• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    THE_MIRACLEKlub slusnych ridicu z nyxu - děs a hrůza na českých silnicích... :-(
    RALI
    RALI --- ---
    THE_MIRACLE: To by me taky zajimalo, zda nekdo delal crash testy s osobou vetsi nez je limit. Jediny v cem by mohla byt sedacka i nadale lepsi, je bocni ochrana. Nevim jakou mas sedacky ty, ale v cybexech co mame bych nechtel sedet ani pul hodiny v kuse. je to desne tvrdy a myslim ze s pribyvajici vahou to bude jeste mnohem nepohodlnejsi...
    HANZO
    HANZO --- ---
    THE_MIRACLE: podsedák je hlavně proto, aby se neškrtila na pásu
    THE_MIRACLE
    THE_MIRACLE --- ---
    Dotaz k sedačkám. Dcera má 147 cm/40 kg. Podle zákona tedy sedačku mít nemusí, protože je splněna jedna z podmínek (>150 cm, >36 kg). Nikde jsem ale nenašel, jestli pokud bude sedačka využívaná nadále, je to horší nebo lepší. Sedačka je totiž jen do 36 kg, takže je otázka, jestli její užití není kontraproduktivní. A to samé s podsedákem. Jestli ve finále není lepší v totmo případě bez něj. Díky.
    DREWDARK
    DREWDARK --- ---
    STRACENA: Neni tam vyznaceny pruh, takze muzes hned.
    STRACENA
    STRACENA --- ---
    Jen taková maličkost... kdy podle pravidel můžu přejet do pravého pruhu? Hned a nebo až za zastávkou? Podobná situace je i na Husitský v Praze U památníku, jen to nemají ještě v gugl mapach. Zkrátka když pruh začíná zastávkou.
    https://www.google.com/...6.53h,82.81t/data=!3m6!1e1!3m4!1sLqQEKXprkwjXFKjEmLw8mA!2e0!7i13312!8i6656
    SPM
    SPM --- ---
    DYNK: Jj, právě že jo. Kdyby měl čáru i vpravo, tak ani nemuknu, ale takhle mi to přišlo hodně zmatený.
    DYNK
    DYNK --- ---
    SPM: A ten pravej prubeznej pruh, kterej uhyba do pripojovaciho, je oznacenej zlutou carou jen vlevo? Cekal bych v tomhle miste i caru napravo, ktera by jasne urcila, kde konci pripjovaci pruh od benzinky a kde zacina prubeznej pruh.
    WYMA
    WYMA --- ---
    SPM: jasně, lze polemizovat o tom, zda to nemohly vyznačit líp, třeba na benzínce umístit ceduli práce na silnici + upozornění na žlutý lajnování; ovšem pokud dojde k nehodě, tak to dle mého názoru ta přednost řeší vcelku jednoznačně.
    SPM
    SPM --- ---
    WYMA: Ta tam standardně je. Ale pokud v tom místě natažení ty bílé čáry (tedy ani ta zebra na začátku toho přípojeného pruhu) neplatí vůbec, tak je to dle mě dost debilně označeno, protože ten kdo vyjíždí, tak tu žlutou čáru, která je na začátku vlastně o dva pruhy vedle, ani pořádně nevidí. A asi bych v tu chvíli teda čekal, že na tom výjezdu bude žlutou čárou namalovaná hranice křižovatky - a třeba daná stopka, jako to bylo na nájezdech ve zúžení, které byly letos o kousek dřív. Pač jinak zase když už tam to auto souběžně vjede, protože se vedle sebe vejdou, tak zase z hlediska předpisů by to byly dvě auta vedle sebe v jednom jízdním pruhu.
    WYMA
    WYMA --- ---
    SPM: při výjezdu z benzínky tam je předpokládám značka "dej přednost v jízdě", ne? dále pak žlutý značení nahrazuje bílý, a tedy ten, kdo vyjíždí z benzínky se připojuje do jiného pruhu.
    SPM
    SPM --- ---
    Tak zkusím otevřít právnické okénko. Na jižní spojce máme už chvilku namalovanou moc hezkou zhůvěřilost a doteď se mi nepovedlo domyslet, kdo tam má vlastně přednost :-)

    Za Štěrboholama směr černý most je zúžení, pač v tom místě vede jeden pruh protisměru. Zúžení je realizováno tak, že je namalována žlutá čára, která na začátku kopíruje středovou čáru mezi normálními pruhy a o pár metrů později uhýbá vpravo - tedy pravý pruh jede přes odstavný pruh, levý přes ten zbytek. Problém je, že v tom samém místě je benzinka, na jejímž výjezdu je připojovací pruh. A ta žlutá čára začíná uhýbat vpravo někde v polovině toho připojovacího pruhu. Na benzince žádné značení není. Situace je tedy taková, že auto, co vyjíždí z benzinky, najede do svého připojovacího pruhu a o pár metrů dál do něj najede auto z průběžného, protože tam zajíždí středová žlutá čára. Žádné jiné značení tam není, žádné čáry, žádné dej přednost.

    Takže - kdo je viník, když se ty dva srazí? :-)
    DIVA
    DIVA --- ---
    RALI: tak to nejsme ve sporu .)
    RALI
    RALI --- ---
    DIVA: Stejne jako s tim autobusem v protismeru, kdyby to byl pokus o vrazdu, nebyl problem ten autobus celne trefit. Obecny ohrozeni, zabiti z nedbalosti (kdyby je trefil) proc ne, ale vrazde urcite ne, tam musi byt umysl zabit...Ale to ze je to dement co nema co delat za volantem si myslim taky.
    DIVA
    DIVA --- ---
    GLOBETROTTER: no ale to ty prave nevidis. Znam prejezdy tak bezpecne, ze nejen plechuprosta prejdu, ale pustim vlastniho psa navolno vpred.
    DIVA
    DIVA --- ---
    GLOBETROTTER: jestli ma vsech pet pohromade, musel vedet, ze tu situaci naprosto nema pod kontrolou, tj nevi, jestli treba nekoho nesunda. V obou pripadech navrhuju mhd diktat.
    GLOBETROTTER
    GLOBETROTTER --- ---
    DIVA: Pokud je závora jen poloviční (což nevím jestli ještě někde jsou) a vidím pomalu se sinouci vlak poměrně daleko, tak dejme tomu , ale tady mohl narazit do závory a ten vlak taky nejel moc pomalu. Měl by jít k lopatě.
    GLOBETROTTER
    GLOBETROTTER --- ---
    DIVA: souhlas s papirama a rákoskou ale není to pokus o vraždu, bo není úmysl zabít
    DIVA
    DIVA --- ---
    GLOBETROTTER: naopak za tohle ridicak skartovat a pridat par rakoskou na holou .)
    DIVA
    DIVA --- ---
    DANYSEK: asi budu za pirata, ale kdyby mi nebyly body a penize drahe, vim o prejezdech, kde by takova myska byla bezpecna a smysluplna. Hovno se stalo.
    GLOBETROTTER
    GLOBETROTTER --- ---
    V Německu za to samé, resp.o něco menší provinění pokus o vraždu, u nás přestupek. Diametrální rozdíl a přiznám se, že ani jeden extrém mi nesedí.
    VIDEO: Náklaďák předjížděl v zatáčce přes plnou čáru, těsně minul kamion - iDNES.cz
    https://www.idnes.cz/...aru-ohrozil-kamion-podebrady-stara-boleslav.A190723_140456_praha-zpravy_kuce
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam