• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    THE_MIRACLEKlub slusnych ridicu z nyxu - děs a hrůza na českých silnicích... :-(
    PISKVOR
    PISKVOR --- ---
    DIVA: Podle logiky "brání tam výhledu? a provozu?" (ano a ano - jezdím tam občas a vím, jak to tam vypadá; jinak bych to nekomentoval, ale je to vyfocené velmi...umělecky)
    DIVA
    DIVA --- ---
    PISKVOR: tak ale mame to nekde cerne na bilem, jaky uhel dela z T neT? .) nerikam ze moje fantazie je dostatecna, jen ze urady nefunguji vzdy tak uplne prisne logicky ,)
    PISKVOR
    PISKVOR --- ---
    PREVIT: S dostatkem fantazie je to třeba i "W". V reálu je ta parkovatelná část "T" ulice K Zelené louce, zaparkovals přesně v místě, kde přes tebe není vidět z/do té odbočky dolů, neboli uprostřed křižovatky. Sorryjako.
    DIVA
    DIVA --- ---
    Az podle tvaru protejsiho okraje vozovky bych s jistotou tvrdila kde je hranice krizovatky, ten zakaz by moh byt 5m od jejiho konce a tam by mel svuj smysl.
    DIVA
    DIVA --- ---
    PREVIT: bud od te dobroty a dej vedet jak dopadnes .)
    ZVIRATKO
    ZVIRATKO --- ---
    SPM: na druhy strane je v tom pripade logicky taky krizovatka tvaru T...
    SPM
    SPM --- ---
    PREVIT: ZVIRATKO: zajímavý, to jsem ani nevěděl... ale pak je zase otázka co je přesně myšleno protější stranou vyúsťující komunikace. Pač v tomhle případě bych si dokázal představit to Tčko i obráceně (tedy že by to bylo v pohodě, kdybys stál na druhé straně téhle ulice...)
    ZVIRATKO
    ZVIRATKO --- ---
    SPM: neni pravda, na krizovatce tvaru T stat muzes


    PREVIT: IMO je to jasna krizovatka tvaru T, tedy stojis zcela legalne. Dokazuje to i ta znacka zakaz zastaveni, ktera by tam v tom pripade byla zbytecne.
    PREVIT
    PREVIT --- ---
    SPM: Nemáš pravdu, viz bod (1) d).
    § 27 Zastavení a stání : Zákon o silničním provozu : Zákruta.cz
    http://www.zakruta.cz/silnicni-zakon/35/zastaveni-a-stani/
    SPM
    SPM --- ---
    PREVIT: no 5m od hranice křižovatky nesmíš stát nikde, lhostejno jestli je to T, Y nebo cokoliv. Hranice křižovatky mám dojem že se bere jako to poslední místo, kde jsou ještě zahnuté obrubníky. Což bohužel u těhlech divnokřižovatek udělá plochu křižovatky obrovskou a fakticky bys neměl stát ani v místě, kde nikomu nepřekážíš...
    PREVIT
    PREVIT --- ---
    Ještě fotky z reálu:


    PREVIT
    PREVIT --- ---
    Měl jsem dnes za stěračem "VYROZUMĚNÍ o oznámení podezření ze spáchání přestupku". Bylo to podle policajta za parkování v křižovatce. Já to bral, jako parkování v obci na křižovatce ve tvaru t v průběžném směru. "T" je sice dost šišaté, ale při troše fantazie to "T" je. viz mapa:

    Co vy na to?
    DIVA
    DIVA --- ---
    PNXNTDD: mi zas jeden profik vysvetloval, jak setri provozni brzdy a pouziva vyhradne motorove a retardery. Akorat jednou v tydnu poradne proslapava kolovky zejo, aby zustaly v pohotovosti. Lide jsou ruzne.
    PNXNTDD
    PNXNTDD --- ---
    DIVA: Je to možný... Jenom si říkám, kdyby se mnou jel, když jezdím normálně tak by ho asi jeblo.
    DIVA
    DIVA --- ---
    PNXNTDD: zrejme mluvil o plynulosti tvoji jizdy, ne dopravy jako celku. Tj abys ty co nejmin menil tvoji rychlost jizdy, co nejmin zastavoval a rozjizdel se. Duraz na ekonomiku provozu. Cimz se ho nezastavam, aby nedoslo k mejlce.
    PNXNTDD
    PNXNTDD --- ---
    MVEK: Tak já jezdím s dodávkou v automatu, s tím se dá v koloně pohodlně popojíždět i rychlostí 2km/h a jezdili jsme fakt vyloženě po centru, takže tam můžeš jet pade, ale těch 30 vzhledem k fakt velkýmu provozu nebylo tak nereálných a ostatních omezující jak by se mohlo zdát. Ale stejně to byl nesmysl prostě... člověk jezdí denně nonstop po městě nějak, je naučenej jak má reagovat atd atd, ví co funguje, co očekávat a stejně to bylo pořád moc "ofenzivní" No prostě nesmysl. Jako hlavně se prostě strašně couráš, vůbec mě to nebavilo, prakticky to bylo mnohem víc nebezpečný páč jsem měl mnohem víc času ztrácet pozornost čuměním kolem sebe než se věnovat řízení.
    MVEK
    MVEK --- ---
    PNXNTDD: Hezké, nedovedu si představit jezdit kolem třicítky, minimálně s tou Feldou, co jsem měl, to už na trojku většinou nešlo, a na dvojku se u ní moc dobře nejezdilo dlouhodobě (moc citlivá reakce plynu).
    DREWDARK
    DREWDARK --- ---
    PNXNTDD: Co to je za klauni tohleto. Zdrzovat ostatni pomalou jizdou je spis naopak braneni plynulosti silnicniho provozu a imo spada do kategorie pasivni agrese.
    MUADDIB
    MUADDIB --- ---
    PNXNTDD: docela by mě zajímalo, jak je možný, že se někdo takovou profesí uživí... a taky by mě zajímalo, jaká firma si zaplatí takovýhle egzperty...
    PNXNTDD
    PNXNTDD --- ---
    Dneska jsem v práci prošel kurzem defenzivní jízdy. Spočívalo to v tom, že se mnou jezdil týpek a díval se jak řídím. Schválně jsem si teda řekl, že nebudu jezdit jak jezdím normálně, ale budu jezdit pomalu, takže jsem jel všude cca 40 a on, že jezdím moc rychle a dynamicky. Takže ve výsledku to dopadlo tak, že jsem po městě jezdil všude skoro 30 kmh a míň a tak je to prý správně, že vzhledem k tomu, že jsme ve špičce tak je ta rychlost ideální pro plynulost dopravy. Ale mě to prostě nejde nějak přenýst přes srdce... prostě každej člověk má určitej styl jízdy, kterej mu vyhovuje a nějak nutit se jezdit zbytečně pomalu prostě neumím.... nevím... bylo to takový podivný, pořád mi říkal něco o plynulosti, přitom toho mám naježděný tisíce kiláků po městě, o plynulosti provozu toho vím dost a jaksi jsem nepochopil, jak víc plynuleji mám jet... no zvláštní zkušenost, která mi ale v podstatě vůbec nic nedala. On se celou dobu snžil říct, at jezdím pomaleji z důvodu toho, že tím stejně nic nenaženu, ale nemohl pochopit, že já nejezdím rychle (no rychle, prostě povolenou rychlostí) kvůli tomu abych naháněl čas, ale prostě proto, že tak normálně jezdím. Nějak nevim co si o tom myslet. Za defenzivní jízdu jsem měl něco ve smyslu, nedělat kraviny, poustet lidi kdyz daj blinkr, nevyvolávat riskatní situace apod.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam