho sportovniho auta a hotovo
    DRAGON
    DRAGON --- ---
    Caddy, kolik travis na FCB hodin denne? Nebo se jenom neumis vyjadrovat? :D
    To auto blby neni. Je to takova sprint minizabava ve stylu batmobilu, za mne proste dobry, znam mega osklivejsich aut.





    MONOTYPEK
    MONOTYPEK --- ---
    CADDY: ... ze všech diskuzí na FB? Přečti si to po sobě 2x a řekni, jak ti ten argument zní :)))
    CADDY
    CADDY --- ---
    TOM_HOST: je zajimave, co lidi na nyxu tu Supru ocivinde prijalo kladne...ze vsech diskusi na FB byl jeden jediny clovek, kteremu se libi, ostatni desitky vyjadrujicich se byly hodne negativni :) Asi je tu fakt trochu jiny vzorek :)
    DRAGON
    DRAGON --- ---
    1973 Porsche Carrera RS 2.7

    Porsche built three series of the 911 Carrera RS 2.7. An initial series of 500 cars to Group 4 specification was required to homologate the company’s new Group 5 Special Grand Touring racer, the 911 RSR. There was so much demand for the RS that another 500 were put into production, and when orders continued to pour in, a third run was ordered. In all, there were 17 RSH homologation chassis, 200 M471 Sport (or “Lightweight”) cars, and the balance – 1,308 units – were M472 Touring versions that retained many comfort and convenience features of the standard 911 S. The RS 2.7 became instantly recognizable by its flared rear quarter panels necessary to accommodate wider rear wheels and larger tires, as well as its iconic rear burzel, or “ducktail” rear spoiler.

    MONOTYPEK
    MONOTYPEK --- ---
    Až se objeví v Japonsku na okruzích budeme slintat třeba všichni :)
    HERR_FLICK
    HERR_FLICK --- ---
    CUSTOM1
    CUSTOM1 --- ---
    HERR_FLICK
    HERR_FLICK --- ---
    A ja se tak tesil, ze na trh prijde jeden z nejhezcich sportaku.. Takhle to ale vypada, jak kdyz se na podvozek miaty nekdo snazil naroubovat kit ferrari



    HERR_FLICK
    HERR_FLICK --- ---
    Expectations vs reality



    TOM_HOST
    TOM_HOST --- ---
    Me se ta supra libi strasne moc ... a z4 jsem videl v parizi na autosalonu i jsem v ni sedel a zadne emoce nic ...
    DRAGON
    DRAGON --- ---
    CADDY: tak ze my dva mame rozdilny vkus na vzhled aut, to uz vime, ja bych zas hazel savle ze skoro vseho, cim ty jezdis, si nevyberes :)
    CADDY
    CADDY --- ---
    DRAGON: u me je to jednoduche, to BMW se mi docela i libi, umi si predstavit s tim jezdit :) Kdyz vidim tu Supru, mam co delat, aby na monitoru nepristala savle :) Tot vse :)
    DRAGON
    DRAGON --- ---
    CADDY: to bavo ma hnusnej predek i zadek, tim to pro me konci, vypada to jak hracka pro deti, muscle mini car. Ta toyota ma aspon bocni hezky ergo sportackej tvar, ale taky mi na tom ve vysledku vadi dost veci. Skoda. Mozna nejaka minimal verze bez tolika veci na kapote by tomu pomohla. Kazdopadne ten predek je hroznej, neco jako mini verze Huracanu, hnus.
    CADDY
    CADDY --- ---
    DRAGON: :-D Vzdyt je to naprsoto hnusne a vypada to spis jako nejaka parodie :) To teda bavo vypada o nekolik radu lepe a jeste jkao bonus nema strechu :)
    CUSTOM1
    CUSTOM1 --- ---
    DRAGON: Mně se Supra taky líbí víc než ten Bavorák. Nevadí mi, že je na stejné platformě, akorát by mě zajímalo, jaká bude naživo. Vždyť bude hrozně malinká, ne? Loni na podzim jsem viděl Mk3 Supru a i když není obrovská, pořád je to kus auta. A Z4 je placatý sporťáček.
    DRAGON
    DRAGON --- ---
    a ja prave objevil ameriku :) 2018 Jaguar F-Type ma asi nejkrasnejsi prdel ze vsech modernich aut, co sem kdy videl, nadhera..... ale convertible uz ne. Jenom Coupe.








    DRAGON
    DRAGON --- ---
    a nova toyota supra... jako nevim, ale rozhodne lepsi nez to bawo

    All-new Toyota GR Supra REVIEW Exterior Interior Premiere sibling of BMW Z4 - Autogefühl
    https://www.youtube.com/watch?v=QG-vP1ztUlU
    DRAGON
    DRAGON --- ---
    musim rict, ze nova Z4 se mi moc nelibi

    All-new BMW Z4 FULL REVIEW M40i G29 2019 - sibling of Toyota Supra
    https://www.youtube.com/watch?v=eQLtii-Qh4Y
    DRAGON
    DRAGON --- ---

    1996 Lamborghini Diablo SV

    The Diablo SV was introduced in 1995 at the Geneva Motor Show, reviving the Super Veloce title first used on the Miura SV. The SV is based on the standard Diablo and thus lacks the four-wheel drive of the VT. A notable feature of the SV is an increase in power output to 517 PS. In 1995, to enter in the JGTC racing in Japan, Japan Lamborghini Owners Club (JLOC) ordered Lamborghini to develop two competition cars with one road-going car in order to homologate the cars for racing. The cars were developed with technical support of Lamborghini Engineering and were allowed to be named Jota. All three cars exist in Japan.

    MIHIK
    MIHIK --- ---
    Lamborghini Urus :)

    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam