• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    __PEATAUTO+MOTO_VIDEO+FOTO
    WACLOSH
    WACLOSH --- ---
    TITUS_PETRONIUS: rád něco osvětlim. Když mám minutu.

    Tuhá náprava je krom odolnosti jakožto jeden kus železa namísto mnoha kloubů a spojů taky výhodná skrze schopnost vyvěsit se v závislosti na zapružení protější strany.

    Když kolo na jedný straně tuhý nápravy zatlačíš do blatníku, automaticky se ti na protější straně tý nápravy kolo svěsí dolů. Nezávislé zavěšení v závislosti na stabilizátoru zůstane jen tolik zatížené, kolik kg na ten který roh karoserie působí.

    Proto je snadné independent suspension takzvaně vykřížit, že stojí jen na třech kolech.

    V situaci, kdy se nezávislé zavěšení vykříží, mají tradiční offroady s tuhými nápravami ještě mnoho stupňů úhlu křížení náprav před sebou, a jejich kola stále na zemi, protože zatížené kolo nutí druhou stranu nápravy vyvěsit se dolů.
    GREGI
    GREGI --- ---
    A asi nejsem jedinej... prodalo se toho vic nez aventadoru a huracanu dohromady
    Urus Helped Lamborghini Nearly Double Sales In First Half Of 2019
    https://www.motor1.com/news/358054/lamborghini-nearly-doubled-sales-h1-2019/
    GREGI
    GREGI --- ---
    SAMOUT: no nestihaj vyrabet:) A uprimne kdybych si mel ja vybrat jaky lambo tak nad urusem nevaham ani vterinu. Je to ze vsech nejvic pouzitelny na normalni silnice
    SAMOUT
    SAMOUT --- ---
    GREGI: Asi ne, no :-). Byt teda netusim, jaky jsou prodeje Uruse (jestli to je jako Porsche, ktery pred lety zachranil Cayenne pomalu pred krachem).
    GREGI
    GREGI --- ---
    SAMOUT: no hezky to mozna je ale opravdu si myslis ze by se toho prodalo vic nez uruse?;)
    TITUS_PETRONIUS
    TITUS_PETRONIUS --- ---
    WACLOSH: aha, dik. to ma väcsiu vypovednu hodnotu ako minusky ;)
    WACLOSH
    WACLOSH --- ---
    TITUS_PETRONIUS: ano. Je to nevhodný řešení pro terén. Rám snese víc a může se na něj leccos navařit nebo našroubovat. Při jeho zátěži se nekroutí karoserie takže nehrozí ničen> dveří a opotřebení ve svárech třeba v deformačních zónách a ve sloupcích.

    Toyoty maj rám, Nissany maj rám, jeepy maj rám, přijde LR a řekne, máme karoserii jako osobák, ale je fakt silná... Ok cenim, ale do terénu to neni. To samý pro vzduchový odpružení, nebo nezávislý nápravy.

    Prostě to udělali aby to něco zvládlo, ale ne dlouhodobě.

    DEFENDER 2020. Hype Vs Reality
    http://www.youtube.com/watch?v=utZRGNCeZFM
    NGANASAN
    NGANASAN --- ---
    MIHIK: ja to nehledám . Dávám když narazím na něco fajnoveho
    CADDY
    CADDY --- ---
    TOFI: ta linka na boku vypada skvele, ale neco mi rika, ze to bude spis soucast maskovani :)
    MIHIK
    MIHIK --- ---
    NGANASAN: Nepoustnul by jsi i dobovou fotku Dodge Chargeru r/t 1968? Me se nedaří pěknou najít:-)
    TOFI
    TOFI --- ---
    #Golf 2020


    TOFI
    TOFI --- ---
    #AudiA3 2020




    DRAGON
    DRAGON --- ---
    NGANASAN: wow, shit, woow
    TITUS_PETRONIUS
    TITUS_PETRONIUS --- ---
    WACLOSH: - "To auto nema rám" - o samonosnej karoserii si uz pocul?
    NGANASAN
    NGANASAN --- ---

    TOFI
    TOFI --- ---
    Pokuta za Dieselgate pro Daimler je 22,5 miliardy korun - iDNES.cz
    https://www.idnes.cz/...zpravodajstvi/dieselgate-mercedes-daimler-pokuta.A190924_153045_automoto_fdv
    NGANASAN
    NGANASAN --- ---

    Scuderia Alfa Romeo, Spa-Francorchamps 1951 (colorized)

    SHMADE
    SHMADE --- ---
    NGANASAN: Jsem si vzpomněl na tuhle momentku ze stejnyho místa, jen jiný auto, no a hra, ale snad neurazí...



    SEMAI
    SEMAI --- ---
    BEST RACE Supra 600bhp vs Radical SR3 Nurburgring BATTLE
    https://www.youtube.com/watch?v=rGqOG0V7-Yk
    NGANASAN
    NGANASAN --- ---

    1970 1000 kms Nurburgring : John Surtees in Ferrari 512S Spyder during practice day before the crash.

    NGANASAN
    NGANASAN --- ---
    taky už se těšíte na nový film o Le Mans?

    1968 24 Hours Le Mans : Gulf J. W's Ford GT40s
    DRAGON
    DRAGON --- ---
    SAMOUT: mne to prijde naprosto uzasny. Kez by to dotahli :)
    SAMOUT
    SAMOUT --- ---
    DRAGON: Mne to teda na Lambo prijde moc malo hranaty :-). Ale jako ze zacli misto tohohle vyrabet Urus...
    DRAGON
    DRAGON --- ---
    mňam tywe!

    WACLOSH
    WACLOSH --- ---
    HERR_FLICK: Jako, na paradu nebo na funkcnost... To auto nema ram. To auto nema ani jednu tuhou napravu. To auto nema redukcni prevodovku. Tak jaka pak funkcnost? Je to vyklestenej Freelander obalenej do infotainmentu a "trendy" barev a materialu. Bude na nem pri castejsi jizde v terenu odchazet presne to samy, co by odchazelo na Dusteru, Quashquai nebo proboha Yetim. Stabilizatory, ulozeni tlumicu a napravnic, cepy rizeni, homokineticky klouby.

    S Defenderem nebo jeho odkazem se ocividne nikdo nesral. Pritom takova prilezitost, zejo. Rozbit trh nejakou silenosti ve smyslu Jimny beater. Nejak to pojmout jinak a zbavit se alespon jednim modelem ty nalepky soccer mom's daily.

    Design s tema plechacema se mi skoro libil, je to jako koncept z 2005, kterej nekdo vyhrabal a rekl, ze to uz ma punc klasiky. Ale pak jsem si vzpomnel, co je to za techniku. A jak moc je to on-road-only. Podle me fakt prokaucovali prilezitost.
    CUSTOM1
    CUSTOM1 --- ---
    Když Cobra se střechou, tak jedině Daytona Coupe...
    MIHIK
    MIHIK --- ---
    HERR_FLICK: Tady vypadá o dost lépe! :))
    HERR_FLICK
    HERR_FLICK --- ---
    MIHIK: hardtop nekterejm nahodou i celkem slusi

    HERR_FLICK
    HERR_FLICK --- ---
    NGANASAN: na jinejch kolech s nezacernenejma sklama by to az tak zly nebylo
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam